LG LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Bobo25

New member
4 May 2012
33
Ως κατοχος απο χθες, θα κανω ενα review (οσο μπορω).

Καταρχην η παραγγελια εγινε τη Δευτερα, καποια λεπτα πριν τελειωσει η προσφορα με το κουπονι με λιγα λογια την πηρα με 1356 ευρω.
Η παραδοση εγινε πολυ γρηγορα, 4 μερες!!!
Συσκευασεια κομπλε, 4γυαλια 3d, 2 dual play, 1 με κλιπ για μυωπικους, 2 remote ( normal και magic με φωνη).

Ας μπουμε στο ψητο, λεγοντας πως δεν εχω πολλες γνωσεις απο ΤV και οτι εμαθα, το εμαθα απο εδω διαβαζοντας τα σχολια σας.
Οποτε μπορει και να μην ειναι και τοσο αντικειμενικα αυτα που θα γραψω, απλα ειναι προσωπικες αποψεις.

1) Διασταση και σχεδιασμος.
Η αποσταση απο την tv 2.4μ καθηστος στον καναπε, 2.80 ξαπλωμενος πισω.Βαση αποτελεσματος θεωρω οτι το μεγεθος ειναι το καταλληλο
και πλεον καταλαβα γιατι εδω στο φορουμ φωναζετε για μεγαλες ιντσες (θα πηγαινα για 40-42" στη αρχη).
Απο design ειναι super οπως ολες οι φετινες LG πιστευω.

2)Εικονα 2D:
Bασικα μεχρι να την ανοιξω ετρεμα για το τι θα δω, καθως δεν ειχα διαβασει και τα καλυτερα απο reviews.Kι ομως εξεπλαγην ευχαριστα.
α)Digea
Αξιοπρεπεστατα ολα τα καναλια ακομα και κατι τοπικα.Χωρις ασπριλες και ξεθωριασμενα χρωματα οπως ειχα δει σε καποιους φιλους αλλα και στα καταστηματα τηλεορασεων.
Ηταν κατι που δεν το περιμενα με τιποτα και ειχα κανει μεχρι και σεμηναριο (πλυση εγκεφαλου)στη γυναικα μου οτι "μην περιμενεις να δεις να δεις απλη TV γιατι οι καινουργιες ειναι μονο για HD"
Βασικα το ειχα πιστεψει και εγω αλλα τελικα εκανα λαθος.
Στην ΕΡΤ HD πραγματα ηταν φυσικα ακομα καλυτερα.Ειδα τον αγωνα της Κροατιας.Η κινηση ηταν πολυ καλη και η λεπτομερεια.
Το μονο αρνητικο που βρηκα σε οτι παρακαλουθησα απο digea ηταν στον αγωνα ποδοσφαιρου.Λιγο το γκαζον εχανε σε λεπτομερεια αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο.
Αυτο ομως το ειχα παρατηρησει σε ολες της TV που ειδα live στα μαγαζια (sony, samsung, plasma) και αν δεν κανω λαθος ειναι το dirty screen effect, επαναλαμβανω ομως οτι ηταν σε πολυ μικρο βαθμο.
β)Nova
Και εδω τα παραγματα ηταν στα αντιστοιχα επιπεδα της digea ισως και λιγο καλυτερα.
γ)Αρχεια απο το pc (lan συνδεση οχι hdmi) με χρηση του player.
Απο εδω αρχιζει η απολαυση.Ακομα και αρχεια αναλυσης 624x352 φαινονται αψογα.
Οποτε για 720p και 1080p δεν χρειαζεται να αναφερθω, απλα τελεια...
Δοκιμασα σκοτεινες ταινειες και το μαυρο μου φανηκε παρα πολυ καλο, περιμενα να δω γκρι κτλπ αλλα ηταν λες και η οθονη ειχε σβησει.
Σε καποιες ταινειες παρατηρησα soap opera effect αλλα και αυτο σε πολυ μικρο βαθμο και οχι σε ολες.Εχω δει SOE σε φιλο και πραγματικα ηταν λες και εβλεπες αμονταριστα πλανα,
(καμοια σχεση με αυτο που βλεπω στην LG).Απ'οσο ξερω ομως μπορει να αφαιρεθει αλλαζοντας καποια ρυθμιση, αν καποιος ξερει ας μου πει.

