Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="thpatrik" data-source="post: 1058466534" data-attributes="member: 54961"><p><strong>Απάντηση: Re: lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Η καλή φήμη που έχει στο after sales service η ελληνική αντιπροσωπεία της LG είναι και ένας από τους λόγους που αγόρασα lg oled , στην δική μου περίπτωση όμως η αντιμέτωπιση ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Και δυστυχώς η ταλαιπωρία μου δε σταμάτησε εκεί. Ο οδηγός της service one ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ στο ραντεβού το οποίο είχα κλείσει για τη Δευτέρα (6/3) 8 με 10 το πρωί - για το οποίο σημειωτέον είχα πάρει άδεια από τη δουλειά μου - και έπειτα απο δικά μου τηλεφωνήματα με ενημέρωσε ότι μπορεί να περάσει 12 με 2 ενώ τους είχα επισημάνει ότι δουλεύω και ότι θα πάρω άδεια. Τελικά την παρέλαβα την Τρίτη το πρωί 3 εβδομάδες μετά. Η μοναδική ενημέρωση που είχα για την πορεία της επισκευής ήταν 2,5 εβδομάδες μετά όταν αυτή επισκευάστηκε. Τι να πω; Μήπως είχες διαφορετική αντιμετώπιση επειδή είχες και τη ναυαρχίδα των OLED την Ε8;</p><p></p><p>Μετά και από αυτό το γεγονός, έστειλα μια επιστολή παραπόνων στην LG στην οποία ανέφερα αναλυτικά τα γεγονότα τα οποία είχαν συμβεί , πιο πολύ για βγάλω το άχτι μου που λένε και όχι επειδή περίμενα κάτι. Κουράγιο να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή δεν είχα. Τουλάχιστον για να πω και του στραβού το δίκιο, υπήρξε απάντηση με τηλέφωνο στην οποία με ενημέρωσαν ότι επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση για 1 χρόνο και ότι σε περίπτωση τρίτης βλάβης θα γίνει αντικατάσταση και όχι επισκευή. Τουλάχιστον έδειξαν με αυτή τη στάση ότι θέλουν να επανορθώσουν.</p><p></p><p>Τα μαθήματα που πήρα από αυτή την ιστορία 1) πάντα κρατάμε το κουτί της όποιας συσκευής όσο μεγάλη και αν είναι 2) σε περίπτωση DOA και δη σε περίπτωσεις καραμπινάτες οπώς η δική μου επιστροφή κατευθείαν στο κατάστημα 3) μαζί με τα όποια τηλέφωνα υποβάλλουμε ΠΑΝΤΑ και ένα γραπτό και 4) αν έχετε LG συσκευή και αν σας δώσουν επιλογή επιλέξτε τον Μανωλόπουλο και αποφύγετε τη Service One όπως ο διάολος το λιβάνι...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thpatrik, post: 1058466534, member: 54961"] [b]Απάντηση: Re: lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη[/b] Η καλή φήμη που έχει στο after sales service η ελληνική αντιπροσωπεία της LG είναι και ένας από τους λόγους που αγόρασα lg oled , στην δική μου περίπτωση όμως η αντιμέτωπιση ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Και δυστυχώς η ταλαιπωρία μου δε σταμάτησε εκεί. Ο οδηγός της service one ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ στο ραντεβού το οποίο είχα κλείσει για τη Δευτέρα (6/3) 8 με 10 το πρωί - για το οποίο σημειωτέον είχα πάρει άδεια από τη δουλειά μου - και έπειτα απο δικά μου τηλεφωνήματα με ενημέρωσε ότι μπορεί να περάσει 12 με 2 ενώ τους είχα επισημάνει ότι δουλεύω και ότι θα πάρω άδεια. Τελικά την παρέλαβα την Τρίτη το πρωί 3 εβδομάδες μετά. Η μοναδική ενημέρωση που είχα για την πορεία της επισκευής ήταν 2,5 εβδομάδες μετά όταν αυτή επισκευάστηκε. Τι να πω; Μήπως είχες διαφορετική αντιμετώπιση επειδή είχες και τη ναυαρχίδα των OLED την Ε8; Μετά και από αυτό το γεγονός, έστειλα μια επιστολή παραπόνων στην LG στην οποία ανέφερα αναλυτικά τα γεγονότα τα οποία είχαν συμβεί , πιο πολύ για βγάλω το άχτι μου που λένε και όχι επειδή περίμενα κάτι. Κουράγιο να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή δεν είχα. Τουλάχιστον για να πω και του στραβού το δίκιο, υπήρξε απάντηση με τηλέφωνο στην οποία με ενημέρωσαν ότι επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση για 1 χρόνο και ότι σε περίπτωση τρίτης βλάβης θα γίνει αντικατάσταση και όχι επισκευή. Τουλάχιστον έδειξαν με αυτή τη στάση ότι θέλουν να επανορθώσουν. Τα μαθήματα που πήρα από αυτή την ιστορία 1) πάντα κρατάμε το κουτί της όποιας συσκευής όσο μεγάλη και αν είναι 2) σε περίπτωση DOA και δη σε περίπτωσεις καραμπινάτες οπώς η δική μου επιστροφή κατευθείαν στο κατάστημα 3) μαζί με τα όποια τηλέφωνα υποβάλλουμε ΠΑΝΤΑ και ένα γραπτό και 4) αν έχετε LG συσκευή και αν σας δώσουν επιλογή επιλέξτε τον Μανωλόπουλο και αποφύγετε τη Service One όπως ο διάολος το λιβάνι... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…