Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
OLED TV
LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="mensanos" data-source="post: 1058454641" data-attributes="member: 57308"><p>Μιλησα ξανα με Κωτσοβολο. Και πιο συγκεκριμενα τους γραφω:</p><p></p><p><em>Kαλησπέρα σας. Οποτε η τηλεοραση δεν πηγε στην αντιπροσωπεια για ελεγχο, αλλα βασιζεστε σε μια γενικη οδηγια οπως μου ειπατε και την ειδε μονο το δικο σας τεχνικο τμημα.</em></p><p><em>Διαβαστε λοιπον τι λεει η επισημη αντιπροσωπεια για το θεμα:</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em>Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εμφάνιση του φαινομένου burn-in εκτιμάται κάθε φορά απο το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, το οποίο κρίνει για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος.</em></p><p><em></em></p><p><em>Με εκτίμηση,</em></p><p><em>Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών</em></p><p><em>LG Electronics</em></p><p><em><a href="http://www.lghere4u.gr" target="_blank">http://www.lghere4u.gr</a></em></p><p><em><a href="http://www.bloglg.gr" target="_blank">http://www.bloglg.gr</a></em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em>Η επισημη ενημερωση - οδηγια της LG δεν ειναι αυτο που μας λετε, αλλα αναφερει οτι η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και θα πρεπει να εκτιμαται καθε φορα μονο απο το τεχνικο της τμημα καθως ενδεχεται να ειναι και κατασκευαστικο ελλατωμα! Για αυτον τον λογο επιθυμουμε η τηλεοραση να εξεταστει απο το τεχνικο τμημα της LG και να βγαλει την γνωματευση, καθως το συγκεκριμενο προβλημα ειναι αστοχια υλικου (θα σας το επιβεβαιωσει και η επισημη αντιπροσωπια κατα τον ελεγχο καθως γνωριζει την αστοχια που υπηρξε στα 55" oled panel του 2017). Υπαρχουν εκατονταδες ιδια περιστατικα (μια απλη αναζητηση "lg oled rectangle burn in" θα σας βγαλει το ιδιο προβλημα που εχει και η δικη μας τηλεοραση, οποτε ειναι λιγο απιθανο ολοι αυτοι οι χρηστες να εβλεπαν την ιδια εικονα... καθως και επιβεβαιωση της LG USA για την αστοχια υλικου στo video: <a href="https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI</a> ).</em></p><p><em></em></p><p></p><p></p><p></p><p>Και ξερετε τι μου απαντησαν????? Διαβαστε....</p><p></p><p><em>"Θα θέλαμε να σας διευκρινίσουμε πως η συσκευή σας συνοδεύεται από το επισκευαστικό συμφωνητικό που έχετε συνάψει με την εταιρεία μας, συνεπώς ο έλεγχος της δηλωθείσας βλάβης πραγματοποιείται από πλευράς μας από όπου προκύπτει και η ενημέρωση σας για την επισκευή της και σύμφωνα με τους όρους του."</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p><em></em>Πλεον οι επιλογες μου ειναι συγκεκριμενες. Περιμενω απαντηση της LG για να μου πει εαν γνωριζει την αστοχια υλικου. Αφου λαβω την απαντηση τους θα καταγγειλω την συμβαση με τον Κωτσοβολο πανω σε δυο θεματα που αναγραφονται.</p><p><em></em></p><p><em>1. <u>Εξαιρουνται αποτυπωσεις σε τηλεορασεις Plasma και Lcd που οφειλονται στην συνεχη απεικονιση ιδιας εικονας για παρατεταμενο χρονικο διαστημα</u>. </em></p><p><em></em>Ομως εγω δεν εχω αγορασει ουτε Plasma, ουτε Lcd. Εχω αγορασει OLED που ειναι αλλη τεχνολογια και δεν αναφερεται στην συμβαση. Στεκει???<em></em></p><p><em></em></p><p><em>2. <u>Αμφοτερα τα συμβαλλομενα μερη δεσμευονται να καταβαλλουν καθε δυνατη προσπαθεια για την πραγματοποιηση των επισκευων με τον οικονομικοτερο τροπο.