Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="thpatrik" data-source="post: 1058461918" data-attributes="member: 54961"><p>Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ενημέρωση επί του θέματος μου για να μοιραστώ και εγώ την ταλαιπωρία μου... Την συγκεκριμένη τηλεόραση (lg 65b8) την αγόρασα από τα public 20/7 (απόδειξη αγοράς) και την παρέλαβα 23/7. Για να μη μακρηγορώ και επειδή υπάρχουν τα γεγονότα και σε άλλο θέμα η τηλεόραση δεν άνοιγε την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της. Η τηλεόραση παρέληφθη από το service (ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ) 30/7 και τελικά έγινε αντικάτασταση πάνελ και όχι αντικατάσταση τηλέορασης (doa) με τη γελοία - κατά την άποψη μου- δικαιολογία ότι δεν υπήρχε το κουτί της τηλεόρασης. Αποδέχτηκα την αλλαγή αναγκαστικά αφού και το public δεν δεχόταν να κάνει βασιζόμενο στην απάντηση της lg και σκεπτόμενος ότι ήταν απλά μια ατυχία και αφού μου έγινε αλλαγή πάνελ είναι επί της ουσίας νέα τηλεόραση.Παρέλαβα την νέα τηλεόραση 12/8 2 εβδομάδες μετά...</p><p></p><p> Δυστυχώς η τηλέοραση ξαναεμφανίζει πρόβλημα 14/2 και έπειτα από τηλεφώνημα 17/2, την παραλαμβάνει η service one 18/2.(η οποία πολύ χειρότερη από τον Μανωλόπουλο από άποψη εξυπηρέτησης). Μια εβδομάδα μέτα ,25/2 και κατόπιν δικής μου πρωτοβουλίας μαθαίνω ότι η τηλεόραση δεν είχε περάσει ΚΑΝ από τον έλεγχο και την επόμενη 26/2 πάλι με δικό μου τηλέφωνημα μαθαίνω ότι είναι ελαττωματικό το πάνελ και ότι περιμένουν απάντηση από την LG για το πως θα προχωρήσει το θέμα. 27/2 επικοινωνώ με την lg λέγοντας τους ότι επιθυμώ έιτε την αντικάσταση της τηλεόρασης είτε την επιστροφή των χρημάτων μου αφού η τηλεόραση έχει εμφανίσει 2 φορές πρόβλημα μέσα σε 6 μήνες από την ημερομηνία αγοράς της. Ο υπάλληλος έλεγε ότι θα γίνει προώθηση του αιτήματος μου και ότι θα έχω απάντηση εντός 48 ωρών. 5/3 ξαναεπικοινωνώ και με ενημερώνουν πως δεν υπάρχει κάτι νεότερο και ότι θα προωθήσουν και πάλι το ερώτημα μου. 6/3 με ενημερώνουν από τη service one ότι έχει γίνει αλλαγή πάνελ(!!!!) και με ρωτούν για το πότε θα μπορέσουν να παραδώσουν την τηλεόραση. Εκνευρισμένος παίρνω την lg την ίδια μέρα λέγοντας τους ότι προφανώς με δουλεύουν κανονικά. Μου απάντησαν ότι θα κοιτάξουν και πάλι το αίτημα μου θα προσπαθήσουν αυθημερόν. Όντως, την ίδια ημέρα -που εντελώς συμπτωματικά ενημερώθηκα για την επισκευή-με πήρε ο ίδιος ο υπάλληλος με τον οποίο είχα μιλήσει 27/2 ο οποίος μάλιστα με ενημέρωσε ότι η κλήση ηχογραφείται και μου απάντησε ότι το αίτημα μου δε έγινε δεκτό και ότι δυστυχώς αυτή είναι η επίσημη απάντηση της εταιρείας. Στις εύλογες ερωτήσεις μου γιατί εφόσον είχε δρομολογηθεί ήδη η επισκευή γιατί δεν υπήρξε κάποια ενημέρωση από τους ίδιους δεν υπήρχε καμία σοβαρή απάντηση. Επομένως 2 είναι τα ενδεχόμενα : είτε να μην προωθήθηκε ποτέ το ερώτημα μου είτε απλά θέλησαν να με φέρουν προ τετελεσμένων γεγονότων καθώς είμαι ήδη 3 εβδομάδες χωρίς τηλεόραση. Τώρα την περιμένω τη Δευτέρα</p><p></p><p> Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά ο λόγος που επιμένω στην αντικατάσταση είναι γιατί η τηλεόραση <strong>δεν <strong>άνοιγε</strong></strong> και δε λειτούργησε σωστά από την πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας της. Δεν έκαναν ούτε κάτι που από την πλευρά τους δεν έχει κανένα κόστος : να επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση σε όλη την τηλεόραση και όχι μόνο στο πάνελ τουλάχιστον σαν αναγνώριση της ταλαιπωρίας που έχω υποστεί- 1 μήνα από τους 7 μήνες που την έχω η τηλεόραση είναι στο service. Μόνο και μόνο για την ηθική ικανοποίηση καθώς έχω ευτυχώς επέκταση εγγύησης από τα public. Και στην τελική , ακόμα και η επισκευή δεν πρέπει να γίνεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα;;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thpatrik, post: 1058461918, member: 54961"] Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ενημέρωση επί του θέματος μου για να μοιραστώ και εγώ την ταλαιπωρία μου... Την συγκεκριμένη τηλεόραση (lg 65b8) την αγόρασα από τα public 20/7 (απόδειξη αγοράς) και την παρέλαβα 23/7. Για να μη μακρηγορώ και επειδή υπάρχουν τα γεγονότα και σε άλλο θέμα η τηλεόραση δεν άνοιγε την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της. Η τηλεόραση παρέληφθη από το service (ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ) 30/7 και τελικά έγινε αντικάτασταση πάνελ και όχι αντικατάσταση τηλέορασης (doa) με τη γελοία - κατά την άποψη μου- δικαιολογία ότι δεν υπήρχε το κουτί της τηλεόρασης. Αποδέχτηκα την αλλαγή αναγκαστικά αφού και το public δεν δεχόταν να κάνει βασιζόμενο στην απάντηση της lg και σκεπτόμενος ότι ήταν απλά μια ατυχία και αφού μου έγινε αλλαγή πάνελ είναι επί της ουσίας νέα τηλεόραση.Παρέλαβα την νέα τηλεόραση 12/8 2 εβδομάδες μετά... Δυστυχώς η τηλέοραση ξαναεμφανίζει πρόβλημα 14/2 και έπειτα από τηλεφώνημα 17/2, την παραλαμβάνει η service one 18/2.(η οποία πολύ χειρότερη από τον Μανωλόπουλο από άποψη εξυπηρέτησης). Μια εβδομάδα μέτα ,25/2 και κατόπιν δικής μου πρωτοβουλίας μαθαίνω ότι η τηλεόραση δεν είχε περάσει ΚΑΝ από τον έλεγχο και την επόμενη 26/2 πάλι με δικό μου τηλέφωνημα μαθαίνω ότι είναι ελαττωματικό το πάνελ και ότι περιμένουν απάντηση από την LG για το πως θα προχωρήσει το θέμα. 27/2 επικοινωνώ με την lg λέγοντας τους ότι επιθυμώ έιτε την αντικάσταση της τηλεόρασης είτε την επιστροφή των χρημάτων μου αφού η τηλεόραση έχει εμφανίσει 2 φορές πρόβλημα μέσα σε 6 μήνες από την ημερομηνία αγοράς της. Ο υπάλληλος έλεγε ότι θα γίνει προώθηση του αιτήματος μου και ότι θα έχω απάντηση εντός 48 ωρών. 5/3 ξαναεπικοινωνώ και με ενημερώνουν πως δεν υπάρχει κάτι νεότερο και ότι θα προωθήσουν και πάλι το ερώτημα μου. 6/3 με ενημερώνουν από τη service one ότι έχει γίνει αλλαγή πάνελ(!!!!) και με ρωτούν για το πότε θα μπορέσουν να παραδώσουν την τηλεόραση. Εκνευρισμένος παίρνω την lg την ίδια μέρα λέγοντας τους ότι προφανώς με δουλεύουν κανονικά. Μου απάντησαν ότι θα κοιτάξουν και πάλι το αίτημα μου θα προσπαθήσουν αυθημερόν. Όντως, την ίδια ημέρα -που εντελώς συμπτωματικά ενημερώθηκα για την επισκευή-με πήρε ο ίδιος ο υπάλληλος με τον οποίο είχα μιλήσει 27/2 ο οποίος μάλιστα με ενημέρωσε ότι η κλήση ηχογραφείται και μου απάντησε ότι το αίτημα μου δε έγινε δεκτό και ότι δυστυχώς αυτή είναι η επίσημη απάντηση της εταιρείας. Στις εύλογες ερωτήσεις μου γιατί εφόσον είχε δρομολογηθεί ήδη η επισκευή γιατί δεν υπήρξε κάποια ενημέρωση από τους ίδιους δεν υπήρχε καμία σοβαρή απάντηση. Επομένως 2 είναι τα ενδεχόμενα : είτε να μην προωθήθηκε ποτέ το ερώτημα μου είτε απλά θέλησαν να με φέρουν προ τετελεσμένων γεγονότων καθώς είμαι ήδη 3 εβδομάδες χωρίς τηλεόραση. Τώρα την περιμένω τη Δευτέρα Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά ο λόγος που επιμένω στην αντικατάσταση είναι γιατί η τηλεόραση [B]δεν [B]άνοιγε[/B][/B] και δε λειτούργησε σωστά από την πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας της. Δεν έκαναν ούτε κάτι που από την πλευρά τους δεν έχει κανένα κόστος : να επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση σε όλη την τηλεόραση και όχι μόνο στο πάνελ τουλάχιστον σαν αναγνώριση της ταλαιπωρίας που έχω υποστεί- 1 μήνα από τους 7 μήνες που την έχω η τηλεόραση είναι στο service. Μόνο και μόνο για την ηθική ικανοποίηση καθώς έχω ευτυχώς επέκταση εγγύησης από τα public. Και στην τελική , ακόμα και η επισκευή δεν πρέπει να γίνεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα;; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…