Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Εξοπλισμός - Κάμερες
Magic Lantern
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιαρίμης Ηλίας" data-source="post: 1056855366" data-attributes="member: 340"><p><strong>Re: Απάντηση: Canon - Μεγάλη αύξηση δυναμικής περιοχής by Magic Lantern.</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>[CODE]</p><p>R G R G R G R G R G R G R G R G R G R G</p><p>g b g b g b g b g b G B G B G B G B G B</p><p>R G R G R G R G R G r g r g r g r g r g</p><p>g b g b g b g b g b g b g b g b g b g b</p><p>R G R G R G R G R G R G R G R G R G R G</p><p>g b g b g b g b g b G B G B G B G B G B</p><p>R G R G R G R G R G r g r g r g r g r g</p><p>g b g b g b g b g b g b g b g b g b g b</p><p></p><p>[/CODE]</p><p></p><p>To διάβασα το PDF και ομολογώ δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Στην παραπάνω διάταξη (αριστερα) τι εμποδίζει να κάνεις interpolation στα καμμένα πιξελ (κεφαλαία) απο τα γειτονικά μη καμμένα του ίδιου καναλιου. Ειδικά τα πράσινα που είναι και τα πιο πολλά* και τα πιο κρίσιμα** θα έχουν καλύτερο interpolation απο πιο κοντινα και συμμετρικα τοποθετημένα μη καμμένα. Και αυτο που σκέφτομαι είναι οτι ακριβως αυτή τη δουλεια κανουν πολυ καλά οι αλγοριθμοι "highlight reconstruction".</p><p></p><p>* είναι πιο πολλά τα πράσινα καμμενα γιατί έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία. Σε μια τυπική λήψη με φως ημέρας θα έχουμε 2Χ περισσότερα καμμένα πράσινα απο κοκκινα και 1,5Χ απο μπλέ. Σε στοπ διαφορά 1 στοπ απο κοκκινα 0,5 στοπ απο μπλε .. Το αντιστροφο σε φως πυρακτώσεως 2Χ Β - 1,5Χ R</p><p>** Πιο κρίσιμα γιατί η όρασή μας είναι πιο ευαίσθητη στο πράσινο και ανάλογα συμπεριφέρονται και οι αλγόριθμοι demosaic, τα πράσινα είναι η βάση των υπολογισμών που κάνουν.</p><p></p><p>Τωρα αν υπάρχει η δυνατότητα για interlacing γραμμή-γραμμή ανοίγεται μια δυνατότητα για προσαρμογή δηλ. να χρησιμοποιηθεί το ψηλό ISO στο αδύνατο κανάλι (RG σε φως ημέρας, GB σε φως πυρακτώσεως). Ετσι και λιγότερα καμμένα θα έχουμε και καλύτερη αποδοση σε θόρυβο στα σκοτεινα.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ξαναβάζω τον πίνακα με το πόσα στοπ DR κερδίζονται αναλογα την απόσταση hi/low ISO.</p><p></p><p>[CODE]</p><p>5DIII</p><p> screen per ISO Total Gain</p><p> ISO DR Gain from base ISO</p><p> 0100 10.97 0.00 0.00</p><p> 0200 10.87 0.90 0.90</p><p> 0400 10.69 0.82 1.72</p><p> 0800 10.41 0.72 2.44</p><p> 1600 9.94 0.53 2.97</p><p> 3200 9.23 0.29 3.26</p><p> 6400 8.30 0.07 3.33</p><p>12600 7.48 0.18 3.51</p><p>[/CODE]</p><p></p><p>Μισο στοπ κερδος σε DR υπάρχει για ISO 100/1600 vs 100/800. Και αυτή η διαφορά ισχύει μόνο για τα καργα σκοτεινα οπου ο μόνος θόρυβος είναι ο ηλεκτρικός (read noise).. όπου όμως έτσι και αλλιώς ο θόρυβος είναι απαράδεκτα πολύς. Φωτογραφικά χρήσιμα μπορεί να είναι επίπεδα γύρω στα 2 στοπ ψηλότερα και εκεί επειδή συμμετέχει και ο φωτονικός θόρυβος που είναι ίδιος για τις δύο περιπτώσεις η διαφορά είναι πιο μικρή.</p><p></p><p>Υπάρχει πεδίο ανοιχτό για πειραματισμούς - ειδική μεταχείριση - fine tuning για το που συμφέρει η μετάβαση απο την χρήση όλων των πιξελ στη χρήση των μισών .. Πιστεύω σε λιγο καιρό το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά βελτιωμένο.