3)Εικονα 3D
Αν και δεν ειδα παρα πολυ 3D ηταν απιστευτο και πολυ ξεκουραστο.
Οσο για γραμμες επρεπε να παω κατω απο τα 2μ και να ψαξω για να τις δω.
Για το 3D δεν θελω να επεκταθω γιατι ολοι λιγο πολυ ξερουν για το τι προσφερει η LG σε αυτον τον τομεα.
Τωρα οσον αφορα το 2D=>3D δεν με εντυπωσιασε και τις περισσοτερες φορες ηταν ανυπαρκτο αλλα σε αυτο ισως να
πεζει ρολο και αυτο που βλεπεις, αλλα και παλι ειναι μια λειτουργια που δεν προκειται να με απασχολησει.

4) Smart TV/ Media Player/ συνδεσημοτητα
Ο smart τομεας δεν με εντυπωσιασε ιδιαιτερα και πιστευω οτι περνει πολυ βελτιωση.
Η εφαρμογη youtube δυστυχως δεν μου επιτρεπει να βλεπω official video clip μουσικης, αλλα δεν ειμαι ακομα 100% σιγουρος, θα το ψαξω.
Απο το browser ομως μπορω, αλλα δεν τα κανει full screen.
Παντως η εικονα απο το youtube ειναι παρα πολυ καλη, ειδικα στα HD μενεις με ανοικτο το στομα.
Στο θεμα browser εχω ενα θεμα καθως μου crasharei λεγοντας οτι δεν υπαρχει μνημη, δεν βρηκα χρονο ακομα να το ψαξω.
Ο media player επαιξε μεχρι στιγμης απροβληματιστα οτι και να του εβαλα καθως και υποτιτλους(srt δοκιμασα).
Επαιξε επισεις και mkv χωρις προβλημα αν και στα reviews ελεγαν οτι μπορει να εχει προβλημα με παλια mkv.
Η συνδεση με το pc εγινε πανευκολα. δεν δοκιμασα αλλες συνδεσεις.

5)Magic remote
To remote ειναι παρα πολυ ευχρηστο και κανει την πανευκολη τη χρηση της TV, οσο για το θεμα της φωνης δεν δουλευει
και τοσο καλα αλλα δεν εχω ασχοληθει καθολου με αυτο.

Το πανελ ευτυχως ηταν καλο, ελαχιστο clouding σε ενα μονο σημειο και πολυ λιγο backlight bleeding ευτυχως στα δεξια της οθονης και οχι κατω.
Κανενα απο τα 2 δεν φαινονται σε καμοια περιπτωση οταν παρακολουθω τηλεοραση ακομα και σε πολυ σκοτεινα πλανα.
Οσο και αν προσπαθησα να τα εντοπισω δεν τα καταφερα, οποτε ολα οκ και τιποτα ενοχλητικο κατα την παρακολουθηση.

6)Gaming.
Δεν με αποσχολει καθολου και δεν εχω καποια κονσολα, πεζω μονο απο pc και μονο MMO games.
Oποτε δε μπορω να σας πω κατι για το input lag που απ'οσο λενε στα review ειναι μεγαλο.

Δεν εχω να προσθεσω για την ωρα τιποτα αλλο καθως εχω την tv 15 ωρες περιπου.
Σιγουρα παντως ειμαι κατενθουσιασμενος με την αγορα μου αυτη και καθε φοβια που ειχα απο reviews, μετρησεις, σχολια κλπ. εξανεμηστικε.
Καμοια φορα οσα λιγοτερα ξερεις τοσο το καλυτερο.
 

