Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Κωστόπουλος" data-source="post: 83622" data-attributes="member: 41"><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px">Οι αλλαγές λυχνιών (<em>tube swapping, επί το ελληνικότερον</em>) είναι από τα πλέον προσφιλή σπορ του γράφοντος, και όχι μόνο. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης αυτού που σωστά έγραψε ο <em><span style="color: DarkRed">Γιάννης</span></em> ("<em>αν έχεις 10 διαφορετικές λάμπες έχεις 10 διαφορετικούς ήχους</em>"), όμως αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το <strong><span style="color: darkred">γιατί</span></strong>.</span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px">Όπως συζητούσαμε κάποτε με τον <em><span style="color: DarkRed">Morfeas</span></em>, η ταμπελίτσα "ECC83", "12AT" και πάει λέγοντας δεν είναι τίποτε περισσότερο από την προδιαγραφή κατασκευής της συγκεκριμένης λυχνίας. Δεν είναι δυνατό να τη φτιάχνει η <em>Telefunken</em> με το δικό της τρόπο, η <em>Mazda</em> με άλλον και η <em>General Electric</em> με άλλον, σωστά;</span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Trebuchet MS'"><span style="font-size: 12px">Τότε, τι διάτανο γίνεται; Κουφοί δεν είμαστε, διαφορές υπάρχουν και ακούγονται. Και μάλιστα μεγάλες, συγκριτικά. Άλλο ένα "ανεξήγητο φαινόμενο" της Ζώνης του Λυκόφωτος (<em>βλέπε High End</em>);</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Κωστόπουλος, post: 83622, member: 41"] [FONT="Trebuchet MS"][SIZE="3"]Οι αλλαγές λυχνιών ([I]tube swapping, επί το ελληνικότερον[/I]) είναι από τα πλέον προσφιλή σπορ του γράφοντος, και όχι μόνο. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης αυτού που σωστά έγραψε ο [I][COLOR="DarkRed"]Γιάννης[/COLOR][/I] ("[I]αν έχεις 10 διαφορετικές λάμπες έχεις 10 διαφορετικούς ήχους[/I]"), όμως αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το [B][COLOR="darkred"]γιατί[/COLOR][/B]. Όπως συζητούσαμε κάποτε με τον [I][COLOR="DarkRed"]Morfeas[/COLOR][/I], η ταμπελίτσα "ECC83", "12AT" και πάει λέγοντας δεν είναι τίποτε περισσότερο από την προδιαγραφή κατασκευής της συγκεκριμένης λυχνίας. Δεν είναι δυνατό να τη φτιάχνει η [I]Telefunken[/I] με το δικό της τρόπο, η [I]Mazda[/I] με άλλον και η [I]General Electric[/I] με άλλον, σωστά; Τότε, τι διάτανο γίνεται; Κουφοί δεν είμαστε, διαφορές υπάρχουν και ακούγονται. Και μάλιστα μεγάλες, συγκριτικά. Άλλο ένα "ανεξήγητο φαινόμενο" της Ζώνης του Λυκόφωτος ([I]βλέπε High End[/I]);[/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…