Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
HTPC Software
MadVR: Ρυθμίσεις, Προβλήματα, FAQ [Part II]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Portioli" data-source="post: 1056999297" data-attributes="member: 3452"><p>H DXVA είναι ένα API, το οποίο χρησιμοποιεί την δύναμη της κάρτας για να κάνει επεξεργασία στο video.</p><p>Οι πιο γνωστές χρήσεις σε εμάς είναι το decoding, τo deinterlacing & IVTC και oι μετατροπές του colorspace.</p><p>Μια παρόμοια λειτουργία είναι και το Scaling. Αν θες μπορείς να επιλέξεις το scaling να το αναλαβάνει η κάρτα γραφικών.</p><p>H DXVA σε θέμα απόδοσης και χρήσης πόρων κερδίζει τα πάντα, απλά την επιλογή του αλγόριθμου την έχει κάνει κάποιος άλλος ήδη για εμάς.</p><p></p><p></p><p>Όταν εσύ επιλέγεις κάτι άλλο (πιο σύνθετο) από αυτά που έχει προσθέσει ο madvr (πχ lanczos, jinc κτλ),</p><p>το κομμάτι της επεξεργασία της εικόνας που έχει σχέση με το scaling, την αναλαμβάνει ένα άλλο τμήμα της κάρτας γραφικών που λέγονται shaders. </p><p>Για αυτό το λόγο όσο πιο βαριές είναι οι ρυθμίσεις παίζει ρόλο ο επεξεργαστής, ο αριθμός των πυρήνων, το είδος και η ταχύτητα της μνήμης της κάρτας γραφικών.</p><p></p><p>Όταν εσύ βάζεις στον lav video: dxva2 ή dxva(cp) αυτή η ρύθμιση έχει να κάνει μόνο με το decoding.</p><p>Όταν ενεργοποιείς το "<strong>processing done by GPU video logic [DXVA]"</strong> το scaling το αναλαμβάνει και αυτό η DXVA.</p><p>Σου δίνει δηλαδή την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις τον madvr για όποιον άλλο λόγο θέλεις εκτός από το scaling. </p><p></p><p>Με χρήση avisynth μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε επεξεργασία στο video (πχ scaling/sharpening) ακόμα και στον επεξεργαστή.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Portioli, post: 1056999297, member: 3452"] H DXVA είναι ένα API, το οποίο χρησιμοποιεί την δύναμη της κάρτας για να κάνει επεξεργασία στο video. Οι πιο γνωστές χρήσεις σε εμάς είναι το decoding, τo deinterlacing & IVTC και oι μετατροπές του colorspace. Μια παρόμοια λειτουργία είναι και το Scaling. Αν θες μπορείς να επιλέξεις το scaling να το αναλαβάνει η κάρτα γραφικών. H DXVA σε θέμα απόδοσης και χρήσης πόρων κερδίζει τα πάντα, απλά την επιλογή του αλγόριθμου την έχει κάνει κάποιος άλλος ήδη για εμάς. Όταν εσύ επιλέγεις κάτι άλλο (πιο σύνθετο) από αυτά που έχει προσθέσει ο madvr (πχ lanczos, jinc κτλ), το κομμάτι της επεξεργασία της εικόνας που έχει σχέση με το scaling, την αναλαμβάνει ένα άλλο τμήμα της κάρτας γραφικών που λέγονται shaders. Για αυτό το λόγο όσο πιο βαριές είναι οι ρυθμίσεις παίζει ρόλο ο επεξεργαστής, ο αριθμός των πυρήνων, το είδος και η ταχύτητα της μνήμης της κάρτας γραφικών. Όταν εσύ βάζεις στον lav video: dxva2 ή dxva(cp) αυτή η ρύθμιση έχει να κάνει μόνο με το decoding. Όταν ενεργοποιείς το "[B]processing done by GPU video logic [DXVA]"[/B] το scaling το αναλαμβάνει και αυτό η DXVA. Σου δίνει δηλαδή την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις τον madvr για όποιον άλλο λόγο θέλεις εκτός από το scaling. Με χρήση avisynth μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε επεξεργασία στο video (πχ scaling/sharpening) ακόμα και στον επεξεργαστή. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
HTPC Software
MadVR: Ρυθμίσεις, Προβλήματα, FAQ [Part II]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…