Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
LG LB730/731V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="christos7" data-source="post: 1057185909" data-attributes="member: 47745"><p>Λοιπόν, επειδή υπάρχουν εξελίξεις στην υπόθεση και επειδή τα πράγματα πρέπει να μπαίνουν στη θέση τους οφείλω να ενημερώσω το thread σχετικά.</p><p>Την προηγούμενη Παρασκευή 19/9/2014 ξεκίνησε η "αντιπαράθεση" με την LG (η οποία επισήμως αρνιόταν την ύπαρξη ελαττώματος και ήθελε να μου επιστρέψει την τηλεόραση). Το Σαββατοκύριακο πέρασε λοιπόν αφενός με αρκετό θυμό και απογοήτευση αλλά και αφετέρου με αποφασιστικότητα να μην υποχωρήσω (απ´τη στιγμή που είχα δίκιο). Εγινε λοιπον η απαραίτητη προετοιμασία για όλα τα ενδεχόμενα (κάποιοι φίλοι από το forum τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι!).</p><p>Τη Δευτέρα 22/9/2014 επικοινώνησα με την LG (με υπεύθυνη στο customer service) η οποία ήταν ευγενική, δεκτική να ακούσει και η οποία παραδεχόμενη αμέσως την ταλαιπωρία την οποία έχω υποστεί, ζήτησε λίγο χρόνο να δει την υπόθεση με το τεχνικό τμήμα και θα με ενημέρωνε άμεσα. Μετά από μόλις μισή ώρα επικοινώνησε μαζί μου, λέγοντάς μου πως παρ ότι ο τεχνικός υπεύθυνος επέμενε πως "δεν υπήρχε κάτι εκτός προδιαγραφών", εν τούτοις εγκρίθηκε η πίστωση του ποσού αγοράς της τηλεόρασης στο κατάστημα αγοράς της!</p><p>Σήμερα Πέμπτη 25/9/2014 ενημερώθηκα από το κατάστημα ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε και μπορώ όποτε θέλω να πάω και να διαλέξω ότι θέλω.</p><p></p><p>Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν? Ασφαλώς, και οφείλω να αναγνωρίσω την αμεσότητα στην επικοινωνία, τον επαγγελματισμό και κυρίως την ουσιαστική προσέγγιση στην υπόθεση από την συγκεκριμένη υπεύθυνη του customer service αλλά και συνολικά από την ελληνική αντιπροσωπεία της LG (για την οποία θα συνεχίσω να λέω τα καλύτερα). Θα μπορούσε απλώς να είχε επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα από την αρχή και να μη χρειαστεί να περάσει ένα ιδιαίτερα στενάχωρο Σ/Κ ένας πελάτης τους. </p><p></p><p>Μετά από αυτή την εξέλιξη όπως καταλαβαίνετε θα αποσυρθώ από το συγκεκριμένο thread κατόχων της LG730V!! (Δεν νομίζω να δοκιμάσω για 3η φορά την τύχη μου με την συγκεκριμένη tv!).</p><p>Θα πάω σε άλλη μάρκα, δεν έχω αποφασίσει ακόμα...θα βάλω ερώτημα στην κατηγορία "Αγορά νέας τηλεόρασης" και όσοι φίλοι έχουν παρακολουθήσει την "περιπέτειά" μου εδώ τους παρακαλώ να βοηθήσουν με τις γνώσεις/απόψεις τους...(3η επιστροφή δεν θα την αντέξω!).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christos7, post: 1057185909, member: 47745"] Λοιπόν, επειδή υπάρχουν εξελίξεις στην υπόθεση και επειδή τα πράγματα πρέπει να μπαίνουν στη θέση τους οφείλω να ενημερώσω το thread σχετικά. Την προηγούμενη Παρασκευή 19/9/2014 ξεκίνησε η "αντιπαράθεση" με την LG (η οποία επισήμως αρνιόταν την ύπαρξη ελαττώματος και ήθελε να μου επιστρέψει την τηλεόραση). Το Σαββατοκύριακο πέρασε λοιπόν αφενός με αρκετό θυμό και απογοήτευση αλλά και αφετέρου με αποφασιστικότητα να μην υποχωρήσω (απ´τη στιγμή που είχα δίκιο). Εγινε λοιπον η απαραίτητη προετοιμασία για όλα τα ενδεχόμενα (κάποιοι φίλοι από το forum τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι!). Τη Δευτέρα 22/9/2014 επικοινώνησα με την LG (με υπεύθυνη στο customer service) η οποία ήταν ευγενική, δεκτική να ακούσει και η οποία παραδεχόμενη αμέσως την ταλαιπωρία την οποία έχω υποστεί, ζήτησε λίγο χρόνο να δει την υπόθεση με το τεχνικό τμήμα και θα με ενημέρωνε άμεσα. Μετά από μόλις μισή ώρα επικοινώνησε μαζί μου, λέγοντάς μου πως παρ ότι ο τεχνικός υπεύθυνος επέμενε πως "δεν υπήρχε κάτι εκτός προδιαγραφών", εν τούτοις εγκρίθηκε η πίστωση του ποσού αγοράς της τηλεόρασης στο κατάστημα αγοράς της! Σήμερα Πέμπτη 25/9/2014 ενημερώθηκα από το κατάστημα ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε και μπορώ όποτε θέλω να πάω και να διαλέξω ότι θέλω. Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν? Ασφαλώς, και οφείλω να αναγνωρίσω την αμεσότητα στην επικοινωνία, τον επαγγελματισμό και κυρίως την ουσιαστική προσέγγιση στην υπόθεση από την συγκεκριμένη υπεύθυνη του customer service αλλά και συνολικά από την ελληνική αντιπροσωπεία της LG (για την οποία θα συνεχίσω να λέω τα καλύτερα). Θα μπορούσε απλώς να είχε επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα από την αρχή και να μη χρειαστεί να περάσει ένα ιδιαίτερα στενάχωρο Σ/Κ ένας πελάτης τους. Μετά από αυτή την εξέλιξη όπως καταλαβαίνετε θα αποσυρθώ από το συγκεκριμένο thread κατόχων της LG730V!! (Δεν νομίζω να δοκιμάσω για 3η φορά την τύχη μου με την συγκεκριμένη tv!). Θα πάω σε άλλη μάρκα, δεν έχω αποφασίσει ακόμα...θα βάλω ερώτημα στην κατηγορία "Αγορά νέας τηλεόρασης" και όσοι φίλοι έχουν παρακολουθήσει την "περιπέτειά" μου εδώ τους παρακαλώ να βοηθήσουν με τις γνώσεις/απόψεις τους...(3η επιστροφή δεν θα την αντέξω!). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
LG LB730/731V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…