Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Λοχίας 50 ετών...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="supersonic" data-source="post: 1058146606" data-attributes="member: 94"><p>προφανώς</p><p>διότι δεν μιλάμε remaster σε επίπεδο 4κάναλου όπως έγιναν όλα τα μέχρι τώρα, αλλά σε επίπεδο τουλάχιστον 4Χ4κάναλων συγχρονισμένων όπως τότε.</p><p>Η τότε 4κάναλη master tape είχε δεσμεύσεις που δεν θα μπορούσαν ποτέ να ξεπεραστούν και να έρθουμε στην σημερινή μίξη.</p><p></p><p>πχ πάρτε το εισαγωγικό κομμάτι sgt pepper's lonely hearts club band.</p><p>Μέχρι το 40'' τα πάντα είναι στο δεξί κανάλι και τότε έρχεται για πρώτη φορά κάτι στο αριστερό, δημιουργώντας μια αίσθηση κενού αριστερά και μια μάζωξη και μπούκωμα δεξιά.</p><p></p><p>Αυτό έγινε διότι τα όργανα στην τελική 4κάναλη μίξη του 1967 όλα όσα ακούγονται μέχρι το 40'' δεξιά είναι όλα σε ένα κανάλι και δεν διαχωρίζονται.(διότι προήλθαν από προηγούμενη εγγραφή σε άλλο 4κάναλο που μετά έγινε bounce στο τελικό). Οπότε στα αριστερά έρχεται πληροφορία από άλλο κανάλι όταν υπάρχει αυτή και δυστυχώς ήταν μετά το 40''.</p><p>Αυτά τα θέματα προφανώς δεν υπάρχουν στη μονοκάναλη μίξη.</p><p></p><p>Σήμερα βέβαια οι ψηφιακές κονσόλες (αν και ο Giles Martin χρησιμοποίησε αναλογικές) έχουν εξαιρετική απόδοση, αλλά όπως και νάχει αυτά για να γίνουν δεν γίνονται σε αναλογικό επίπεδο, διότι δεν γίνεται να έχεις μονίμως συγχρονισμένα 4 παλιά studer και να κάνεις δοκιμές. Όλα περνάνε σε ένα λογισμικό τύπου daw πχ Pro tools και μετά δουλεύονται όλα σε ψηφιακό επίπεδο μέχρι να φτάσεις στο τελικό αποτέλεσμα.</p><p></p><p>Στην παλιά μίξη και του 090909 αλλά και του 2012 υπάρχουν σημεία που όλα τα φωνητικά των τριών είναι όλα μαζί σε 1 track. Στο 50άρι πλέον έχουμε πάει πίσω και έχουν ξεχωρίσει όλες οι φωνές και είναι πχ δεξιά αριστερά μέση κ.ο.κ.</p><p></p><p>Όποιος έχει σήμερα αναστολές σχετικά με τι είναι αναλογικό και τι ψηφιακό, έχει μείνει για πάντα στο παρελθόν και καλά θα κάνει να αναθεωρήσει όσο είναι καιρός διότι εκείνος θα χάσει.</p><p>Φυσικά είναι λίγο οξύμωρο να θές να πάρεις βινύλιο όταν ξέρεις ότι προέρχεται από ψηφιακή επεξεργασία. Όμως ειλικρινά δεν τίθεται θέμα πλέον. Το αναλογικό τελείωσε.</p><p>Αν τώρα κάποιος θέλει βινύλιο ΟΚ. Και εγώ θέλω ώρες ώρες και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το πως παράγεται πλέον.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supersonic, post: 1058146606, member: 94"] προφανώς διότι δεν μιλάμε remaster σε επίπεδο 4κάναλου όπως έγιναν όλα τα μέχρι τώρα, αλλά σε επίπεδο τουλάχιστον 4Χ4κάναλων συγχρονισμένων όπως τότε. Η τότε 4κάναλη master tape είχε δεσμεύσεις που δεν θα μπορούσαν ποτέ να ξεπεραστούν και να έρθουμε στην σημερινή μίξη. πχ πάρτε το εισαγωγικό κομμάτι sgt pepper's lonely hearts club band. Μέχρι το 40'' τα πάντα είναι στο δεξί κανάλι και τότε έρχεται για πρώτη φορά κάτι στο αριστερό, δημιουργώντας μια αίσθηση κενού αριστερά και μια μάζωξη και μπούκωμα δεξιά. Αυτό έγινε διότι τα όργανα στην τελική 4κάναλη μίξη του 1967 όλα όσα ακούγονται μέχρι το 40'' δεξιά είναι όλα σε ένα κανάλι και δεν διαχωρίζονται.(διότι προήλθαν από προηγούμενη εγγραφή σε άλλο 4κάναλο που μετά έγινε bounce στο τελικό). Οπότε στα αριστερά έρχεται πληροφορία από άλλο κανάλι όταν υπάρχει αυτή και δυστυχώς ήταν μετά το 40''. Αυτά τα θέματα προφανώς δεν υπάρχουν στη μονοκάναλη μίξη. Σήμερα βέβαια οι ψηφιακές κονσόλες (αν και ο Giles Martin χρησιμοποίησε αναλογικές) έχουν εξαιρετική απόδοση, αλλά όπως και νάχει αυτά για να γίνουν δεν γίνονται σε αναλογικό επίπεδο, διότι δεν γίνεται να έχεις μονίμως συγχρονισμένα 4 παλιά studer και να κάνεις δοκιμές. Όλα περνάνε σε ένα λογισμικό τύπου daw πχ Pro tools και μετά δουλεύονται όλα σε ψηφιακό επίπεδο μέχρι να φτάσεις στο τελικό αποτέλεσμα. Στην παλιά μίξη και του 090909 αλλά και του 2012 υπάρχουν σημεία που όλα τα φωνητικά των τριών είναι όλα μαζί σε 1 track. Στο 50άρι πλέον έχουμε πάει πίσω και έχουν ξεχωρίσει όλες οι φωνές και είναι πχ δεξιά αριστερά μέση κ.ο.κ. Όποιος έχει σήμερα αναστολές σχετικά με τι είναι αναλογικό και τι ψηφιακό, έχει μείνει για πάντα στο παρελθόν και καλά θα κάνει να αναθεωρήσει όσο είναι καιρός διότι εκείνος θα χάσει. Φυσικά είναι λίγο οξύμωρο να θές να πάρεις βινύλιο όταν ξέρεις ότι προέρχεται από ψηφιακή επεξεργασία. Όμως ειλικρινά δεν τίθεται θέμα πλέον. Το αναλογικό τελείωσε. Αν τώρα κάποιος θέλει βινύλιο ΟΚ. Και εγώ θέλω ώρες ώρες και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το πως παράγεται πλέον. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Λοχίας 50 ετών...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…