Κι όμως, υπάρχουν εταιρίες που σέβονται τον πελάτη!!!
Μετά από πολλά βάσανα που πέρασα με την 50άρα πλάσμα LG 50PK760 τηλεόραση μου διότι την πήρα από κατάστημα που υποτίθεται είχε εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπίας, τελικά ήταν (παρά)εισαγωγή από εξωτερικό κι έτσι η LG δεν δεχόταν να την επισκευάσει μετά από πρόβλημα που μου έβγαλε ( http://www.avclub.gr/forum/showthre...oblem!?p=1056245255&highlight=#post1056245255 ) και έτρεχα επί ένα μήνα για να βγάλω άκρη, τελικά η ίδια η LG χωρίς να έχει κανένα λόγο να το κάνει, για να με εξυπηρετήσει, δέχτηκε να μου την επισκευάσει εντελώς δωρεάν και μάλιστα παραλαμβάνοντας την από τον χώρο μου και μέσα σε δύο μέρες λύθηκε το πρόβλημα!
Όμως δεν είναι αυτό το θέμα. Μετά από 4-5 μήνες και μόλις μερικές ημέρες πριν λήξει η εγγύηση, η TV ξαναέβγαλε πρόβλημα με κάτι πράσινες γραμμές στην οθόνη. Η LG αυτή τη φορά με εξυπηρέτησε άμεσα. Μιλώντας με τον τεχνικό, του περιέγραψα το πρόβλημα τηλεφωνικά, του έστειλα και 2 φώτος και κατάλαβε το πρόβλημα. Έτσι επειδή ήταν περίοδος του Πασχα και για να μην μείνω χωρίς TV, μου παρήγγηλε το ανταλλακτικό και όταν αυτό θα έφτανε θα μου έπαιρνε την τηλεόραση για επισκευή. Ε, αυτό πήρε περίπου 1,5 εβδομάδα που δεν με ενόχλησε καθόλου αφού η TV έπαιζε κανονικά. Όταν ήρθε το ανταλλακτικό την πήρε για μια μόλις ημέρα, την έφτιαξε και όλα καλα! Μάλιστα όπως συνηθίζει η LG έγινε και τηλεφωνική έρευνα για το αν έμεινα ικανοποιημένος, όπου βεβαίως απάντησα θετικότατα!
Κι όμως η LG δεν έμεινε εκεί! Προχθές παρέλαβα απολογητικό γράμμα για την (υποτιθέμενη) καθυστέρηση του ανταλλακτικού και για την "όποια ταλαιπωρία μπορεί να είχα εγώ και η οικογένεια μου"(!) και εντός του φακέλου είχε και ένα LG μπρελόκ δώρο!!!
Δεν έχω δει ποτέ και πουθενά εταιρία όχι να μου προσφέρει κάποιο δώρο (έστω και αυτό το συμβολικό μπρελόκ) ως εξιλέωση για οτιδήποτε μπορεί να μου έχει κάνει, αλλά ούτε καν μια συγνώμη!
Μπορεί η τηλεόραση να μου έχει βγάλει μπόλικα προβλήματα, αλλά και πάλι LG θα έπαιρνα (προσέχοντας βεβαίως να έχει Ελληνική εγγύηση)!!!
Μετά από πολλά βάσανα που πέρασα με την 50άρα πλάσμα LG 50PK760 τηλεόραση μου διότι την πήρα από κατάστημα που υποτίθεται είχε εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπίας, τελικά ήταν (παρά)εισαγωγή από εξωτερικό κι έτσι η LG δεν δεχόταν να την επισκευάσει μετά από πρόβλημα που μου έβγαλε ( http://www.avclub.gr/forum/showthre...oblem!?p=1056245255&highlight=#post1056245255 ) και έτρεχα επί ένα μήνα για να βγάλω άκρη, τελικά η ίδια η LG χωρίς να έχει κανένα λόγο να το κάνει, για να με εξυπηρετήσει, δέχτηκε να μου την επισκευάσει εντελώς δωρεάν και μάλιστα παραλαμβάνοντας την από τον χώρο μου και μέσα σε δύο μέρες λύθηκε το πρόβλημα!
Όμως δεν είναι αυτό το θέμα. Μετά από 4-5 μήνες και μόλις μερικές ημέρες πριν λήξει η εγγύηση, η TV ξαναέβγαλε πρόβλημα με κάτι πράσινες γραμμές στην οθόνη. Η LG αυτή τη φορά με εξυπηρέτησε άμεσα. Μιλώντας με τον τεχνικό, του περιέγραψα το πρόβλημα τηλεφωνικά, του έστειλα και 2 φώτος και κατάλαβε το πρόβλημα. Έτσι επειδή ήταν περίοδος του Πασχα και για να μην μείνω χωρίς TV, μου παρήγγηλε το ανταλλακτικό και όταν αυτό θα έφτανε θα μου έπαιρνε την τηλεόραση για επισκευή. Ε, αυτό πήρε περίπου 1,5 εβδομάδα που δεν με ενόχλησε καθόλου αφού η TV έπαιζε κανονικά. Όταν ήρθε το ανταλλακτικό την πήρε για μια μόλις ημέρα, την έφτιαξε και όλα καλα! Μάλιστα όπως συνηθίζει η LG έγινε και τηλεφωνική έρευνα για το αν έμεινα ικανοποιημένος, όπου βεβαίως απάντησα θετικότατα!
Κι όμως η LG δεν έμεινε εκεί! Προχθές παρέλαβα απολογητικό γράμμα για την (υποτιθέμενη) καθυστέρηση του ανταλλακτικού και για την "όποια ταλαιπωρία μπορεί να είχα εγώ και η οικογένεια μου"(!) και εντός του φακέλου είχε και ένα LG μπρελόκ δώρο!!!
Δεν έχω δει ποτέ και πουθενά εταιρία όχι να μου προσφέρει κάποιο δώρο (έστω και αυτό το συμβολικό μπρελόκ) ως εξιλέωση για οτιδήποτε μπορεί να μου έχει κάνει, αλλά ούτε καν μια συγνώμη!
Μπορεί η τηλεόραση να μου έχει βγάλει μπόλικα προβλήματα, αλλά και πάλι LG θα έπαιρνα (προσέχοντας βεβαίως να έχει Ελληνική εγγύηση)!!!