Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Living in the scifi future.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058811842" data-attributes="member: 18"><p>Οι καταλύτες δεν είναι πια ακριβοί ή πιο σωστά τόσο ακριβοί όσο ήταν πριν πχ 20 χρόνια. Με τελείως μη επιστημονικό τρόπο και τελείως ισοπεδωτικό και μπακαλίστικο θα μπορούσαμε να φανταστούμε πως αντί για ένα καταλύτη που να είναι συμπαγής πια είναι φούσκες που το υλικό είναι λιγότερο. Αλλά και πέρα από αυτό πέφτει τρελό χρήμα και σε άλλες τεχνολογίες με μικρότερα κοστολόγια</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.oxfordenergy.org/wpcms/wp-content/uploads/2022/01/Cost-competitive-green-hydrogen-how-to-lower-the-cost-of-electrolysers-EL47.pdf[/URL]</p><p></p><p>Στη σελίδα 11 παρουσιάζει αρκετά δεδομένα.</p><p>Όπως έγραψα και στο άλλο νήμα δίπλα, ήδη πας και γεμίζεις υδρογονοκίνητο στην κεντρική Ευρώπη και πας χοντρικά από Λονδίνο μέχρι Βενετία με ένα υδρογονοκίνητο.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://h2.live/en/[/URL]</p><p></p><p>Οι μπαταρίες ανακυκλώνονται, απλά το κόστος είναι ακόμη τέτοιο που δεν έχει επεκταθεί όσο θα έπρεπε. Πάντως όσα περισσότερα μπαταριοκίνητα αυτοκίνητα κυκλοφορούν, τόσες περισσότερες μπαταρίες θα υπάρχουν διαθέσιμες και τόσο θα αυξάνει το συνολικό κέρδος από την ανακύκλωσή τους σε σχέση με το να τις πετάς. Άσε που η νομοθεσία θα επιβάλει την ανακύκλωση τουλάχιστον στην ΕΕ.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.cell.com/iscience/fulltext/S2589-0042(21)00755-0[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058811842, member: 18"] Οι καταλύτες δεν είναι πια ακριβοί ή πιο σωστά τόσο ακριβοί όσο ήταν πριν πχ 20 χρόνια. Με τελείως μη επιστημονικό τρόπο και τελείως ισοπεδωτικό και μπακαλίστικο θα μπορούσαμε να φανταστούμε πως αντί για ένα καταλύτη που να είναι συμπαγής πια είναι φούσκες που το υλικό είναι λιγότερο. Αλλά και πέρα από αυτό πέφτει τρελό χρήμα και σε άλλες τεχνολογίες με μικρότερα κοστολόγια [URL unfurl="true"]https://www.oxfordenergy.org/wpcms/wp-content/uploads/2022/01/Cost-competitive-green-hydrogen-how-to-lower-the-cost-of-electrolysers-EL47.pdf[/URL] Στη σελίδα 11 παρουσιάζει αρκετά δεδομένα. Όπως έγραψα και στο άλλο νήμα δίπλα, ήδη πας και γεμίζεις υδρογονοκίνητο στην κεντρική Ευρώπη και πας χοντρικά από Λονδίνο μέχρι Βενετία με ένα υδρογονοκίνητο. [URL unfurl="true"]https://h2.live/en/[/URL] Οι μπαταρίες ανακυκλώνονται, απλά το κόστος είναι ακόμη τέτοιο που δεν έχει επεκταθεί όσο θα έπρεπε. Πάντως όσα περισσότερα μπαταριοκίνητα αυτοκίνητα κυκλοφορούν, τόσες περισσότερες μπαταρίες θα υπάρχουν διαθέσιμες και τόσο θα αυξάνει το συνολικό κέρδος από την ανακύκλωσή τους σε σχέση με το να τις πετάς. Άσε που η νομοθεσία θα επιβάλει την ανακύκλωση τουλάχιστον στην ΕΕ. [URL unfurl="true"]https://www.cell.com/iscience/fulltext/S2589-0042(21)00755-0[/URL] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Living in the scifi future.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…