Bobo25

New member
4 May 2012
33
Re: LG 47LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

To προβλημα με το soap opera effect λυθηκε χαμηλωνοντας το trumotion
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Re: LG 47LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα. Στις παλιές LG με τα 100 Hz όταν παίζει ταινία από το usb της τηλεόρασης δεν υπάρχει επιλογή να απενεργοποιείς το truemotion με αποτέλεσμα το soap opera effect στις ταινίες. έχει αλλάξει αυτό στα νέα μοντέλα;
 

Bobo25

New member
4 May 2012
33
Re: LG 47LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Στην 860 εχει 4 σταδια , το SOE εξαφανιστηκε χωρις καν να χρειαστει να το απενεργοποιησω, το εβαλα στο ομαλο και ολα οκ
 

nikos201

New member
25 October 2008
12
Re: LG 47LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

τι εννοείς προσφορά με κουπόνι 1356;
 

Bobo25

New member
4 May 2012
33
Re: LG 47LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Υπηρχε πριν 2 εβδομαδες μια προσφορα απο το electroworld η οποια εδινε 30% εκπτωση.

Κατι ακομα, οσον αφορα το 2D=>3D Tελικα ειναι εκπληκτικο απλα δεν ειχα βαλει τη σωστη ρυθμιση.
Αν ειδικα το βαλεις στην επιλογη "ακραιο" τοτε ειναι σαν ο αγωνας να προβαλεται απο το καναλι σε 3d (το δοκιμασα σε ποδοσφαιρο)
Αν δεν χρειαζεται να βλεπεις υποτιτλους δηλαδη αν θες να δεις αθλητικα τοτε η ακραια επιλογη ειναι η καλυτερη με απιστευτο βαθος στο 3d.
 

optex

Senior Member
31 August 2008
302
Re: LG 47LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

ευχαριστουμε και καλοριζικη ........
 

enigmatiko40

Senior Member
23 May 2010
430
Αθηνα
Στο Πλαισιο εχουν την 55"-ρα 1999 ευρω με δωρο το smartphone optimus 4x P880.Μια πολυ καλη συσκευη κινητου που πλησιαζει στα ισια το Siii της Samsung. Αξιζει η αγορα της στα 1999 αν συνυπολογισει καποιος οτι το κινητο ειναι αξιας (οπως γραφει το Πλαισιο 599 ευρω) και η προσφορα ειναι διπλη? Η τηλεοραση αυτη σε οποιους την κατεχουν σε 55 ιντσες ειναι ικανοποιημενοι? Ευχαριστω, Δημητρης.
 

mikaits

New member
Καλημέρα θα ήθελα να επιστήσω σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές LG ότι η νέα σειρά (LG 55LM-860)έχει σοβαρά προβλήματα λειτουργίας όταν συνδέεται με hdmi 1.4 και AV RECEIVER!!!

