Αγαπητοί φίλοι και φίλες.
Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00
Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.
Δεν έφτιαξε , θα περιμένω μέχρι το επόμενο pixel refresh και βλέπουμε.αν και μοιαζει προβλημα στο πανελ,κλειστη και βγαλε την απο την πριζα για 5 λεπτα.
βαλε πριζα,ανοιξε την.
εαν εξακολουθει να υπαρχει,τηλεφωνο στο service.
Δεν είναι κρίμα να το κάνω τόσο νωρίς;Κάνε ένα χειροκίνητο pixel refresh και αν δεν στρώσει τηλέφωνο στην LG.
Ναι σωστό, αυτό σκεφτόμουνα μόλις τώραΔεν είναι κρίμα να μείνεις χωρίς tv για μια εβδομάδα, να γίνει η ίδια διαδικασία στο service και να κάνει βόλτες η τηλεόραση χωρίς λόγο;
Σκοπός είναι να μη πραγματοποιηθεί χειροκίνητα pixel refresh δίχως λόγο. Εσύ έχεις σοβαρό λόγο όμως.Ναι σωστό, αυτό σκεφτόμουνα μόλις τώρα
Περιμένουμε νεα μολις τελειώσει το χειροκίνητο refresh.Εν τω μεταξύ, εμφανίστηκε ακριβώς μετά το compensation cycle διότι έπαιζε κάνα τετράωρο, και λέω ας τη σβήσω να κάνει την ανανέωση.
Ναι το κάνει παντού.χμμμ...
αυτο να υποθεσω το κανει σε ολες τις πηγες και στο ιδιο σημειο.(???)
κοιτα..εαν δεν εφτιαξε με το βαλε-βγαλε,παει να πει οτι εχει θεμα το πανελ 99,9%.
αυτη η γνωμη μου βαση αυτου που βλεπω(οσο μπορω να διακρινω δηλαδη).
το ξερω ειναι μεγαλο ξενερωμα σε καινουργια τιβι,αλλα μην αγχωνεσαι γιατι εχεις καλο after sale support.
επισης κανε αμεσα ενα τηλεφωνο μπας και προλαβεις το doa των 14 ημερων.
απο που την αγορασες?
Εύχομαι να στρώσει με CC.Θα το κάνω παιδιά, απλώς επειδή δεν ήμουνα σπίτι, περιμένω να κάνει πρώτα το "μικρό" pixel refresh μπας και στρώσει με αυτό.