Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Μαύρα Διαμάντια: Καλές ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής σε βινύλιο.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ" data-source="post: 1058262731" data-attributes="member: 200"><p>Στις 7 Δεκεμβρίου 2018, το βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής της Αθήνας η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών μεταξύ άλλων έπαιξε και την 7η του Σοστακόβιτς, ως αντιπολεμική γιορτή σε ένα κύκλο με τον τίτλο "ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΙΙΙ", με μαέστρο τον Frank Beermann. Όπως το συνηθίζω κανά δυό βδομάδες πριν την συναυλία αρχίζω να διαβάζω και να ακούω τα σχετικά με το συγκεκριμένο έργο. Διαβάζοντας για την 7η του Σοστακόβιτς όπως έγραψε παλιότερα και ο Δαμιανός Δημητριάδης στις παρουσιάσεις της κλασσικής μουσικής, όλα μεγάλα ήταν γιαυτήν την συμφωνία. Η μεγαλύτερη συμφωνία του συνθέτη, γράφτηκε στο μέσον του μεγαλύτερου πολέμου της ανθρωπότητας, την χρησιμοποίησε το κόμμα για προπαγάνδα κλπ. Επίσης πολεμήθηκε κιόλας γιατί απολάμβανε της πλήρους αποδοχής στην Αμερική. Δημιουργήθηκαν μεγάλες προσδοκίες από τις αναγνώσεις οι οποίες όμως από τις ακροάσεις στο σπίτι δεν επαληθεύτηκαν. Στο μέγαρο η βραδυά ξεκίνησε με τον πιανίστα Γιώργο Εμμανουήλ Λαζαρίδη σε ένα κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα του Mozart (αρ. 24 σε ντο ελάσσονα, Κ.491) ομολογουμένως σε μεγάλη φόρμα ο Λαζαρίδης (αν και πιστεύω ότι λίγες μέρες νωρίτερα στην Θεσσαλονίκη ήταν καλύτερος). Η συνέχεια ήταν πέρα από κάθε προσδοκία μεγαλειώδης, δυναμική, γεμάτη ρυθμό που σου μετέδιδε παλμό, η πανδαισία ήχων από τα ξύλινα και χάλκινα, τα μεγάλα έγχορδα, οι άρπες και τα λογής λογής κρουστά (πρώτη φορά ένοιωσα στην 10η σειρά που καθόμουνα την γκραν κάσα στο κορμί μου). Το κοινό επεφύλαξε φυσικά εντυπωσιακή αποδοχή όπως αυτό φάνηκε από το χειροκρότημα και τις ζητωκραυγές του. Η μόνη εκτέλεση που μπορεί τρόπον τινά να σου θυμίσει αυτήν μεγαλοσύνη του ήχου και τον παλμό είναι η εικονιζόμενη εγγραφή σε βινύλιο σε αρχική εγγραφή περίπου το 1971 της ρωσσικής Μελοντια με τον Ευγένιο Σβετλάνωφ να διευθύνει την Κρατική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΣΣΔ. Πολύ καλή εγγραφή και με χαιφιντελάδικους όρους αν και η συσκευασία πολύ λίγο σε προιδεάζει.</p><p>[ATTACH]158131[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, post: 1058262731, member: 200"] Στις 7 Δεκεμβρίου 2018, το βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής της Αθήνας η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών μεταξύ άλλων έπαιξε και την 7η του Σοστακόβιτς, ως αντιπολεμική γιορτή σε ένα κύκλο με τον τίτλο "ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΙΙΙ", με μαέστρο τον Frank Beermann. Όπως το συνηθίζω κανά δυό βδομάδες πριν την συναυλία αρχίζω να διαβάζω και να ακούω τα σχετικά με το συγκεκριμένο έργο. Διαβάζοντας για την 7η του Σοστακόβιτς όπως έγραψε παλιότερα και ο Δαμιανός Δημητριάδης στις παρουσιάσεις της κλασσικής μουσικής, όλα μεγάλα ήταν γιαυτήν την συμφωνία. Η μεγαλύτερη συμφωνία του συνθέτη, γράφτηκε στο μέσον του μεγαλύτερου πολέμου της ανθρωπότητας, την χρησιμοποίησε το κόμμα για προπαγάνδα κλπ. Επίσης πολεμήθηκε κιόλας γιατί απολάμβανε της πλήρους αποδοχής στην Αμερική. Δημιουργήθηκαν μεγάλες προσδοκίες από τις αναγνώσεις οι οποίες όμως από τις ακροάσεις στο σπίτι δεν επαληθεύτηκαν. Στο μέγαρο η βραδυά ξεκίνησε με τον πιανίστα Γιώργο Εμμανουήλ Λαζαρίδη σε ένα κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα του Mozart (αρ. 24 σε ντο ελάσσονα, Κ.491) ομολογουμένως σε μεγάλη φόρμα ο Λαζαρίδης (αν και πιστεύω ότι λίγες μέρες νωρίτερα στην Θεσσαλονίκη ήταν καλύτερος). Η συνέχεια ήταν πέρα από κάθε προσδοκία μεγαλειώδης, δυναμική, γεμάτη ρυθμό που σου μετέδιδε παλμό, η πανδαισία ήχων από τα ξύλινα και χάλκινα, τα μεγάλα έγχορδα, οι άρπες και τα λογής λογής κρουστά (πρώτη φορά ένοιωσα στην 10η σειρά που καθόμουνα την γκραν κάσα στο κορμί μου). Το κοινό επεφύλαξε φυσικά εντυπωσιακή αποδοχή όπως αυτό φάνηκε από το χειροκρότημα και τις ζητωκραυγές του. Η μόνη εκτέλεση που μπορεί τρόπον τινά να σου θυμίσει αυτήν μεγαλοσύνη του ήχου και τον παλμό είναι η εικονιζόμενη εγγραφή σε βινύλιο σε αρχική εγγραφή περίπου το 1971 της ρωσσικής Μελοντια με τον Ευγένιο Σβετλάνωφ να διευθύνει την Κρατική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΣΣΔ. Πολύ καλή εγγραφή και με χαιφιντελάδικους όρους αν και η συσκευασία πολύ λίγο σε προιδεάζει. [ATTACH=CONFIG]158131._xfImport[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Μαύρα Διαμάντια: Καλές ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής σε βινύλιο.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…