</p><p></p><p>Μακάρι κάποιοι έμπειροι σε τέτοιου είδους open source αλγορίθμους (demosaic, denoise, highlight reconstruction ..) να ήταν ενεργοί ( σκεφτομαι τον Emil Martinec ) ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιαρίμης Ηλίας, post: 1056855366, member: 340"] [b]Re: Απάντηση: Canon - Μεγάλη αύξηση δυναμικής περιοχής by Magic Lantern.[/b] [CODE] R G R G R G R G R G R G R G R G R G R G g b g b g b g b g b G B G B G B G B G B R G R G R G R G R G r g r g r g r g r g g b g b g b g b g b g b g b g b g b g b R G R G R G R G R G R G R G R G R G R G g b g b g b g b g b G B G B G B G B G B R G R G R G R G R G r g r g r g r g r g g b g b g b g b g b g b g b g b g b g b [/CODE] To διάβασα το PDF και ομολογώ δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Στην παραπάνω διάταξη (αριστερα) τι εμποδίζει να κάνεις interpolation στα καμμένα πιξελ (κεφαλαία) απο τα γειτονικά μη καμμένα του ίδιου καναλιου. Ειδικά τα πράσινα που είναι και τα πιο πολλά* και τα πιο κρίσιμα** θα έχουν καλύτερο interpolation απο πιο κοντινα και συμμετρικα τοποθετημένα μη καμμένα. Και αυτο που σκέφτομαι είναι οτι ακριβως αυτή τη δουλεια κανουν πολυ καλά οι αλγοριθμοι "highlight reconstruction". * είναι πιο πολλά τα πράσινα καμμενα γιατί έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία. Σε μια τυπική λήψη με φως ημέρας θα έχουμε 2Χ περισσότερα καμμένα πράσινα απο κοκκινα και 1,5Χ απο μπλέ. Σε στοπ διαφορά 1 στοπ απο κοκκινα 0,5 στοπ απο μπλε .. Το αντιστροφο σε φως πυρακτώσεως 2Χ Β - 1,5Χ R ** Πιο κρίσιμα γιατί η όρασή μας είναι πιο ευαίσθητη στο πράσινο και ανάλογα συμπεριφέρονται και οι αλγόριθμοι demosaic, τα πράσινα είναι η βάση των υπολογισμών που κάνουν. Τωρα αν υπάρχει η δυνατότητα για interlacing γραμμή-γραμμή ανοίγεται μια δυνατότητα για προσαρμογή δηλ. να χρησιμοποιηθεί το ψηλό ISO στο αδύνατο κανάλι (RG σε φως ημέρας, GB σε φως πυρακτώσεως). Ετσι και λιγότερα καμμένα θα έχουμε και καλύτερη αποδοση σε θόρυβο στα σκοτεινα. Ξαναβάζω τον πίνακα με το πόσα στοπ DR κερδίζονται αναλογα την απόσταση hi/low ISO. [CODE] 5DIII screen per ISO Total Gain ISO DR Gain from base ISO 0100 10.97 0.00 0.00 0200 10.87 0.90 0.90 0400 10.69 0.82 1.72 0800 10.41 0.72 2.44 1600 9.94 0.53 2.97 3200 9.23 0.29 3.26 6400 8.30 0.07 3.33 12600 7.48 0.18 3.51 [/CODE] Μισο στοπ κερδος σε DR υπάρχει για ISO 100/1600 vs 100/800. Και αυτή η διαφορά ισχύει μόνο για τα καργα σκοτεινα οπου ο μόνος θόρυβος είναι ο ηλεκτρικός (read noise).. όπου όμως έτσι και αλλιώς ο θόρυβος είναι απαράδεκτα πολύς. Φωτογραφικά χρήσιμα μπορεί να είναι επίπεδα γύρω στα 2 στοπ ψηλότερα και εκεί επειδή συμμετέχει και ο φωτονικός θόρυβος που είναι ίδιος για τις δύο περιπτώσεις η διαφορά είναι πιο μικρή. Υπάρχει πεδίο ανοιχτό για πειραματισμούς - ειδική μεταχείριση - fine tuning για το που συμφέρει η μετάβαση απο την χρήση όλων των πιξελ στη χρήση των μισών .. Πιστεύω σε λιγο καιρό το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά βελτιωμένο. Μακάρι κάποιοι έμπειροι σε τέτοιου είδους open source αλγορίθμους (demosaic, denoise, highlight reconstruction ..) να ήταν ενεργοί ( σκεφτομαι τον Emil Martinec ) .. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Εξοπλισμός - Κάμερες
Magic Lantern
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…