Marantz SR5015

billdanos

Established Member
31 March 2008
196
Δεν ισχύει.
Ε ναι, αν ίσχυε γενικότερα θα γινόταν χαμός από τις αντιδράσεις! Ταυτόχρονα όμως δεν μπορώ να παραβλέψω εντελώς το γεγονός πως έχουμε αναφορές ανα διαστήματα με το συγκεκριμένο θέμα σε διάφορα μοντέλα, οι οποίες συνήθως αντιμετωπίζονται με αντικατάσταση του μοντέλου (σε κάποιες περιπτώσεις εμφανίστηκε και στη δεύτερη συσκευή το ίδιο θέμα).

Καταλαβαίνω πως το να σβήνει ο ενισχυτής με αυτόν τον τρόπο μπορεί να οφείλεται σε 1000 διαφορετικά πράγματα κάθε φορά αλλά ταυτόχρονα βλέπω και μια αντιμετώπιση που δεν συμβαδίζει με το όνομα και τη φήμη της εταιρείας (προφανώς και το κρίνω από τη δική μου σκοπιά μιας και δεν είχα ξανα εμπειρία με το συγκεκριμένο κατασκευαστή). :)
 
  • Like
Reactions: vadergr

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
17,196
Αθήνα
Το έχω καταλάβει πως δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλω με τον Marantz τα 9-10 χρόνια που έβγαλα με τον προηγούμενο yamaha μου χωρίς κανένα πρόβλημα! Και στα δικά μου αφτιά ο ήχος του Marantz είναι πιο "γλυκός" από του Yamaha, αλλά αν είναι να πληρώνω κάτι περισσότερο και ταυτόχρονα να τρέχω κάθε 6 μήνες στο service, προτιμώ την ηρεμία μου.

Απλά όσο ο 5015 βρίσκεται ακόμη μέσα στην εγγύησή του και δεν ευθύνομαι εγώ για το πρόβλημά του, θα το "τρέξω" όσο αντέχουν τα νεύρα μου!

Μην το λες. Εγώ έχω τον δικό μου 14 χρόνια και διανύει αισίως τον 15ο χρόνο και δεν έχει κανένα θέμα. Φυσικά δεν θα κρατήσει για πάντα. Εννοείται.

Μάλιστα ήταν από τα πρώτα μοντέλα που υπέφερε από το DTS Bomb, τα πρώτα τσιπάκια των HD formats τότε έστελναν περίεργους τυχαίους θορύβους στα ηχεία, κάτι που επί της ουσίας δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να λύσω παρ' όλο που είχε βγει firmware update. Το οποίο για να γίνει ήθελε να πάει service και να γίνει μέσω.... θύρας RS-232c (εποχές μηχανημάτων που δεν είχαν δίκτυο).
Έχω κρατήσει πάντως το service Bulletin, για την ακρίβεια όλα τα service Bulletin που είχαν βγει σχετικά με τον ενισχυτή ως ενθύμιο.

Πάντως όσα Marantz έχουν περάσει από τα χέρια μου αποδείχτηκαν αξιόπιστα. Κάποιες γενιές όπως εκείνη που αναφέρθηκε πιο πριν είχε θέμα και έκαιγε εξόδους, αλλά ακόμα κι αυτό συνέβαινε σε μια εποχή λιγάκι πιο «άγουρη» από τη σημερινή, όπου οι χρήστες καργάριζαν το Volume στο τέρμα στο τσακιρ κέφι.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
196
"Είναι έτοιμο, ελάτε να τον παραλάβετε. Τον έχουμε από την Παρασκευή και παίζει συνεχώς σε extreme συνθήκες χωρίς πρόβλημα..."

Εγώ τον πρόσεχα σαν τα μάτια μου και τώρα εκεί περνάει stress tests! :p

Άντε να δούμε...
 
