LG: Κι όμως, υπάρχουν εταιρίες που σέβονται τον πελάτη!!!

nikosjc

Senior Member
8 September 2008
313
Κι όμως, υπάρχουν εταιρίες που σέβονται τον πελάτη!!!

Μετά από πολλά βάσανα που πέρασα με την 50άρα πλάσμα LG 50PK760 τηλεόραση μου διότι την πήρα από κατάστημα που υποτίθεται είχε εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπίας, τελικά ήταν (παρά)εισαγωγή από εξωτερικό κι έτσι η LG δεν δεχόταν να την επισκευάσει μετά από πρόβλημα που μου έβγαλε ( http://www.avclub.gr/forum/showthre...oblem!?p=1056245255&highlight=#post1056245255 ) και έτρεχα επί ένα μήνα για να βγάλω άκρη, τελικά η ίδια η LG χωρίς να έχει κανένα λόγο να το κάνει, για να με εξυπηρετήσει, δέχτηκε να μου την επισκευάσει εντελώς δωρεάν και μάλιστα παραλαμβάνοντας την από τον χώρο μου και μέσα σε δύο μέρες λύθηκε το πρόβλημα!

Όμως δεν είναι αυτό το θέμα. Μετά από 4-5 μήνες και μόλις μερικές ημέρες πριν λήξει η εγγύηση, η TV ξαναέβγαλε πρόβλημα με κάτι πράσινες γραμμές στην οθόνη. Η LG αυτή τη φορά με εξυπηρέτησε άμεσα. Μιλώντας με τον τεχνικό, του περιέγραψα το πρόβλημα τηλεφωνικά, του έστειλα και 2 φώτος και κατάλαβε το πρόβλημα. Έτσι επειδή ήταν περίοδος του Πασχα και για να μην μείνω χωρίς TV, μου παρήγγηλε το ανταλλακτικό και όταν αυτό θα έφτανε θα μου έπαιρνε την τηλεόραση για επισκευή. Ε, αυτό πήρε περίπου 1,5 εβδομάδα που δεν με ενόχλησε καθόλου αφού η TV έπαιζε κανονικά. Όταν ήρθε το ανταλλακτικό την πήρε για μια μόλις ημέρα, την έφτιαξε και όλα καλα! Μάλιστα όπως συνηθίζει η LG έγινε και τηλεφωνική έρευνα για το αν έμεινα ικανοποιημένος, όπου βεβαίως απάντησα θετικότατα!

Κι όμως η LG δεν έμεινε εκεί! Προχθές παρέλαβα απολογητικό γράμμα για την (υποτιθέμενη) καθυστέρηση του ανταλλακτικού και για την "όποια ταλαιπωρία μπορεί να είχα εγώ και η οικογένεια μου"(!) και εντός του φακέλου είχε και ένα LG μπρελόκ δώρο!!!

Δεν έχω δει ποτέ και πουθενά εταιρία όχι να μου προσφέρει κάποιο δώρο (έστω και αυτό το συμβολικό μπρελόκ) ως εξιλέωση για οτιδήποτε μπορεί να μου έχει κάνει, αλλά ούτε καν μια συγνώμη!

Μπορεί η τηλεόραση να μου έχει βγάλει μπόλικα προβλήματα, αλλά και πάλι LG θα έπαιρνα (προσέχοντας βεβαίως να έχει Ελληνική εγγύηση)!!!
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Μπορει να μην εχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση τα προιοντα της LG αλλα δεν ειναι η πρωτη φορα που ακουω η διαβαζω για το ποσο μπροστα ειναι στην υποστήριξη και στο after sale service.
Μπραβο τους
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,279
Η samsung να τα δει αυτα που το παιζει ιστορια.Μακαρι να βελτιωνε το μαυρο η lg και θα ημουνα πελατης της
 

#@george@#

AVClub Addicted Member
1 April 2010
1,753
Πάρα - πάρα πολύ σημαντικό αυτό που έγραψες. Και δυστυχώς σπανίζει. Μπράβο τους!
 

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,754
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Αυτη τη στιγμη, η LG εχει το καλυτερο service. Εχει και online εξυπηρετηση.
Μου εχουν αντικαταστησει 2 κινητα και ενα πανελ οθονης, γρηγορα και με χωρις πολλες ερωτησεις.

Πως καταλαβαινουμε εαν ενα προιον ειναι παρα-εισαγωγης?
 

nikosjc

Senior Member
8 September 2008
313
Αυτη τη στιγμη, η LG εχει το καλυτερο service. Εχει και online εξυπηρετηση.
Μου εχουν αντικαταστησει 2 κινητα και ενα πανελ οθονης, γρηγορα και με χωρις πολλες ερωτησεις.

Πως καταλαβαινουμε εαν ενα προιον ειναι παρα-εισαγωγης?

Δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουμε! Πρέπει πριν πληρώσουμε για το προϊόν να μάθουμε το S/N, αλλά και το Μοντέλο (*) του από το κατάστημα που θέλουμε να το πάρουμε, και να επικοινωνήσουμε με την LG (ή την εκάστοτε εταιρία) και να μας πουν αν το έχουν εισάγει οι ίδιοι!!! Σκέψου ότι αυτό ήταν συμβουλή από τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών της LG! Μου λέει ότι δυστυχώς δεν έχουν τρόπο να το ελέγξουν από τη στιγμή που τα σύνορα είναι ελεύθερα και μπορεί ο καθένας να εισάγει προϊόντα, με Ευρωπαϊκή όμως εγγύηση (ο όρος παρά-εισαγωγή στην ουσία δεν ισχύει). Και παρόλο που η TV μου ήταν τελικά "παρά-εισαγωγής", μου την δέχτηκαν για να μην μείνω δυσαρεστημένος!

(*) Μάλιστα υπάρχει και ένα άλλο μπέρδεμα. Το S/N της τηλεόρασης περνούσε κανονικά στο σύστημα της LG. Το μοντέλο (50PK760) δεν εμφάνιζε. Ούτε στο site τους υπήρχε. Γιατί πολύ απλά η βάση των S/N υπάρχει από την Ευρωπαϊκή LG, δεν σημαίνει όμως ότι η Ελληνική έχει εισάγει και όλα τα μοντέλα! Έτσι την σειρά 760 δεν την έχουν φέρει καθόλου!
Τώρα όμως που άνοιξε στο σύστημα τους και αυτό το μοντέλο και έχουν φέρει ανταλλακτικά θα μπορούν να εξυπηρετήσουν και άλλους με το ίδιο μοντέλο!

Πάντως μου έκανε τρομερή εντύπωση γι' αυτό και το ανέφερα εδώ γιατί τέτοιες κινήσεις πιστεύω ότι χρήζουν διαφήμισης!!!