Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
Plasma TV
LG PB5600 / Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="DOOM_NX" data-source="post: 1057598250" data-attributes="member: 21164"><p><strong>Re: Απάντηση: Re: LG PB5600 / PLASMA : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια</strong></p><p></p><p></p><p>Βασικά έχεις ένα δίκιο. Banding εισάγει ο ορισμός του λευκού κάτω από το 235, ενώ μείωση των διαθέσιμων τόνων (χαμηλότερο bit-depth) και χαμηλότερο λόγο αντίθεσης ο ορισμός λευκού πάνω από 235. Το παρακάτω παράδειγμα θα σε πείσει.</p><p></p><p>Έστω ότι η οθόνη μας έχει πάνελ 3-bit. Οι τιμές που μπορεί να πάρει κάθε pixel είναι 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Και έστω ότι το βίντεό μας έχει εύρος 2-6 και πρέπει να το αντιστοιχίσουμε με παρόμοιο τρόπο στο πάνελ.</p><p></p><p>Το σωστό είναι να ορίσουμε το μαύρο του πάνελ (0) στο μαύρο του βίντεο (2) και το λευκό του πάνελ (8) στο λευκό του βίντεο (6), και αναλόγως του gamma που ορίζει τις ενδιάμεσες τιμές, μπορεί να έχουμε ένα LUT σαν αυτό:</p><p>IN -> OUT</p><p>2 -> 0</p><p>3 -> 1-2 (εναλλαγή σε κάθε ανανέωση, temporal dithering)</p><p>4 -> 3-4</p><p>5 -> 6-7</p><p>6 -> 8</p><p></p><p>Έτσι εκμεταλλευόμαστε όλο το εύρος bit του panel και το 2 (μαύρο του βίντεο) αντιστοιχεί σε σβηστό pixel, ενώ το 6 (λευκό του βίντεο) αντιστοιχεί στη μεγαλύτερη φωτεινότητα που μπορεί να πάρει το pixel. Δε χάνουμε σε contrast.</p><p></p><p>Αν τώρα πάμε και ορίσουμε το μαύρο στο 2 και το λευκό στο 4, οποιαδήποτε πληροφορία πάνω από 4 θα εμφανιστεί ως λευκό και θα χαθεί (clipping). Το LUT αναλόγως του gamma, μπορεί να δείχνει κάπως έτσι:</p><p>IN -> OUT</p><p>2 -> 0</p><p>3 -> 4</p><p>4 -> 8</p><p>5 -> 8</p><p>6 -> 8</p><p></p><p>Παράλληλα βλέπουμε απότομες μεταβολές στην έξοδο (από 0 σε 4, από 4 σε 8). Εδώ παρατηρούμε το banding.</p><p></p><p>Ενώ αν πάμε και ορίσουμε το λευκό του βίντεο ως 7 (παρότι πάνω από 6 δεν υπάρχει πληροφορία στο βίντεο), θα έχουμε ένα LUT σαν αυτό:</p><p>IN -> OUT</p><p>2 -> 0</p><p>3 -> 1</p><p>4 -> 2</p><p>5 -> 3-4</p><p>6 -> 5-6</p><p>7 -> 8</p><p></p><p>Όμως, ο τελευταίος συνδυασμός που δίνει τη μεγαλύτερη τιμή που μπορεί να πάρει ένα pixel στο πάνελ δε χρησιμοποιείται ποτέ, αφού δεν υπάρχει στην πηγή. Ως εκ τούτου, το κοντράστ πέφτει (μέγιστη φωτεινότητα ανάμεσα στο 5 και το 6) αλλά και η χρωματική παλέτα μειώνεται κατά δύο τόνους. Από [0,1,2,3,4,5,6,7,8] σε [0,1,2,3,4,5,6]. Δηλαδή που είχαμε μια παλέτα 9 τόνων, τώρα έχουμε μια παλέτα 7 τόνων.</p><p></p><p>Στην περίπτωση της plasma, αντί για panel 3-bit έχουμε panel 8-bit, αντί για παλέτα 9 τόνων [0-8] έχουμε παλέτα 256 τόνων [0-255], και αντί για βίντεο 5 τόνων [2-6] έχουμε βίντεο 220 τόνων [16-235]. Αυτά για το grayscale.<span style="color: Gray"></span></p><p><span style="color: Gray"></span></p><p><span style="color: Gray"><span style="font-size: 9px">--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---</span></span></p><p><span style="color: Gray"></span></p><p><span style="color: Gray"></span></p><p></p><p>Αυτά τα patterns δεν είναι σταθερού APL. Δεν εξουδετερώνουν το σύστημα ABL των plasma. Σταθερό APL σημαίνει ότι σε κάθε slide έχουμε την ίδια μέση φωτεινότητα. Μπορείς να καταλάβεις και μόνος σου ότι το slide που δείχνει το μαύρο (0 IRE) είναι πιο σκούρο από το slide που δείχνει το λευκό (100 IRE). Αυτή η διαφορά βάζει σε λειτουργία το ABL.