Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
OLED TV
LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="mensanos" data-source="post: 1058461311" data-attributes="member: 57308"><p><strong>Απάντηση: Re: Απάντηση: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια</strong></p><p></p><p>Ναι βεβαιως. Διαβασε τι τους εγραψα (ειναι λιγο μεγαλο):</p><p></p><p></p><p></p><p><strong>Παράγραφος Γ6: Αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη δεσμεύονται να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την πραγματοποίηση των επισκευών με τον συμφερότερο-οικονομικότερο τρόπο.</strong></p><p></p><p>Δεν κάνατε καμία προσπάθεια (πόσο μάλλον κάθε δυνατή) για να τηρήσετε αυτόν τον όρο της σύμβασης. Απεναντίας κάνατε το αντίθετο. Το τεχνικό σας τμήμα ήταν αναρμόδιο για να κρίνει εάν η συγκεκριμένη βλάβη προέρχεται από κακή χρήση, κανονική χρήση ή κατασκευαστικό ελάττωμα καθώς το τεχνικό σας τμήμα δεν είναι εξουσιοδοτημένο από την αντιπροσωπεία. Μας απαντήσατε στις 14/2/2020 πως σύμφωνα και με την οδηγία-ενημέρωση που έχετε από την επίσημη αντιπροσωπεία (όχι βέβαια για την δική μας συσκευή αφού δεν την στείλατε στην LG) είναι: "η προβολή μιας στατικής εικόνας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα ενδέχεται να προκαλέσει πάγωμα της εικόνας" για να αιτιολογήσετε τον λόγο της βλάβης. Βέβαια το τεχνικό σας τμήμα έβγαλε το συμπέρασμα πως έγινε τελικά "κακή χρήση". </p><p></p><p>H επίσημη αντιπροσωπεία όμως λέει (απάντηση σε ερώτημα μας στις 13/2/2020) πως: "η εμφάνιση του φαινομένου εκτιμάται κάθε φορά από το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, το οποίο κρίνει για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος". Εν'ολιγοις η επίσημη αντιπροσωπεία λέει πως δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και δεν υπάρχει μια γενική οδηγία για αυτού του είδους τις βλάβες, αλλά θα πρέπει να εξετάζεται κάθε μια ξεχωριστά μόνο από το εξουσιοδοτημένο service της LG. Αφήνουν την πιθανότητα δηλαδή να είναι κατασκευαστικό λάθος ή βλάβη με σωστή χρήση, όπου φυσιολογικά το κόστος επισκευής δεν θα επιβαρύνει τον καταναλωτή.</p><p></p><p>Ως εκ τούτου δεν τηρήσατε τον όρο Γ6 της σύμβασης καθώς θέλατε να μας χρεώσετε την επισκευή χωρίς να είστε αρμόδιοι σύμφωνα με την αντιπροσωπεία για να το κρίνετε αυτό. Δεν μπήκατε στον κόπο καν να μας προτείνετε (έστω και με δική μας επιβάρυνση) να πάει στην LG για να εξαντλήσουμε την δυνατότητα εύρεσης κατασκευαστικού λάθους ή βλάβης με σωστή χρήση, με αποτέλεσμα το οικονομικό όφελος του πελάτη σας. Αντί αυτού επιλέξατε να εκμεταλλευτείτε την κατάσταση για να αποκομίσετε οικονομικό όφελος από αυτήν, βασιζόμενοι στην αφέλεια του καταναλωτή και σε αβάσιμους όρους της σύμβασης. Και κατά δεύτερον αποκρύψατε την πλήρη αλήθεια σχετικά με τις οδηγίες της αντιπροσωπείας.</p><p></p><p></p><p></p><p><strong>Παράγραφος Γ4/3 (εξαιρέσεις): Στην παρούσα σύμβαση δεν περιλαμβάνονται αποτυπώσεις σε τηλεοράσεις Plasma και Lcd που οφείλονται στην συνεχή απεικόνιση ίδιας εικόνας ή μέρος αυτής για μεγάλο χρονικό διάστημα.</strong></p><p></p><p> Αυτή η βλάβη που εξαιρείται ως όρος είναι αυτή που έχει η συσκευή μας σύμφωνα με το email που μας στείλατε στις 14/2/2020. Δεν αναγράφετε στην σύμβαση αόριστα όλες οι τηλεοράσεις αλλά ορίζετε ποιες συγκεκριμένες τεχνολογίες panel τηλεοράσεων εξαιρούνται. Όμως η τηλεόραση που έχουμε πάρει δεν είναι και δεν έχει panel τεχνολογίας PLASMA, αλλά ούτε και LCD όπως ρητά ορίζετε στους όρους! Είναι Oled και έχει panel τεχνολογίας OLED η οποία δεν αναφέρεται ως εξαίρεση στην παρούσα σύμβαση. Και μάλιστα εσείς οι ίδιοι ορίζετε πως είναι διαφορετικές καθώς έχουν διαφορετικές τεχνολογίες panel (Plasma / Lcd / Oled), μέσα από άρθρο σας στις 1/6/2016 και συγκεκριμένα στην ενότητα "Ξεκινώντας από τα βασικά" <a href="https://blog.kotsovolos.gr/pos-na-epilexis-tin-idaniki-smart-tv-gia-gaming/" target="_blank">https://blog.kotsovolos.gr/pos-na-epilexis-tin-idaniki-smart-tv-gia-gaming/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mensanos, post: 1058461311, member: 57308"] [b]Απάντηση: Re: Απάντηση: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια[/b] Ναι βεβαιως. Διαβασε τι τους εγραψα (ειναι λιγο μεγαλο): [B]Παράγραφος Γ6: Αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη δεσμεύονται να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την πραγματοποίηση των επισκευών με τον συμφερότερο-οικονομικότερο τρόπο.