Μείωση τιμής συνδρομής cosmote λόγω συνεχών αποσυνδέσεων ...παίζει;

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,631
Εχω, εδω κι ενα μηνα, συνεχως αποσυνδέσεις στην cosmote. Δηλωσα βλαβη, ηρθε ο τεχνικος "φταιει η μεγαλη αποσταση, αν μειωσουμε ταχυτητα θα ειναι ΟΚ" εφα! Η γραμμη ηταν 24αρα (επιανα ως 26!), εγινε 50αρα δωρεαν (επιανα εως 32!), αλλα τελευταια... "Αν δεν γινει σε 2 μερες ξαναπαρε" ξαναεφα το παιδι - οποτε βεβαιως ξαναπηρα. Ηρθε αλλος τεχνικος, κατι ανακατεψε στην κολωνα του ΟΤΕ, δουλεψε μια μερα ...τα ιδια!
Δηλαδη τον τελευταιο μηνα, ειναι αδυνατο να δεις streaming και ιντερνετ βεβαιως.
Διαβασα το συμβολαιο του ΟΤΕ και δεν αναφερει πουθενα για μειωση τιμης (εκπτωσης) λπγω μη ολοκληρωμενης παροχης. Κατι λεει για εκπτωση οταν υπαρχει ολικη διακοπη 2 ημερων και πανω. Για κακη παροχη τιποτα.
Λετε να υπαρχει περιπτωση εκπτωσης γι αυτο το λογο; Ετσι για το ...γαμωτο που λενε.
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,525
Land of Dystopia
Καλημέρα, δες εάν υπάρχει το συμβόλαιο ΟΡΟΣ για εγγυηση δικτυου, δηλαδή εάν δεν πιάνει η γραμμη σου, την προκαθορισμενη ταχύτητα. Εάν δεν το έχει, ( κάτι έγραψες), τοτε δες μεχρι τι ταχύτητα αναγραφει το συμβολαιο ως μέγιστη που θα πιάνει η γραμμη σου, ο πάροχος είναι "υποχρεωμένος" να σου το αναφέρει.
 
  • Like
Reactions: lakiss51

tom152

Senior Member
2 February 2016
581
Εχω, εδω κι ενα μηνα, συνεχως αποσυνδέσεις στην cosmote. Δηλωσα βλαβη, ηρθε ο τεχνικος "φταιει η μεγαλη αποσταση, αν μειωσουμε ταχυτητα θα ειναι ΟΚ" εφα! Η γραμμη ηταν 24αρα (επιανα ως 26!), εγινε 50αρα δωρεαν (επιανα εως 32!), αλλα τελευταια... "Αν δεν γινει σε 2 μερες ξαναπαρε" ξαναεφα το παιδι - οποτε βεβαιως ξαναπηρα. Ηρθε αλλος τεχνικος, κατι ανακατεψε στην κολωνα του ΟΤΕ, δουλεψε μια μερα ...τα ιδια!
Δηλαδη τον τελευταιο μηνα, ειναι αδυνατο να δεις streaming και ιντερνετ βεβαιως.
Διαβασα το συμβολαιο του ΟΤΕ και δεν αναφερει πουθενα για μειωση τιμης (εκπτωσης) λπγω μη ολοκληρωμενης παροχης. Κατι λεει για εκπτωση οταν υπαρχει ολικη διακοπη 2 ημερων και πανω. Για κακη παροχη τιποτα.
Λετε να υπαρχει περιπτωση εκπτωσης γι αυτο το λογο; Ετσι για το ...γαμωτο που λενε.
Πολύ συχνό δυστυχώς, κι από καιρό το φαινόμενο.
Και το διαδίκτυο και η τηλεφωνία ανεπαρκής.
Ακόμη και η wi-fi δυνατότητα υποστήριξης μιας κλήσης, όποτε θέλει δουλεύει.
Πρέπει να συντονιστουμε ως διαμαρτυρία :(
 
  • Like
Reactions: lakiss51

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
834
UK
Είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν την ταχύτητα που θα πιάνει ο καθένας μας αλλά δεν το κάνουνε γιατί είναι για τα μπάζα.
Έχω ακούσει δικαιολογίες του τύπου δεν μπορούμε να δούμε Την ταχύτητα Που κλειδώνει.
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
834
UK
Όχι μόνο μείωση συνδρομής αλλά και αποζημίωση πρέπει να σου κάνουνε φίλε μου. Άννα στο κουφού την πόρτα……….
 