</p><p></p><p>Αν δεις στα δείγματα που ανέβασα, υπάρχουν κουτάκια με όλα τα επίπεδα του γκρι <strong>σε κάθε slide</strong>. Το μόνο που αλλάζει είναι ποιο από τα κουτάκια θα μπει στο κέντρο. Έτσι κάθε εικόνα έχει την ίδια μέση φωτεινότητα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DOOM_NX, post: 1057598250, member: 21164"] [b]Re: Απάντηση: Re: LG PB5600 / PLASMA : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια[/b] Βασικά έχεις ένα δίκιο. Banding εισάγει ο ορισμός του λευκού κάτω από το 235, ενώ μείωση των διαθέσιμων τόνων (χαμηλότερο bit-depth) και χαμηλότερο λόγο αντίθεσης ο ορισμός λευκού πάνω από 235. Το παρακάτω παράδειγμα θα σε πείσει. Έστω ότι η οθόνη μας έχει πάνελ 3-bit. Οι τιμές που μπορεί να πάρει κάθε pixel είναι 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Και έστω ότι το βίντεό μας έχει εύρος 2-6 και πρέπει να το αντιστοιχίσουμε με παρόμοιο τρόπο στο πάνελ. Το σωστό είναι να ορίσουμε το μαύρο του πάνελ (0) στο μαύρο του βίντεο (2) και το λευκό του πάνελ (8) στο λευκό του βίντεο (6), και αναλόγως του gamma που ορίζει τις ενδιάμεσες τιμές, μπορεί να έχουμε ένα LUT σαν αυτό: IN -> OUT 2 -> 0 3 -> 1-2 (εναλλαγή σε κάθε ανανέωση, temporal dithering) 4 -> 3-4 5 -> 6-7 6 -> 8 Έτσι εκμεταλλευόμαστε όλο το εύρος bit του panel και το 2 (μαύρο του βίντεο) αντιστοιχεί σε σβηστό pixel, ενώ το 6 (λευκό του βίντεο) αντιστοιχεί στη μεγαλύτερη φωτεινότητα που μπορεί να πάρει το pixel. Δε χάνουμε σε contrast. Αν τώρα πάμε και ορίσουμε το μαύρο στο 2 και το λευκό στο 4, οποιαδήποτε πληροφορία πάνω από 4 θα εμφανιστεί ως λευκό και θα χαθεί (clipping). Το LUT αναλόγως του gamma, μπορεί να δείχνει κάπως έτσι: IN -> OUT 2 -> 0 3 -> 4 4 -> 8 5 -> 8 6 -> 8 Παράλληλα βλέπουμε απότομες μεταβολές στην έξοδο (από 0 σε 4, από 4 σε 8). Εδώ παρατηρούμε το banding. Ενώ αν πάμε και ορίσουμε το λευκό του βίντεο ως 7 (παρότι πάνω από 6 δεν υπάρχει πληροφορία στο βίντεο), θα έχουμε ένα LUT σαν αυτό: IN -> OUT 2 -> 0 3 -> 1 4 -> 2 5 -> 3-4 6 -> 5-6 7 -> 8 Όμως, ο τελευταίος συνδυασμός που δίνει τη μεγαλύτερη τιμή που μπορεί να πάρει ένα pixel στο πάνελ δε χρησιμοποιείται ποτέ, αφού δεν υπάρχει στην πηγή. Ως εκ τούτου, το κοντράστ πέφτει (μέγιστη φωτεινότητα ανάμεσα στο 5 και το 6) αλλά και η χρωματική παλέτα μειώνεται κατά δύο τόνους. Από [0,1,2,3,4,5,6,7,8] σε [0,1,2,3,4,5,6]. Δηλαδή που είχαμε μια παλέτα 9 τόνων, τώρα έχουμε μια παλέτα 7 τόνων. Στην περίπτωση της plasma, αντί για panel 3-bit έχουμε panel 8-bit, αντί για παλέτα 9 τόνων [0-8] έχουμε παλέτα 256 τόνων [0-255], και αντί για βίντεο 5 τόνων [2-6] έχουμε βίντεο 220 τόνων [16-235]. Αυτά για το grayscale.[COLOR=Gray] [SIZE=1]--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---[/SIZE] [/COLOR] Αυτά τα patterns δεν είναι σταθερού APL. Δεν εξουδετερώνουν το σύστημα ABL των plasma. Σταθερό APL σημαίνει ότι σε κάθε slide έχουμε την ίδια μέση φωτεινότητα. Μπορείς να καταλάβεις και μόνος σου ότι το slide που δείχνει το μαύρο (0 IRE) είναι πιο σκούρο από το slide που δείχνει το λευκό (100 IRE). Αυτή η διαφορά βάζει σε λειτουργία το ABL. Αν δεις στα δείγματα που ανέβασα, υπάρχουν κουτάκια με όλα τα επίπεδα του γκρι [B]σε κάθε slide[/B]. Το μόνο που αλλάζει είναι ποιο από τα κουτάκια θα μπει στο κέντρο. Έτσι κάθε εικόνα έχει την ίδια μέση φωτεινότητα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
Plasma TV
LG PB5600 / Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…