Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Μαύρα Διαμάντια: Καλές ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής σε βινύλιο.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1057305269" data-attributes="member: 16244"><p>Αυτή η συλλογή είναι ένα από τα πιο αξιόλογα κουτιά της κλασσικής μουσικής. Ένας μουσικός παραγωγός που είναι ταυτόχρονα και μαέστρος (Charles Gerhardt) το 1964 μαζεύει δώδεκα τεράστιους μαέστρους για να διευθύνουν μια πολύ καλή (όχι την καλύτερη) Αγγλική ορχήστρα. Είναι η Royal Philharmonic Orchestra που είχε ιδρύσει ο Thomas Beecham. Καταλαβαίνει κανείς την σημασία κάθε παραγωγής όταν ο παραγωγός είναι ο ίδιος και μαέστρος. Εκτός του Gerhardt δεν γνωρίζω άλλο μαέστρο που ήταν και παραγωγός εκτός του Otto Gerdes που ανελάμβανε παραγωγές για λογαριασμό της DG στην οποία διετέλεσε μάλιστα και καλλιτεχνικός διευθυντής. Σε αυτόν οφείλεται η παραγωγή των συμφωνιών του Beethoven Karajan 1962. Ένα ακόμη κουτί απόλυτης καλλιτεχνικής αξίας. Αυτά βέβαια πριν αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση της εταιρίας ο Karajan που τα έκανε όλα σε ένα.</p><p></p><p> </p><p> [ATTACH]112451[/ATTACH] [ATTACH]112452[/ATTACH] </p><p> Η Αμερικανική έκδοση. </p><p>Ο Kempe ομποίστας και ο ίδιος συζητά με το όμποε για το σόλο του στον Don Juan</p><p> </p><p>Στην Αμερικάνικη έκδοση η μόνη διαφορά είναι ότι ο Rudolf Kempe, ο τότε διευθυντής Royal Philharmonic Orchestra, δεν παίζει την 8η τουDvorak αλλά Don Juan και Respighi-The pines of Rome. Αυτό είναι πραγματικά παράξενο.</p><p></p><p>Μερικές από τις ηχογραφήσεις αυτού του κουτιού έχουν επανεκδοθεί μόνο από την Chesky. Μεταξύ αυτών η περίφημη 4η Brahms-Reiner ή Sibelius 2η-Barbirolli ενώ άλλες ηχογραφήσεις όπως ο Petrushka με τον Danon δεν βρίσκονται σε cd.</p><p>Ο Reiner επέλεξε ο ίδιος να διευθύνει την 4η του Brahms. Άκουσε την ολοκληρωμένη ηχογράφηση στο σπίτι του στο Connecticut ένα μήνα πριν πεθάνει και έλεγε ότι ήταν ο ωραιότερος δίσκος που έχει κάνει. </p><p></p><p>[ATTACH]112441[/ATTACH]</p><p></p><p>Βάζοντας να συγκρίνω την Chesky με το original νομίζω ότι το original υπερέχει αλλά όχι σημαντικά. Συνεπώς η Chesky έχει κάνει καλή δουλειά στις ανατυπώσεις της (σημειωτέο ότι στον φίλο μου geovar άρεσε περισσότερο η Chesky).</p><p></p><p></p><p>Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι ο Barbirolli (μαζί με τον Beecham που ήταν και φίλος του συνθέτη) είναι από τους μεγαλύτερους μαέστρους στον Sibelius. Ήδη το 1939-1940 εκτελούσε όλο το κύκλο του Sibelius με την New York Philarmonic προς τιμή των 75ων γενεθλίων του συνθέτη και αργότερα με την ορχήστρα του (Halle’) ηχογράφησε τον πλήρη κύκλο. Ο Sibelius του είχε κάποτε εκφράσει σε επιστολή τον θαυμασμό και την χαρά του όταν τον άκουγε να διευθύνει τα έργα του. Την δεύτερη ημέρα της συγκεκριμένης εγγραφής ο Barbirolli έχασε την μητέρα του με την οποία είχε ιδιαίτερη σύνδεση αλλά συνέχισε την ηχογράφηση σαν φόρο τιμής στην μνήμη της.</p><p></p><p>[ATTACH]112443[/ATTACH] [ATTACH]112444[/ATTACH]</p><p> O Barbirolli ακούει την ηχογράφηση της 2ης του Sibelius</p><p></p><p>Όταν άκουσα τον Petroushka με τον Oskar Danon δεν πίστευα τα αυτιά μου και ξανάβγαλα να ακούσω μια χρυσή Vanguard με τον Mackerras βLondon Symphony Οrchestra. Ο Danon σαν εγγραφή και σαν εκτέλεση μου άρεσε περισσότερο από τον Mackerras. Κρίμα που έχει τόσο λίγες ηχογραφήσεις. </p><p></p><p>[ATTACH]112445[/ATTACH] [ATTACH]112446[/ATTACH]</p><p>Ο Oscar Danon εξηγεί στις τρομπέτες <οχι δυνατά> στην Αγάπη για τρια Πορτοκάλια του Προκόφιεφ.</p><p>Ο τρομπονίστας στο σόλο του στον Petroushka.</p><p></p><p></p><p>Θαυμάσιος ο Horensein στα αποσπάσματα Wagner. Με περισσή μετριοφροσύνη έλεγε ότι δεν θα ξεχάσει ποτέ μια παράσταση στο Bayreuth τον τρομακτικό ήχο των πνευστών στο Venus berg με τον Toscanini Εδώ διάβασα κάτι που το βρήκα σωστό. Το ανάλογο της ουβερτούρας του Ιπτάμενου Ολλανδού στην πεζογραφία θα μπορούσε να είναι <ο Τυφώνας> του Joseph Conrad (περίπου εθνικός συγγραφέας των Άγγλων που έμαθε Αγγλικά μετά τα 20 του χρόνια).