Λοιπόν, ήρθε σήμερα πίσω η τηλεόραση μου από το service. Έγινε ολική αντικατάσταση οθόνης/panel. Η ολική εμπειρία της διαδικασίας ήταν αρκετά καλή αλλά όχι τόσο γρήγορη όσο περίμενα φαντάζομαι λόγω του ανταλλακτικού και των αργιών του Πάσχα.
Στις 19 Απριλίου άνοιξα αίτημα στον Κωτσόβολο, την ίδια ημέρα με πήραν από την LG και ζήτησαν φωτογραφίες του προβλήματος. Την επόμενη ημέρα ήρθαν 2 άτομα από την Service One, έβαλαν την τηλεόραση σε συσκευασία και την πήραν. Από τον Κωτσόβολο έγινε λήψη μίας 40άρας F&U (η μέρα με τη νύχτα, κάθε μέρα που έβλεπα Netflix μου έλειπε η C9 ειδικά στις μαύρες σκηνές!). Στις 23 Απριλίου έκαναν παραγγελία του πάνελ (το λένε οθόνη, άρα λογικά αλλάζει όλο μαζί με το πίσω μέρος) το οποίο επειδή δεν υπήρχε Ελλάδα και λόγω του Πάσχα έγινε μία καθυστέρηση στην παραλαβή του. Στις 11 Μαϊου μου είπαν πως είναι έτοιμη και κανονίσαμε παράδοση σε ώρα που με βολεύει σήμερα, όπου ήρθαν από την Service One και την τοποθέτησαν. Το πάνελ ήταν στις ζελατίνες του, έκανα προσεκτικό έλεγχο και δεν είδα κανένα pixel σβηστό/κολλημένο. Στο banding test βλέπω πολύ λιγότερο θέμα από το πρώτο πάνελ.
Να ομολογήσω πως στις 17 ημερολογιακές (όχι εργάσιμες) με κάλεσαν από τον Κωτσόβολο να με ρωτήσουν αν θέλω να προχωρήσω σε διαδικασία αντικατάστασης (βάσει εγγύησης Total Support) αλλά επειδή η εν λόγω ενέργεια γίνεται μόνο 1 φορά στα 5 χρόνια και θα προτιμούσα -αχρειάστη να είναι- να την κάνω μετά τη λήξη της εργοστασιακής εγγύησης, είπα πως θα περιμένω μερικές ημέρες ακόμη. Δεν έχει διαφορά να κάνω τώρα αντικατάσταση όπου μπορεί να έχουν C9 σε κάποιο bad stock ενώ σε 2-3 χρόνια θα έχουν σαφώς ανώτερο μοντέλο.
Δεδομένου του γεγονότος πως δεν έχω το χειριστήριο να μπω στο service menu, καμία ιδεά για το πως μπορώ να δω τις ώρες λειτουργίας του πάνελ; Την εφαρμογή που έχει βγει στο app store "LG Service" την έχει δοκιμάσει κανείς;