</u></em></p><p><em></em>Θα τους θεσω το θεμα πως μονο το επισημο τεχνικο τμημα της LG μπορει να γνωματευσει κατασκευαστικο λαθος οπου βαση αυτου η αντικατασταση του panel θα ειναι δωρεαν και οχι με χρεωση οπως μου λεει το τμημα του Κωτσοβολου. Στεκει???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mensanos, post: 1058454641, member: 57308"] Μιλησα ξανα με Κωτσοβολο. Και πιο συγκεκριμενα τους γραφω: [I]Kαλησπέρα σας. Οποτε η τηλεοραση δεν πηγε στην αντιπροσωπεια για ελεγχο, αλλα βασιζεστε σε μια γενικη οδηγια οπως μου ειπατε και την ειδε μονο το δικο σας τεχνικο τμημα. Διαβαστε λοιπον τι λεει η επισημη αντιπροσωπεια για το θεμα: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εμφάνιση του φαινομένου burn-in εκτιμάται κάθε φορά απο το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, το οποίο κρίνει για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος. Με εκτίμηση, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών LG Electronics [URL]http://www.lghere4u.gr[/URL] [URL]http://www.bloglg.gr[/URL] Η επισημη ενημερωση - οδηγια της LG δεν ειναι αυτο που μας λετε, αλλα αναφερει οτι η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και θα πρεπει να εκτιμαται καθε φορα μονο απο το τεχνικο της τμημα καθως ενδεχεται να ειναι και κατασκευαστικο ελλατωμα! Για αυτον τον λογο επιθυμουμε η τηλεοραση να εξεταστει απο το τεχνικο τμημα της LG και να βγαλει την γνωματευση, καθως το συγκεκριμενο προβλημα ειναι αστοχια υλικου (θα σας το επιβεβαιωσει και η επισημη αντιπροσωπια κατα τον ελεγχο καθως γνωριζει την αστοχια που υπηρξε στα 55" oled panel του 2017). Υπαρχουν εκατονταδες ιδια περιστατικα (μια απλη αναζητηση "lg oled rectangle burn in" θα σας βγαλει το ιδιο προβλημα που εχει και η δικη μας τηλεοραση, οποτε ειναι λιγο απιθανο ολοι αυτοι οι χρηστες να εβλεπαν την ιδια εικονα... καθως και επιβεβαιωση της LG USA για την αστοχια υλικου στo video: [URL]https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI[/URL] ). [/I] Και ξερετε τι μου απαντησαν????? Διαβαστε.... [I]"Θα θέλαμε να σας διευκρινίσουμε πως η συσκευή σας συνοδεύεται από το επισκευαστικό συμφωνητικό που έχετε συνάψει με την εταιρεία μας, συνεπώς ο έλεγχος της δηλωθείσας βλάβης πραγματοποιείται από πλευράς μας από όπου προκύπτει και η ενημέρωση σας για την επισκευή της και σύμφωνα με τους όρους του." [/I]Πλεον οι επιλογες μου ειναι συγκεκριμενες. Περιμενω απαντηση της LG για να μου πει εαν γνωριζει την αστοχια υλικου. Αφου λαβω την απαντηση τους θα καταγγειλω την συμβαση με τον Κωτσοβολο πανω σε δυο θεματα που αναγραφονται. [I] 1. [U]Εξαιρουνται αποτυπωσεις σε τηλεορασεις Plasma και Lcd που οφειλονται στην συνεχη απεικονιση ιδιας εικονας για παρατεταμενο χρονικο διαστημα[/U]. [/I]Ομως εγω δεν εχω αγορασει ουτε Plasma, ουτε Lcd. Εχω αγορασει OLED που ειναι αλλη τεχνολογια και δεν αναφερεται στην συμβαση. Στεκει???[I] 2. [U]Αμφοτερα τα συμβαλλομενα μερη δεσμευονται να καταβαλλουν καθε δυνατη προσπαθεια για την πραγματοποιηση των επισκευων με τον οικονομικοτερο τροπο.[/U] [/I]Θα τους θεσω το θεμα πως μονο το επισημο τεχνικο τμημα της LG μπορει να γνωματευσει κατασκευαστικο λαθος οπου βαση αυτου η αντικατασταση του panel θα ειναι δωρεαν και οχι με χρεωση οπως μου λεει το τμημα του Κωτσοβολου. Στεκει??? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
OLED TV
LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…