Παρέλαβα την πρώτη μου LG 55LM-860 στις 31/08/2012 και άμεσα παρατήρησα ότι μετά από μερικές ώρες παρακολούθησης στο ΣΚΑΪ (ο μόνος που εκπέμπει 16/9) η τηλεόραση έκανε από μόνης της restart (η τηλεόραση είναι συνδεδεμένη με τον PIONEER SC-LX-83 AV RECEIVER μέσω hdmi 1.4).
Επιπρόσθετα μερικές φορές μαύριζε η οθόνη και ακουγόταν μόνο ο ήχος.
Ειδοποίησα την LG η οποία την πήρε για service.
Μετά από διαμάχη, όσον αφορά τη διάρκεια του DOA όπου η LG ισχυρίζοναν ότι είναι μόνο 5 μέρες (στο διεθνές site δηλώνεται 30 ημέρες!!) και αφού μέσω του LOG FILE που κρατάει μέσα της η τηλεόραση με όλα τα ERRORS τους απέδειξα ότι η τηλεόραση δεν λειτουργούσε σωστά από την πρώτη μέρα, συμφώνησαν να μου την αντικαταστήσουν με νέα ολοκαίνουρια (και όχι να την επισκευάσουν!).
Δυστυχώς όμως και η καινούρια τηλεόραση από την πρώτη μέρα παρουσίαζε τα ίδια ακριβώς συμπτώματα!
Ψάχτηκα λίγο όσον αφορά τις "εγκαταστάσεις" μου:
1)Εξασφάλισα ότι είμαι ΟΚ από ρεύμα δοκιμάζοντας εναλλακτικές τροφοδοσίες μέσω UPS (APC 1500 KVA), πολύπριζων ασφαλείας (APC) και αναγεννητή ρεύματος.
2) Εγκατέστησα καινούρια κεραία με νέα καλώδια απ' ευθείας προς την τηλεόραση και αντικεραυνική προστασία (APC) (για να αποφύγω τυχόν προβλήματα από το δίκτυο της κεντρικής κεραίας της πολυκατοικίας.
3) δοκίμασα wired και wireless σύνδεση στο internet.
4) λειτούργησα την τηλεόραση με το simplelink ON & OFF
ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
Ειδοποίησα πάλι λοιπόν την LG η οποία πήρε την τηλεόραση στο service και την έκρινε άμεσα ως προβληματική και μη επισκευάσιμη (κοιτώντας απλά το LOG FILE αρχείο που κρατάει η τηλεόραση αποθηκευμένο μέσα της)!!!
Oπότε έστειλαν και τρίτη υποψήφια συσκευή....
Φυσικά τους εξήγησα ότι είναι περιττό να μου στείλουν και τρίτη τηλεόραση, μιας και στατιστικά είναι αδύνατο και οι 2 να παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα εφόσον μάλιστα είχαν πολύ διαφορετικές ημερομηνίες παραγωγής (6/2012 & 8/2012 made in Poland).
Έκρινα ότι η τηλεόραση έχει κατασκευαστικό πρόβλημα και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω για να πάρω άλλη μάρκα!
Επέμειναν ότι μόνη μου εναλλακτική είναι να περιμένω την τρίτη τηλεόραση κλπ κλπ.
Ευτυχώς όλον αυτό τον καιρό που πηγαινοέρχονται οι τηλεοράσεις μου φέρνουν μια παλιά μικρή LG (προσωρινή αντικατάσταση) η οποία παρά τα χρόνια της και την ποιότητα εικόνας παίζει χωρίς διακοπές...
Φυσικά και η τρίτη τηλεόραση έχει τα ίδια προβλήματα τα οποία επικεντρώνονται στη λειτουργία simple link και τη σύνδεση με AV Receiver (Pioneer SC LX 83) με HDMI 1.4!
Δοκίμασα εναλλακτικά την ναυαρχίδα της SAMSUNG που μού έφερε φίλος και όλα έπαιζαν μια χαρά...
Η LG πλέον με έχει στην αναμονή μέχρι να βρουν τι φταίει στο εργοστάσιο που τις κατασκευάζει και οι μήνες περνάνε χωρίς λύση.
Θεώρησα σωστό να ενημερώσω τους υποψήφιους αγοραστές στο FORUM για να μην την "πατήσουν" όπως εγώ και πηγαινοέρχονται παίρνοντας άδεια από τη δουλεία τους για να παραδίδουν και να παραλαμβάνουν τηλεοράσεις....
Μάριος Μίκαϊτς
 

Georgesod

AVClub Enthusiast
10 March 2012
1,085
Μήνες; Νομίζω ότι πρέπει να προβείς άμεσα σε ενέργειες εναντίον τους...
 