Δεν ισχύει. Εωλο συμπέρασμα.
Τα μοντέλα αυτά απέχουν πάνω από 20 χρόνια από τον 5015 του θέματος.
Δεν διαιωνίζεται κάποιο πρόβλημα καθώς είναι εντελώς διαφορετικά εσωτερικά.

Κάποιος κάποτε πριν δεκαετίες είχε κάποιο θέμα και όταν άκουσε για θέμα που έχει κάποιος κάποιες δεκαετίες μετά, θυμήθηκε το δικό του και είπε κάτσε να γράψω ότι είναι το ίδιο... .
Κανεις λαθος αγαπητε. Δεν το θυμηθηκα μετα απο 20χρονια. Στο διαστημα της 20ετιας το εν λογω θεμα το συναντησει πολλες φορες και εχω αναφερει τη δικη μου εμπειρια 3-4 φορες τουλαχιστον. Το προβλημα αφορα μονο τους ραδιοενισχυτες AV της εταιριας και καμια αλλη συσκευη της. Και αν ηθελα να κανω δυσφημηση (ισως αυτο σκεφτηκες) δεν θα εκθειαζα τον ηχο τους.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
17,196
Αθήνα
Κανεις λαθος αγαπητε. Δεν το θυμηθηκα μετα απο 20χρονια. Στο διαστημα της 20ετιας το εν λογω θεμα το συναντησει πολλες φορες και εχω αναφερει τη δικη μου εμπειρια 3-4 φορες τουλαχιστον. Το προβλημα αφορα μονο τους ραδιοενισχυτες AV της εταιριας και καμια αλλη συσκευη της. Και αν ηθελα να κανω δυσφημηση (ισως αυτο σκεφτηκες) δεν θα εκθειαζα τον ηχο τους.

Ούτε σκέφτηκα αυτό που λες, ούτε με ενδιαφέρει ποια στρατηγική έχεις.

Αυτό που λέω είναι ξεκάθαρο, ότι δηλαδή αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Κυρίως γιατί εσωτερικά δεν έχουν σχέση με τα σημερινά μοντέλα εκείνα που ανάφερες, εγώ είμαι στον 15ο χρόνο χρήσης Marantz AV, και σε ό,τι αφορά την εμπειρία έχουν περάσει δεκάδες μοντέλα Marantz (και Denon) από τα χέρια μου.

Χωρίς στατιστικά στο failure rate, δεν υπάρχει συμπέρασμα αξιοπιστίας.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
196
Ούτε σκέφτηκα αυτό που λες, ούτε με ενδιαφέρει ποια στρατηγική έχεις.

Αυτό που λέω είναι ξεκάθαρο, ότι δηλαδή αυτό που γράφεις δεν ισχύει.

Εντάξει τα ίδια λέω και γω σε όποιον παραπονιέται για βλάβες σε προϊόντα της Apple, αλλά μπορώ να καταλάβω πως υπάρχουν και ορισμένες περιπτώσεις όπου οι "συμπτώσεις" ξεπερνάνε αυτό που λέμε "τυχαίο γεγονός"! :)
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
17,196
Αθήνα
Εντάξει τα ίδια λέω και γω σε όποιον παραπονιέται για βλάβες σε προϊόντα της Apple, αλλά μπορώ να καταλάβω πως υπάρχουν και ορισμένες περιπτώσεις όπου οι "συμπτώσεις" ξεπερνάνε αυτό που λέμε "τυχαίο γεγονός"! :)

Πρέπει να λάβεις υπ' όψη το εξής. Όταν είσαι επί σειρά ετών στην κορυφή των πωλήσεων με ένα failure rate π.χ. της τάξης του 5% σε δεκάδες χιλιάδες κομμάτια σημαίνει ότι θα υπάρξει σημαντικός αριθμός χρηστών οι οποίοι θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο μηχάνημά τους.

Όταν είσαι π.χ. πουθενάς όπως είναι τα τελευταία χρόνια π.χ. οι pioneer και onkyo, ακόμα και 50% failure rate να έχεις, οι χρήστες με προβληματικό προϊόν θα είναι σημαντικά λιγότεροι στο σύνολο.

