Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Μεγαλυτερος Ελληνας Τραγουδιστης - Τραγουδιστρια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="simonb" data-source="post: 651798" data-attributes="member: 10653"><p>Μεταξύ ανδρών ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης (πριν σπάσει). Μια απίθανη γκάμα που επέτρεψε σε συνθέτες όπως οι Χ, Θ και Ξ (και κυρίως οι δυο πρώτοι) πράγματα πολύ δύσκολα και διαφορετικά από το ρεμπέτικο μου μετεξέλιξαν. Για το μέταλο της φωνής του δεν λέω τίποτα γιατί το βρίσκω ανεπανάληπτο.</p><p></p><p>Μεταξύ γυναικών, βρίσκω πως η Μπέλλου και η Βίκυ Μοσχολιού επηρέασαν περισσότερο από άλλες την πορεία του Ελληνικού τραγουδιού (αν και επικράτησαν στην πράξη η Ινδική, η Οθωμανική και η Ψευτοδυτική με κάτι που για κάποιο περίεργο λόγο ονομάζεται έντεχνο, παρ' όλο που είναι το κατ' εξοχήν άτεχνο, τραγούδι). Η Γιαννάτου είναι μια εξαίρεση σ' αυτή την πορεία και ορίζει την δικιά της κατεύθυνση που δυστυχώς λίγοι υιοθετούν.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simonb, post: 651798, member: 10653"] Μεταξύ ανδρών ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης (πριν σπάσει). Μια απίθανη γκάμα που επέτρεψε σε συνθέτες όπως οι Χ, Θ και Ξ (και κυρίως οι δυο πρώτοι) πράγματα πολύ δύσκολα και διαφορετικά από το ρεμπέτικο μου μετεξέλιξαν. Για το μέταλο της φωνής του δεν λέω τίποτα γιατί το βρίσκω ανεπανάληπτο. Μεταξύ γυναικών, βρίσκω πως η Μπέλλου και η Βίκυ Μοσχολιού επηρέασαν περισσότερο από άλλες την πορεία του Ελληνικού τραγουδιού (αν και επικράτησαν στην πράξη η Ινδική, η Οθωμανική και η Ψευτοδυτική με κάτι που για κάποιο περίεργο λόγο ονομάζεται έντεχνο, παρ' όλο που είναι το κατ' εξοχήν άτεχνο, τραγούδι). Η Γιαννάτου είναι μια εξαίρεση σ' αυτή την πορεία και ορίζει την δικιά της κατεύθυνση που δυστυχώς λίγοι υιοθετούν. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Μεγαλυτερος Ελληνας Τραγουδιστης - Τραγουδιστρια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…