</p><p></p><p>[ATTACH]112447[/ATTACH] [ATTACH]112448[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1057305269, member: 16244"] Αυτή η συλλογή είναι ένα από τα πιο αξιόλογα κουτιά της κλασσικής μουσικής. Ένας μουσικός παραγωγός που είναι ταυτόχρονα και μαέστρος (Charles Gerhardt) το 1964 μαζεύει δώδεκα τεράστιους μαέστρους για να διευθύνουν μια πολύ καλή (όχι την καλύτερη) Αγγλική ορχήστρα. Είναι η Royal Philharmonic Orchestra που είχε ιδρύσει ο Thomas Beecham. Καταλαβαίνει κανείς την σημασία κάθε παραγωγής όταν ο παραγωγός είναι ο ίδιος και μαέστρος. Εκτός του Gerhardt δεν γνωρίζω άλλο μαέστρο που ήταν και παραγωγός εκτός του Otto Gerdes που ανελάμβανε παραγωγές για λογαριασμό της DG στην οποία διετέλεσε μάλιστα και καλλιτεχνικός διευθυντής. Σε αυτόν οφείλεται η παραγωγή των συμφωνιών του Beethoven Karajan 1962. Ένα ακόμη κουτί απόλυτης καλλιτεχνικής αξίας. Αυτά βέβαια πριν αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση της εταιρίας ο Karajan που τα έκανε όλα σε ένα. [ATTACH=CONFIG]112451[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112452[/ATTACH] Η Αμερικανική έκδοση. Ο Kempe ομποίστας και ο ίδιος συζητά με το όμποε για το σόλο του στον Don Juan Στην Αμερικάνικη έκδοση η μόνη διαφορά είναι ότι ο Rudolf Kempe, ο τότε διευθυντής Royal Philharmonic Orchestra, δεν παίζει την 8η τουDvorak αλλά Don Juan και Respighi-The pines of Rome. Αυτό είναι πραγματικά παράξενο. Μερικές από τις ηχογραφήσεις αυτού του κουτιού έχουν επανεκδοθεί μόνο από την Chesky. Μεταξύ αυτών η περίφημη 4η Brahms-Reiner ή Sibelius 2η-Barbirolli ενώ άλλες ηχογραφήσεις όπως ο Petrushka με τον Danon δεν βρίσκονται σε cd. Ο Reiner επέλεξε ο ίδιος να διευθύνει την 4η του Brahms. Άκουσε την ολοκληρωμένη ηχογράφηση στο σπίτι του στο Connecticut ένα μήνα πριν πεθάνει και έλεγε ότι ήταν ο ωραιότερος δίσκος που έχει κάνει. [ATTACH=CONFIG]112441[/ATTACH] Βάζοντας να συγκρίνω την Chesky με το original νομίζω ότι το original υπερέχει αλλά όχι σημαντικά. Συνεπώς η Chesky έχει κάνει καλή δουλειά στις ανατυπώσεις της (σημειωτέο ότι στον φίλο μου geovar άρεσε περισσότερο η Chesky). Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι ο Barbirolli (μαζί με τον Beecham που ήταν και φίλος του συνθέτη) είναι από τους μεγαλύτερους μαέστρους στον Sibelius. Ήδη το 1939-1940 εκτελούσε όλο το κύκλο του Sibelius με την New York Philarmonic προς τιμή των 75ων γενεθλίων του συνθέτη και αργότερα με την ορχήστρα του (Halle’) ηχογράφησε τον πλήρη κύκλο. Ο Sibelius του είχε κάποτε εκφράσει σε επιστολή τον θαυμασμό και την χαρά του όταν τον άκουγε να διευθύνει τα έργα του. Την δεύτερη ημέρα της συγκεκριμένης εγγραφής ο Barbirolli έχασε την μητέρα του με την οποία είχε ιδιαίτερη σύνδεση αλλά συνέχισε την ηχογράφηση σαν φόρο τιμής στην μνήμη της. [ATTACH=CONFIG]112443[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112444[/ATTACH] O Barbirolli ακούει την ηχογράφηση της 2ης του Sibelius Όταν άκουσα τον Petroushka με τον Oskar Danon δεν πίστευα τα αυτιά μου και ξανάβγαλα να ακούσω μια χρυσή Vanguard με τον Mackerras βLondon Symphony Οrchestra. Ο Danon σαν εγγραφή και σαν εκτέλεση μου άρεσε περισσότερο από τον Mackerras. Κρίμα που έχει τόσο λίγες ηχογραφήσεις. [ATTACH=CONFIG]112445[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112446[/ATTACH] Ο Oscar Danon εξηγεί στις τρομπέτες <οχι δυνατά> στην Αγάπη για τρια Πορτοκάλια του Προκόφιεφ. Ο τρομπονίστας στο σόλο του στον Petroushka. Θαυμάσιος ο Horensein στα αποσπάσματα Wagner. Με περισσή μετριοφροσύνη έλεγε ότι δεν θα ξεχάσει ποτέ μια παράσταση στο Bayreuth τον τρομακτικό ήχο των πνευστών στο Venus berg με τον Toscanini Εδώ διάβασα κάτι που το βρήκα σωστό. Το ανάλογο της ουβερτούρας του Ιπτάμενου Ολλανδού στην πεζογραφία θα μπορούσε να είναι <ο Τυφώνας> του Joseph Conrad (περίπου εθνικός συγγραφέας των Άγγλων που έμαθε Αγγλικά μετά τα 20 του χρόνια). [ATTACH=CONFIG]112447[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112448[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Μαύρα Διαμάντια: Καλές ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής σε βινύλιο.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…