Συνεπώς, το να υπάρχουν κι άλλοι χρήστες με το ίδιο πρόβλημα δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι πρόκειται για... προβληματικά προϊόντα. Απλώς συμβαίνει να είναι μεγάλος ο αριθμός χρηστών στα συγκεκριμένα προϊόντα.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
196
Πρέπει να λάβεις υπ' όψη το εξής. Όταν είσαι επί σειρά ετών στην κορυφή των πωλήσεων με ένα failure rate π.χ. της τάξης του 5% σε δεκάδες χιλιάδες κομμάτια σημαίνει ότι θα υπάρξει σημαντικός αριθμός χρηστών οι οποίοι θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο μηχάνημά τους.

Όταν είσαι π.χ. πουθενάς όπως είναι τα τελευταία χρόνια π.χ. οι pioneer και onkyo, ακόμα και 50% failure rate να έχεις, οι χρήστες με προβληματικό προϊόν θα είναι σημαντικά λιγότεροι στο σύνολο.

Συνεπώς, το να υπάρχουν κι άλλοι χρήστες με το ίδιο πρόβλημα δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι πρόκειται για... προβληματικά προϊόντα. Απλώς συμβαίνει να είναι μεγάλος ο αριθμός χρηστών στα συγκεκριμένα προϊόντα.

Το καταλαβαίνω! Ταυτόχρονα όμως όταν είσαι στην κορυφή όπως λες, δεν θα έπρεπε ταυτόχρονα να φροντίσεις κάπως την όλη διαδικασία που έχει να κάνει με το after sales support (είτε είσαι στην Ελλάδα, είτε οπουδήποτε αλλου)?
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
17,196
Αθήνα
Το καταλαβαίνω! Ταυτόχρονα όμως όταν είσαι στην κορυφή όπως λες, δεν θα έπρεπε ταυτόχρονα να φροντίσεις κάπως την όλη διαδικασία που έχει να κάνει με το after sales support (είτε είσαι στην Ελλάδα, είτε οπουδήποτε αλλου)?

Δεν διαφωνώ. Το support είναι σημαντικότατο πράγμα, ειδικά όταν πλασάρεσαι (και είσαι) ως η πιο premium (consumer όμως) μάρκα του ομίλου.

Δηλαδή είναι προφανές ότι ο ιδιοκτήτης ενός Audi θα έχει περισσότερες απαιτήσεις στο support σε σχέση με τον ιδιοκτήτη του Volkswagen, αν κάνουμε την αναλογία σε προϊόντα ίδιου ομίλου που εν πολλοίς βασίζονται στις ίδιες πλατφόρμες.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
19,771
ΑΘΗΝΑ
απ`οσο θυμαμαι,με την marantz παντα υπηρχαν θεματακια,ειδικα με τα ανταλακτικα και απο την προηγουμενη αντιπροσωπεια.
αρα μηπως η ολη φασαρια που δημιουργειται καθε φορα,εχει να κανει με την μαμα εταιρια και οχι με τις αντιιπροσωπειες?
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
196
Λοιπόν παρέλαβα πριν λίγο. Θα τον στήσω αύριο κάποια στιγμή (να του κάνω λέτε ένα factory reset αν δεν του έχουν κάνει ήδη?).

Πάλι το έντυπο παραλαβής που πήρα γράφει μόνο το serial του μοντέλου και "επισκευή εντός εγγύησης" και όταν ρώτησα αν θα ήταν καλύτερα να γράφει τι ακριβώς έγινε, η απάντηση ήταν "δεν υπάρχει λόγος αφού είναι εντός εγγύησης αν πάθει πάλι κάτι θα το ξαναφέρετε...".