[/B] Δεν κάνατε καμία προσπάθεια (πόσο μάλλον κάθε δυνατή) για να τηρήσετε αυτόν τον όρο της σύμβασης. Απεναντίας κάνατε το αντίθετο. Το τεχνικό σας τμήμα ήταν αναρμόδιο για να κρίνει εάν η συγκεκριμένη βλάβη προέρχεται από κακή χρήση, κανονική χρήση ή κατασκευαστικό ελάττωμα καθώς το τεχνικό σας τμήμα δεν είναι εξουσιοδοτημένο από την αντιπροσωπεία. Μας απαντήσατε στις 14/2/2020 πως σύμφωνα και με την οδηγία-ενημέρωση που έχετε από την επίσημη αντιπροσωπεία (όχι βέβαια για την δική μας συσκευή αφού δεν την στείλατε στην LG) είναι: "η προβολή μιας στατικής εικόνας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα ενδέχεται να προκαλέσει πάγωμα της εικόνας" για να αιτιολογήσετε τον λόγο της βλάβης. Βέβαια το τεχνικό σας τμήμα έβγαλε το συμπέρασμα πως έγινε τελικά "κακή χρήση". H επίσημη αντιπροσωπεία όμως λέει (απάντηση σε ερώτημα μας στις 13/2/2020) πως: "η εμφάνιση του φαινομένου εκτιμάται κάθε φορά από το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, το οποίο κρίνει για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος". Εν'ολιγοις η επίσημη αντιπροσωπεία λέει πως δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και δεν υπάρχει μια γενική οδηγία για αυτού του είδους τις βλάβες, αλλά θα πρέπει να εξετάζεται κάθε μια ξεχωριστά μόνο από το εξουσιοδοτημένο service της LG. Αφήνουν την πιθανότητα δηλαδή να είναι κατασκευαστικό λάθος ή βλάβη με σωστή χρήση, όπου φυσιολογικά το κόστος επισκευής δεν θα επιβαρύνει τον καταναλωτή. Ως εκ τούτου δεν τηρήσατε τον όρο Γ6 της σύμβασης καθώς θέλατε να μας χρεώσετε την επισκευή χωρίς να είστε αρμόδιοι σύμφωνα με την αντιπροσωπεία για να το κρίνετε αυτό. Δεν μπήκατε στον κόπο καν να μας προτείνετε (έστω και με δική μας επιβάρυνση) να πάει στην LG για να εξαντλήσουμε την δυνατότητα εύρεσης κατασκευαστικού λάθους ή βλάβης με σωστή χρήση, με αποτέλεσμα το οικονομικό όφελος του πελάτη σας. Αντί αυτού επιλέξατε να εκμεταλλευτείτε την κατάσταση για να αποκομίσετε οικονομικό όφελος από αυτήν, βασιζόμενοι στην αφέλεια του καταναλωτή και σε αβάσιμους όρους της σύμβασης. Και κατά δεύτερον αποκρύψατε την πλήρη αλήθεια σχετικά με τις οδηγίες της αντιπροσωπείας. [B]Παράγραφος Γ4/3 (εξαιρέσεις): Στην παρούσα σύμβαση δεν περιλαμβάνονται αποτυπώσεις σε τηλεοράσεις Plasma και Lcd που οφείλονται στην συνεχή απεικόνιση ίδιας εικόνας ή μέρος αυτής για μεγάλο χρονικό διάστημα.[/B] Αυτή η βλάβη που εξαιρείται ως όρος είναι αυτή που έχει η συσκευή μας σύμφωνα με το email που μας στείλατε στις 14/2/2020. Δεν αναγράφετε στην σύμβαση αόριστα όλες οι τηλεοράσεις αλλά ορίζετε ποιες συγκεκριμένες τεχνολογίες panel τηλεοράσεων εξαιρούνται. Όμως η τηλεόραση που έχουμε πάρει δεν είναι και δεν έχει panel τεχνολογίας PLASMA, αλλά ούτε και LCD όπως ρητά ορίζετε στους όρους! Είναι Oled και έχει panel τεχνολογίας OLED η οποία δεν αναφέρεται ως εξαίρεση στην παρούσα σύμβαση. Και μάλιστα εσείς οι ίδιοι ορίζετε πως είναι διαφορετικές καθώς έχουν διαφορετικές τεχνολογίες panel (Plasma / Lcd / Oled), μέσα από άρθρο σας στις 1/6/2016 και συγκεκριμένα στην ενότητα "Ξεκινώντας από τα βασικά" [URL]https://blog.kotsovolos.gr/pos-na-epilexis-tin-idaniki-smart-tv-gia-gaming/[/URL] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
OLED TV
LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…