Υπάρχει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην οποία μπορείς να υποβάλεις την καταγγελία σου
www.efpolis.gr
Από τις συχνές ερωτήσεις-απαντήσεις στην ιστοσελίδα τους:
Ερώτηση:
Αγόρασα ένα κινητό και παρουσίασε πρόβλημα την επόμενη μέρα. Το κατάστημα με έστειλε στο service της κατασκευάστριας εταιρείας. Απο εκεί με ειδοποίησαν πως το κινητό μου επισκευάστηκε. Το παρέλαβα όμως στη συνέχεια διαπίστωσα πως το πρόβλημα παραμένει.
Απάντηση:
Ο προμηθευτής κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον κόστος (ά. 5 του ν. 2251/1994). Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ειδικά πάντως έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός δύο ετών από την αγορά.