mikaits

New member
1/10/2012 μου παρέδωσαν την τρίτη LG LM860V και την ίδια ημέρα τους έστειλα σχετικό email για το ίδιο πρόβλημα, αλλά από τότε έχω στείλει δεκάδες email και με κοροιδεύουν με ανυπόγραφες απαντήσεις που μου λένε άσχετα πράματα.
Το απαράδεκτο με την LG είναι ότι δεν έχουν καθόλου τεχνικούς να επικοινωνήσεις οπότε συνομιλείς με άσχετους του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών που δεν έχουν ιδέα από τεχνικά θέματα και λένε ασυναρτησίες.
Έχω δεκάδες email όπου τους εξηγώ τα ίδια και τα ίδια προσπαθώντας να βοηθήσω να λυθεί το θέμα αλλά το τεχνικό τους επίπεδο είναι αστείο.
Θα απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη αλλά θέλει χρόνο για να ασχοληθείς και να τους γράψεις το ιστορικό.
Συμβουλή: μην μπλέξετε με LG είναι μπακάληδες...
 

sdaoulas

Established Member
15 May 2012
166
Θεσσαλονίκη
Φιλε μου μεσα απο την ταλαιπωρια σου και τα προβληματα σου με εσωσες. Ειμαι στην αγορα 46-47 τηλεορασης και ειμαι μεταξυ lg 860v και samsung es8000. Κοιταω και την lg 960v αλλα ακριβη ειναι.
 

mikaits

New member
χαίρομαι που βοήθησα....
κατά τη διάρκεια της ταλαιπωρίας μου και επειδή η LG πήγε να ρίξει το πρόβλημα στον AV RECEIVER (PIONNER SC LX-83) που έχω συνδεδεμένο πάνω της έφερα την samsung ενός φίλου για δοκιμή και δούλευε άψογα μαζί της.
Το πρόβλημα είναι περισσότερο η τεχνική ασχετοσύνη τους, μιας και είναι μόνο έμποροι και έχουν αναθέσει την τεχνική υποστήριξη σε εξωτερικό εργολάβο (!!!) που επισκευάζει πάσης φύσεως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, χωρίς η αντιπροσωπεία να έχει οποιαδήποτε τεχνική κατάρτιση.
Δεν έχουν ιδέα από home cinema hdmi κλπ.
απλά με το παραμικρό πρόβλημα στέλνουν τον εξωτερικό εργολάβο τους και παίρνει την τηλεόραση για service και την κρατάνε 1-2 εβδομάδες αλλάζοντας δίαφορα από τα εσωτερικά συστήματα στην τύχη!!!
Προσπαθούν δηλαδή by trial & error να εντοπίσουν τι έχει χαλάσει με αποτέλεσμα να την επιστρέφουν ανεπισκεύαστη!
Στο τέλος αν δεν βαριέσαι να επιμένεις σου στέλνουν καινούρια χωρίς όμως να μπορούν ουσιαστικά να δώσουν λύση...
Θα είχε πλάκα να ανέβαζα στο forum μερικές από τις απαντήσεις που μου έχουν στείλει για να δείτε το επίπεδο!!!
Απλά ΜΠΑΚΑΛΗΔΕΣ!
LG Life is Good!!!
 

ktm_21

New member
6 January 2013
22
τι να πρωτοπω.... μακρυα απο αυτην την τηλεοραση οσο ωραια φαινεται στην εκθεση αλλα τοσα προβληματα εχει , ειναι πραγματικα η μονη αγορα που μετανιωσα τοσο πολυ που την εκανα. Κολλανε οι εφαρμογες της καινκρασαρει πολυ light bleeding και το 3d απο το pc me hdmi δεν παιζει καν χωρια το πλαισιο υτο μεταλλικο που στο κεντρο εχει μια ατελια και δεν εφαπτεται πληρως στο πανελ. Μακρυα και αγαπημενοι θα την γυρισω και ελπιζω να παρω τα λεφτα μου πισω 1000 φορες η es8000 και ας ειναι πιο ακριβη χωρις κινητο δωρο. Ευτυχως που δεν πηρα την 960ν γιατι εχει ακριβως τα ιδια προβληματα. Aμα ψαξετε ξενα φορουμ θα βρειτε πολλες αναφορες με ενα καρο προβληματα και για τις 2
 

mikaits

New member
Πρόκειται πραγματικά για πολύ προβληματικές τηλεοράσεις!
Όσο τις χρησιμοιποιείς τόσα περισσότερα προβλήματα ανακαλύπτεις....
Απορώ που τέτοιου μεγέθους εταιρεία δεν διαθέτει την αξιοπρέπεια είτε να τις υποστηρίξει/επιδιορθώσει είτε να τις αντικαταστήσει, για να προστατέψει το "όνομα" της.