Στα γρήγορα λοιπόν μου είπαν πως άλλαξαν ένα τσιπ στο τελικό στάδιο, το οποίο το άλλαξαν από την αρχή μεν αλλά δεν είχαν ρυθμίσει σωστά κάποια πράγματα και χρειάστηκαν οι συμβουλές από τα κεντρικά για το διορθώσουν... Δεν πήρα απάντηση ούτε για το τι ακριβώς θα περιμέναμε σαν ανταλλακτικό τόσες μέρες. Ταυτόχρονα όμως με διαβεβαίωσε πως δεν "πιστεύει" πως θα παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα ξανά.

Ειδικός δεν είμαι όπως έχω ξαναπεί αλλά σίγουρα δεν μπορώ να πω πως έφυγα εντελώς ήρεμος. :)
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
26,070
Μεταμορφωση
Λοιπόν παρέλαβα πριν λίγο. Θα τον στήσω αύριο κάποια στιγμή (να του κάνω λέτε ένα factory reset αν δεν του έχουν κάνει ήδη?).

Πάλι το έντυπο παραλαβής που πήρα γράφει μόνο το serial του μοντέλου και "επισκευή εντός εγγύησης" και όταν ρώτησα αν θα ήταν καλύτερα να γράφει τι ακριβώς έγινε, η απάντηση ήταν "δεν υπάρχει λόγος αφού είναι εντός εγγύησης αν πάθει πάλι κάτι θα το ξαναφέρετε...".

Στα γρήγορα λοιπόν μου είπαν πως άλλαξαν ένα τσιπ στο τελικό στάδιο, το οποίο το άλλαξαν από την αρχή μεν αλλά δεν είχαν ρυθμίσει σωστά κάποια πράγματα και χρειάστηκαν οι συμβουλές από τα κεντρικά για το διορθώσουν... Δεν πήρα απάντηση ούτε για το τι ακριβώς θα περιμέναμε σαν ανταλλακτικό τόσες μέρες. Ταυτόχρονα όμως με διαβεβαίωσε πως δεν "πιστεύει" πως θα παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα ξανά.

Ειδικός δεν είμαι όπως έχω ξαναπεί αλλά σίγουρα δεν μπορώ να πω πως έφυγα εντελώς ήρεμος. :)

Δεν θεωρώ σωστό να μην αναφερεται ρητά τι ακριβώς βλαβη είχε και ποιο κομμάτι αλλάχτηκε.

Ευχομαι και εγω να σου πανε ολα καλα αυτή τη φορά.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
15,620
Λοιπόν παρέλαβα πριν λίγο. Θα τον στήσω αύριο κάποια στιγμή (να του κάνω λέτε ένα factory reset αν δεν του έχουν κάνει ήδη?).

Πάλι το έντυπο παραλαβής που πήρα γράφει μόνο το serial του μοντέλου και "επισκευή εντός εγγύησης" και όταν ρώτησα αν θα ήταν καλύτερα να γράφει τι ακριβώς έγινε, η απάντηση ήταν "δεν υπάρχει λόγος αφού είναι εντός εγγύησης αν πάθει πάλι κάτι θα το ξαναφέρετε...".

Στα γρήγορα λοιπόν μου είπαν πως άλλαξαν ένα τσιπ στο τελικό στάδιο, το οποίο το άλλαξαν από την αρχή μεν αλλά δεν είχαν ρυθμίσει σωστά κάποια πράγματα και χρειάστηκαν οι συμβουλές από τα κεντρικά για το διορθώσουν... Δεν πήρα απάντηση ούτε για το τι ακριβώς θα περιμέναμε σαν ανταλλακτικό τόσες μέρες. Ταυτόχρονα όμως με διαβεβαίωσε πως δεν "πιστεύει" πως θα παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα ξανά.

Ειδικός δεν είμαι όπως έχω ξαναπεί αλλά σίγουρα δεν μπορώ να πω πως έφυγα εντελώς ήρεμος. :)
Καλά, το πιθανότερο είναι οτι δεν ειναι σίγουροι ότι τον έφτιαξαν.