  • Like
Reactions: lakiss51

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,631
Είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν την ταχύτητα που θα πιάνει ο καθένας μας αλλά δεν το κάνουνε γιατί είναι για τα μπάζα.
Έχω ακούσει δικαιολογίες του τύπου δεν μπορούμε να δούμε Την ταχύτητα Που κλειδώνει.
Μια χαρα την βλεπουν, απλα δεν...
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,525
Land of Dystopia
υπάρχουν πάροχοι, δεν θα κάνω διαφήμιση που σε ταχυτητες απο 50mbps και άνω έχουν εγγύηση δικτύου
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,525
Land of Dystopia
δες στο παράδειγμα, τι ακριβώς θελω να πω, ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να σου αναφέρει εκτιμώμενες ταχύτητες της γραμμης σου
speed limist.jpg
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,818
Athens
Οι γραμμές είναι "λεπτές" στο θέμα αυτό παιδιά δυστυχώς.
Δεν είναι ακριβώς "προβλέψιμο" μέσο η μετάδοση δεδομένων μέσω χαλκού που έχει μπει πριν 50 χρόνια και πατώντας στην τεχνολογία ADSL/VDSL/VDSL2.

Αν έχεις μεγάλη καλωδιακή απόσταση από το ΚΑΦΑΟΥ που πέφτει η γραμμή σου, θα υπάρχουν από μικρά έως και μεγάλα προβλήματα αναλόγως της απόστασης και της επιλογής σου όσον αφορά την ταχύτητα "συμβολαίου".

Όταν μιλάμε για απλή 24αρα, ADSL2+ τα πράγματα γίνονται χλωμά όταν η απόσταση ξεπερνάει τα 2.5-3km. Εδώ μπορεί είτε να έχεις χαμηλή ταχύτητα αλλά δίχως συχνούς αποσυντονισμούς (sync loss), είτε να έχεις συχνούς αποσυντονισμούς και κακή ή μέτρια ταχύτητα (βοηθάνε λίγο κάποια πράγματα όπως το bitswap, SRA, ύπαρξη ADSL-RE, SnRM target).

Αν μιλάμε για VDSL τα πράγματα γίνονται καλύτερα και "εγγυήσιμα" (χρηματικά έστω) αν πρόκειται για υπηρεσία που παρέχεται μέσω FTTC (Fiber to the Cabinet). Αν είστε άτυχοι και παίρνετε από το Α/Κ υπάρχει καλή πιθανότητα να έχετε θέματα (και μετά από παράπονα και case escalation να πέσετε σε κάποιο ξεφτεράκι και να την παλέψει την γραμμή σας με αλλαγές απερχόμενων ζευγών, αλλαγή προφίλ, χαμηλότερα targets, κλπ).

Οι λόγοι (πέραν της απόστασης) που μπορούν να κάνουν την γραμμή προβληματική ή αργή, είναι πάρα πολλοί δυστυχώς και κάποιες φορές μη επιλύσιμοι (λόγω κόστους) από τους providers.

Στις FTTC συνδέσεις, οι πάροχοι (νομίζω λόγω υποχρέωσης από την ΕΕΤΤ) παρέχουν κάποια "εγγυημένα όρια" που αν είσαι κάτω από αυτά είτε πας αζημίως σε χαμηλότερο συμβόλαιο (ταχύτητα), είτε σου γίνεται μείωση στο μηνιαίο πάγιο ως "αποζημείωση" για την χαμηλότερη της "ενδεδειγμένης" ταχύτητας.

Αν έχεις όρεξη Λάκη να δούμε τι παίζει με την γραμμή σου και να βοηθήσω όσο είναι δυνατόν εξ' αποστάσεως, έχεις το νούμερο μου ;)
 
  • Like
Reactions: lakiss51

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,631
Μετα απο πολλες ενοχλησεις + δυο κατ' οικον αυτοψιες, σημερα τηλεφωνησαν απο το τοπικο συνεργειο πως κατι αλλαξαν και πλεον δεν θα εχω διακοπες - αμην! Τωρα με fast.com (netflix) πιανω 32 mbps!!!
Στο μεταξυ, σχετικα με τη μειωση, οταν διαμαρτυρηθηκα "ζωηρα" στο 13888 οτι για ενα μηνα δεν εχω γραμμη, μου ειπε οτι θα μου κανει εκπτωση 30€, λιγο πανω απο το μηνιαιο τελος. Αρα κατι γινεται...