Προσωπικά σκοπεύω άμεσα να ζητήσω βοήθεια από το Συνήγορο Του Πολίτη για να απαλλαχτώ και να πάρω πίσω τα χρήματα μου.
Μπορεί να έχει και νόημα να κινηθούμε συνδυασμένα για καλύτερα αποτελέσματα?
Το Forum ασχολείται με τέτοια θέματα?
 
Last edited by a moderator:

arial

Established Member
17 February 2011
214
Αν μιλάτε για το service της LG στην οδό Αγορακρίτου, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας ότι είναι μπακάληδες και πουθενάδες.
Τους είχα πάει την 55LM670s επειδή παρουσίαζε διάχυση φωτός στις γωνίες της και ενώ ο τεχνικός έβλεπε αυτό που του έλεγα μου το παρουσίαζε για φυσιολογικό και δεν δεχόταν αλλαγή της τηλεόρασης. Τελικά την πήρα πίσω και την άλλαξα στο κατάστημα αγοράς της, παίρνοντας αυτή τη φορά την Samsung 55ES8000 με την οποία είμαι ευχαριστημένος.
 

mikaits

New member
Αυτό που περιγράφετε: "παρουσίαζε διάχυση φωτός στις γωνίες της" το παρατήρησα και στις 3 ολοκαίνουριες τηλεοράσεις LG LM860V που μου έχουν παραδώσει μέχρι σήμερα!
Το "μαύρο" της τηλεόρασης όντως δεν είναι ενιαίο και η διάχυση φωτός στις γωνίες της παρουσιαζόταν πολύ έντονα και στις 3 συσκευές που δοκίμασα.
Επειδή όμως τα υπόλοιπα προβλήματα που παρουσίαζαν ήταν πολύ πιο θεμελιώδη για την λειτουργία τους δεν αναφέρθηκα ποτέ σε αυτό το θέμα, ούτε καν στις επικοινωνίες μου με το service.
Το service της LG έχει ανατεθει στην εταιρεία "ΜΑΝΟΛΩΠΟΥΛΟΣ SERVICE" στην οδό Αγορακρίτου.
Η εταιρεία ασχολείται με το service διαφόρων εταιρειών εκτός της LG.
Το βασικό όμως πρόβλημα είναι η στρατηγική της LG όσον αφορά τα θέματα εξυπηρέτησης πελατών και τεχνικής υποστήριξης.
Τεχνικός υπέυθυνος είναι κάποιος Ματσαμάκης, ο οποίος όμως ουδέποτε εμφανίζεται επώνυμα να επικοινωνήσει με τον πελάτη για να υπάρξει μια συννενόηση για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Προφανώς στερείται γνώσεων γι' αυτό και κρύβεται.
Όποτε λοιπόν πρέπει να μιλήσεις για τεχνικά θέματα με την LG μιλάς με το call center της εταιρείας όπου υποβάλεις το αίτημα σου σε υπάλληλο που δεν έχει ιδέα για τι του μιλάς από τεχνικής άποψης.
Περιγράφεις το πρόβλημα σου (γραπτά ή προφορικά) και περιμένεις 2 - 5 εβδομάδες για κάποια απάντηση που παίρνεις από καινούριο υπάλληλο του call center που δεν έχει ιδέα ούτε για το πρόβλημα ούτε για τεχνικά θέματα....
Επειδή φυσικά δεν επαρκούν οι απαντήσεις τους λόγω ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΕΠΙ ΒΑΣΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ θετείς κάποιο νέο ερώτημα και περιμένεις πάλι από την αρχή για νέα απάντηση!!!!!
Δηλαδή ένας διάλογος που αν γινόταν με τεχνικό καταρτισμένο στην τηλεόραση θα διαρκούσε 15 λεπτά, τελικά χρειάζεται ΜΗΝΕΣ μόνο και μόνο για να επικοινωνήσεις το πρόβλημα σου....
ΑΘΛΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ.
Έχω αποστείλει πολλά email απευθυνόμενος απ' ευθείας στον "τεχνικό διευθυντή" (τα εισαγωγικά τα βάζω επειδή προσβάλει τον τίτλο του) κ. Ματσαμάκη και ουδέποτε μου έκανε την τιμή να επικοινωνήσει απ' ευθείας μαζί μου για να συζητήσουμε τα προβλήματα που παρουσιάζει η τηλεόραση και αδυνατούν να επιλύσουν εδώ και ΜΗΝΕΣ και στις 3 συσκευές που μου έχουν φέρει.....
Έχω βαρεθεί να μιλάω και να αλληλογραφώ με τους υπαλλήλους του call center οι οποίοι απλά προωθούν την επικοινωνία.
Αναρωτιέμαι αν η LG γνωρίζει την αθλιότητα της Ελληνικής αντιπροσωπείας τους!
Όπως και να έχει το προιόν τους είναι "ρημάδι" και οι υποδομές τους τουλάχιστον αστείες....
Το ξέρω ότι ακουγομαι υπερβολικά επιθετικός αλλά ειλικρινά όσα λέω είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΚΡΙΒΗ και διαθέτω δεκάδες email και μαγνητοφωνημένες συνομιλίες μαζί τους που τα αποδεικνύουν....
 

