Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Μείωση κόστους, από συμβόλαιο σε καρτοκινητό
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="papasouzakias" data-source="post: 1058371695" data-attributes="member: 17195"><p>Εδώ είναι η ανακοίνωση της Wind <a href="http://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327" target="_blank">www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327</a> που αναφέρει πως έχεις δικαίωμα μέσα σε 2 μήνες από την εφαρμογή των αυξήσεων να ζητήσεις διακοπή συμβολαίου αζημίως</p><p></p><p>Για την Cosmote θα υπάρχει κάποια αντίστοιχη πρόβλεψη αν γίνουν μονομερώς αυξήσεις.</p><p></p><p>Π.χ έβγαλε πρόσφατα ανακοίνωση ο ΟΤΕ που αναφέρει:</p><p></p><p>H ΟΤΕ Α.Ε ενημερώνει ότι από 01/09/19 οι συνδρομητές, που έχουν επιλέξει η εξόφληση των λογαριασμών σταθερής τους να γίνεται μέσω πάγιας εντολής χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού, θα χρεώνονται με την προμήθεια συναλλαγής, που προβλέπεται από την τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε Τράπεζας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποσό της προμήθειας συναλλαγής οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην Τράπεζά τους.</p><p></p><p>Οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως, εντός 2 μηνών από τη σχετική ενημέρωση που θα λάβουν στον μηνιαίο λογαριασμό τους, ή εντός 3 μηνών από τη σχετική ενημέρωση που θα λάβουν στον διμηνιαίο λογαριασμό τους. Από την αζήμια καταγγελία εξαιρούνται οι υποχρεώσεις των συνδρομητών για την καταβολή τυχόν υπολοίπου σχετικά με επιδότηση συσκευής ή επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο ,που δεν έχει αποσβεστεί μέχρι την στιγμή της καταγγελίας, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασής τους.</p><p></p><p><a href="https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/090819_enhmervsh_COSMOTE.pdf" target="_blank">https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/090819_enhmervsh_COSMOTE.pdf</a></p><p></p><p>Επομένως αν δεις μονομερώς οποιαδήποτε αύξηση στο λογαριαασμό σου έχεις δικαίωμα μέσα σε 2 μήνες να καταγγείλεις τη σύμβαση χωρίς πρόστιμο.</p><p></p><p>Διαφορετικά θα πρέπει να περιμένεις ένα μήνα πριν λήξει το συμβόλαιό σου για να αλλάξεις σε καρτοκινητή χωρίς να πληρώσεις πρόστιμο</p><p></p><p>Διάβασε και εδώ μια αντίστοιχη περίπτωση με τη δική σου <a href="https://avclub.gr/forum/showthread.php/166607-Διακοπή-συμβολαίου" target="_blank">https://avclub.gr/forum/showthread.php/166607-Διακοπή-συμβολαίου</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="papasouzakias, post: 1058371695, member: 17195"] Εδώ είναι η ανακοίνωση της Wind [url]www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327[/url] που αναφέρει πως έχεις δικαίωμα μέσα σε 2 μήνες από την εφαρμογή των αυξήσεων να ζητήσεις διακοπή συμβολαίου αζημίως Για την Cosmote θα υπάρχει κάποια αντίστοιχη πρόβλεψη αν γίνουν μονομερώς αυξήσεις. Π.χ έβγαλε πρόσφατα ανακοίνωση ο ΟΤΕ που αναφέρει: H ΟΤΕ Α.Ε ενημερώνει ότι από 01/09/19 οι συνδρομητές, που έχουν επιλέξει η εξόφληση των λογαριασμών σταθερής τους να γίνεται μέσω πάγιας εντολής χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού, θα χρεώνονται με την προμήθεια συναλλαγής, που προβλέπεται από την τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε Τράπεζας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποσό της προμήθειας συναλλαγής οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην Τράπεζά τους. Οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως, εντός 2 μηνών από τη σχετική ενημέρωση που θα λάβουν στον μηνιαίο λογαριασμό τους, ή εντός 3 μηνών από τη σχετική ενημέρωση που θα λάβουν στον διμηνιαίο λογαριασμό τους. Από την αζήμια καταγγελία εξαιρούνται οι υποχρεώσεις των συνδρομητών για την καταβολή τυχόν υπολοίπου σχετικά με επιδότηση συσκευής ή επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο ,που δεν έχει αποσβεστεί μέχρι την στιγμή της καταγγελίας, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασής τους. [url]https://www.cosmote.gr/announcements/mobile/090819_enhmervsh_COSMOTE.pdf[/url] Επομένως αν δεις μονομερώς οποιαδήποτε αύξηση στο λογαριαασμό σου έχεις δικαίωμα μέσα σε 2 μήνες να καταγγείλεις τη σύμβαση χωρίς πρόστιμο. Διαφορετικά θα πρέπει να περιμένεις ένα μήνα πριν λήξει το συμβόλαιό σου για να αλλάξεις σε καρτοκινητή χωρίς να πληρώσεις πρόστιμο Διάβασε και εδώ μια αντίστοιχη περίπτωση με τη δική σου [url]https://avclub.gr/forum/showthread.php/166607-Διακοπή-συμβολαίου[/url] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Μείωση κόστους, από συμβόλαιο σε καρτοκινητό
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…