Η Thorens συνεργάστηκε με την ΕMT απ τις αρχές των '90ς και ο Fraz ιδρυτής και ιδιοκτήτης της ΕΜΤ, συμφώνησε να κατασκευαστεί το TD-150 και λίγο αργότερα το άλλο θρυλικό early όμως TD-125.
Όταν το 1966 η Thorens πέρασε 'σκληρές' μέρες,o Franz την αγόρασε και δημιούργησε ένα group,δημιουργώντας ένα γκρουπ που θα μπορούσε να φτιάξει ένα πικάπ για practically every user and pocket.He had cornered the market.
Όπως αποδείχθηκε ήταν μια σοφή σκέψη,που εκμεταλλεύτηκε το booming στο home hi-fi market,που ερχόταν ...
Έτσι φτιάχτηκε το Franz build Thorens TD-125 ,ένα προϊόν που η Thorens ήταν υπερήφανη για το ότι ήταν 'στέρεο',δυνατό εργαλείο και σε ρεαλιστική τιμή.(sleek,solid and well build).
Με την κατασκευαστική ευελιξία το παρόν πικάπ μπορούσε να δεχθεί αρκετούς βραχίονες όπως τον στοκ 9',τον ΤΡ 14ς,τον SME 3009 ,ή τον μακρύτερο 3013 ,12'',ή τον Grace 565.
Αγοράζοντας την Ελβετική Εταιρεία ο ιδρυτής της EMT ,σκέφτηκε να παράγει ένα φθηνότερο και modern professional -grade turntable,μία custom version του 125 ,το '928'.
Το μικρότερο πλατό της EMT ,το φθηνότερο,με ηλεκτρονικό έλεγχο,με ιμάντα,που θα μπορούσε να φέρει τον ομόσταυλο EMT typ 929 βραχίονα,που ήταν μια 'έξυπνη προσαρμογή' του αντίστοιχου TP-14/BTP12S της Thorens.
Tο 928 όμως δεν είχε χώρο μέσα για ηλεκτρονικά και έτσι ώθησε την EMT να φτιάξει ένα complex and often ineffective external power supply.
Ήταν η εποχή που τα Ιαπωνικά καλοφτιαγμένα και ελκυστικά πλατό με τις φθηνότερες τιμές έκαναν μερικούς EMT users να στραφούν προς τα εκεί,ενώ άλλους να επιστρέψουν στα old-fashioned ,με idler drive 927/930.
Η καταστροφή για την EMT ήρθε με τον ξαφνικό θάνατο του Franz στις 10 Απριλίου του 1971.
Ήταν τόσο ξαφνικός ,που έφερε σοκ στην εταιρεί,που εκτός από ιδρυτής ήταν και designer, main strategic.
Με αφορμή TD 125 ,ο Franz