arial

Established Member
17 February 2011
214
Όπως έγραψα και πιο πάνω. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εγώ μίλησα με κάποιον τεχνικό προιστάμενο όταν πήγα να πάρω ο ίδιος την τηλεόραση. Αφού μου είπε ότι έβλεπε το θέμα της διάχυσης φωτός στις γωνίες μου έλεγε ότι ήταν φυσιολογικό. Εγώ του έλεγα ότι φυσιολογικό θα ήταν αν δεν το έβλεπε και ότι αφου το βλέπει και ο ίδιος αποτελεί πρόβλημα, ... αλλά δεν έβγαλα άκρη. Από τηλέφωνο και με μέιλ δεν υπάρχει περίπτωση να σου απαντήσει κάποιος υπεύθυνος, μόνο απλοί και ανεύθυνοι τηλεφωνητές. ΑΝΕΥΘΥΝΗ είναι και όλη η αντιπροσωπεία της LG.
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Αν δεν βρίσκεται άκρη με την ελληνική LG το καλύτερο θα είναι να στείλετε email και Fax στα κεντρικά γραφεία της LG στην Ευρώπη και στην Κορέα.

Επειδή όμως η LG δεν δίνει κάποιο κεντρικό email για αποστολή παραπόνων θα πρέπει να στείλετε email ή και fax σε πολλούς αποδέκτες με τη σημείωση αν δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για τη διαχείριση του να το προωθήσουν στο κατάλληλο τμήμα.

Από πρόχειρη αναζήτηση στο ίντερνετ:

Email:

[email protected] : Email στα κεντρικά της LG στην Κορέα.

www.lgcommercial.eu/find-contact/netherlands. Email των κεντρικών γραφείων της LG Commercial στην Ολλανδία .

www.lg.com/global/contact

Fax:

www.lg.com/global/about-lg/corporate-information/global-operations/index.jsp?area=Eu. Τα κεντρικά γραφεία της LG στην Ευρώπη είναι στην Ολλανδία. Το δεύτερο νούμερο είναι ο αριθμός του Fax αλλά πρέπει να προστεθεί το 00 μπροστά για διεθνείς κλήσεις.