Μακαρι να είσαι τυχερος και όντως να φτιάχτηκε πάντως. 😉

Κρίμα παντως τέτοια premium προϊόντα να σε αφήνουν με αυτή την αίσθηση. Γιατί ενα κομμάτι του premium είναι και η αίσθηση ασφαλείας του καταναλωτή.
 

billpeppas

Moderator
Staff member
23 October 2013
5,765
Athens
Για αυτές τις καταστάσεις θα έπρεπε να γίνονταν πιο σφιχτός έλεγχος από τον κατασκευαστή στους αντιπροσώπους και τα service center τους, αλλά σιγά μην ασχοληθούν με το ελληνικό division.

Κάθε εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και τα προϊόντα της θα έπρεπε να έχει εγγύηση και πολιτική/customer support σαν αυτό της SVS π.χ.
Πολλά ζητάω ε; :D
 
Ούτε σκέφτηκα αυτό που λες, ούτε με ενδιαφέρει ποια στρατηγική έχεις.

Αυτό που λέω είναι ξεκάθαρο, ότι δηλαδή αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Κυρίως γιατί εσωτερικά δεν έχουν σχέση με τα σημερινά μοντέλα εκείνα που ανάφερες, εγώ είμαι στον 15ο χρόνο χρήσης Marantz AV, και σε ό,τι αφορά την εμπειρία έχουν περάσει δεκάδες μοντέλα Marantz (και Denon) από τα χέρια μου.

Χωρίς στατιστικά στο failure rate, δεν υπάρχει συμπέρασμα αξιοπιστίας.
Καμια στρατηγικη δεν εχω. Αλλοιμονο αν πισω απο καθε εμπειρια μας που γραφουμε εδω μεσα κρυβεται στρατηγικη!!!! Εσυ δεν καταλαβες καν ποιο ειναι το προβλημα: Δεν ειναι η αξιοπιστια των ενισχυτων της εταιριας (ολα τα μηχανακια χαλανε), αλλα η μη υποστηριξη σε ανταλακτικα και το κοστος επισκευης. Δηλαδη η μετα την πωληση πολιτικη της.
 

billdanos

Established Member
31 March 2008
196
Όλα οκ για την ώρα, επέστρεψε στο θρόνο του! Με περίμενε και firmware update για καλωσόρισμα! :)

Δεν του έκαναν κάποιο reset στα settings όποτε για την ώρα τον άφησα ως έχει!
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
17,196
Αθήνα
Καμια στρατηγικη δεν εχω. Αλλοιμονο αν πισω απο καθε εμπειρια μας που γραφουμε εδω μεσα κρυβεται στρατηγικη!!!! Εσυ δεν καταλαβες καν ποιο ειναι το προβλημα: Δεν ειναι η αξιοπιστια των ενισχυτων της εταιριας (ολα τα μηχανακια χαλανε), αλλα η μη υποστηριξη σε ανταλακτικα και το κοστος επισκευης. Δηλαδη η μετα την πωληση πολιτικη της.

Τώρα γράφεις κάτι εντελώς διαφορετικό από εκείνο που έγραφες πριν.

Συγκεκριμένα έχεις γράψει αυτό εδώ:
Τα προβληματα αυτα υφιστανται εδω και πολλα χρονια, και δεν εχει να κανει με το μοντελο του ενισχυτη. Εγω τα αντιμετωπισα με ΜΑΡΑΝΤΖ 6200 & 5200. Και δυστυχως μετα απο τοσα χρονια διαιωνιζονται ακομα και στα καινουργια μοντελα.

Αυτό λοιπόν που γράφεις είναι αναφορά στην αξιοπιστία των ενισχυτών της εταιρίας. Το οποίο και δεν ισχύει φυσικά.

Ούτε αυτό που γράφεις για τα ανταλλακτικά ισχύει. Κι αυτό εφεύρημα της στιγμής είναι.