Metal Gear Solid 4 : Guns of the Patriots

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
2401924749_f0013e7893.jpg


Η σειρά του Metal Gear Solid ξεκίνησε το 1998 στο Playstation 1, μέσα από την επιτυχημένη πορεία του και τα καινοτόμα στοιχεία στο τεχνικό τομέα, έχει γίνει ένα "θρύλος" όπου θα συνεχίσει την πορεία του με το Guns of the Patriots.

Η Konami Digital Entertainment GmbH ανακοίνωσε πληροφορίες για το Metal Gear Solid® 4: Guns of the Patriots τίτλος αποκλειστικά για το PLAYSTATION®3 το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στις 12 Ιουνίου.

000136123.jpg


Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σε Blu-ray disc με περιεχόμενο το Metal GearSolid 4: Guns of the Patriots και το Metal Gear Online όπου θα είναι ο επίλογος του Hideo Kojima για το Solid Snake saga.

000136157.jpg


Το Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots είναι βασισμένο σε μάχες,μέσα σ'ένα κατεστραμμένο κόσμος τοποθετημένος στο 2014,ο ηλικιωμένος πλέον Solid Snake του έχουν αναθέσει αποστολές σε τοποθεσίες της Μέση Ανατολή και Νότια Αμερική. Το επικό τέλος της ιστορίας του Snake προσφέρει στοιχεία μάχης θραύσης εδάφους, ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου με πρωτοφανή έλεγχο του ήρωα, δημιουργώντας μια εξαιρετική πλοκή του τίτλου.

Το Metal Gear Online θα περιέχει όλα τα στοιχεία μάχης του Guns of the Patriots,με όλες τις «Last Man Standing» μάχες, μεταφέρει πολύ επιτυχημένα το σύστημα ελέγχου στο Online κομμάτι δημιουργώντας διαδικτυακές μάχες.

000136159.jpg

000136161.jpg


Θα υποστηρίζει το νέο DualShock 3 controller και full 5.1 Dolby surround sound.
000136163.jpg

000136165.jpg

000136167.jpg

Στην Αμερική θα κυκλοφορήσει μαζί με το πακέτο των 80GB και με ένα DualShock 3 controller.
2401726269_cac26b7bcd.jpg

main-img.jpg


Το επίσημο site του Metal Gear εδώ.

Πηγή: konami
 
Last edited:

Αντωνης Β

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,537
Ο Ιάπωνας δημιουργός στοχάζεται πάνω στο τελευταίο Metal Gear και το PS3, εκφράζει ξανά απογοήτευση για την «αδυναμία» του συστήματος να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του.

Εξακολουθεί να εκφράζει απογοήτευση αναφορικά με την αδυναμία να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του με το Metal Gear Solid 4 ο Hideo Kojima. Το τελευταίο τεύχος του βρετανικού περιοδικού EDGE περιείχε μια ακόμη συνέντευξη του Ιάπωνα δημιουργού της Konami και εκεί ο Kojima φρόντισε να επαναλάβει τη θέση του σχετικά με το πόσο ικανοποιημένος είναι από το τελικό αποτέλεσμα της δημιουργίας του.

«Θυμάμαι να λέω πριν από τρία χρόνια πως θέλουμε να δημιουργήσουμε κάτι επαναστατικό, αλλά στην πραγματικότητα δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι τέτοιο εξαιτίας του επεξεργαστή. Βασικά, χρησιμοποιούμε τον Cell στο όριο του», δήλωσε ο Kojima. Ο Ιάπωνας σχεδιαστής ξεκαθάρισε πως η άποψή του δεν αποτελεί κριτική στην ισχύ του PS3 («πρόκειται μηχάνημα όνειρο», δήλωσε χαρακτηριστικά), ωστόσο, αν και η ομάδα του κατάφερε να υλοποιήσει ικανοποιητικά τις ιδέες γύρω από το gameplay, δεν συνέβη το ίδιο και με τους τεχνικούς στόχους του, το επιθυμητό μέγεθος των περιοχών, την κίνηση των χαρακτήρων, κ.α. .

Με ένα… 1 με άριστα το 10 θα αξιολογούσε ο Hideo Kojima το Metal Gear Solid 4. Δεν πρόκειται για καθυστερημένο πρωταπριλιάτικο αστείο του Gamelife αλλά πραγματική δήλωση του Ιάπωνα δημιουργού της Konami σε δημοσιογράφους, κατά τη διάρκεια επίδειξης του παιχνιδιού. Η συγκεκριμένη δήλωση δημοσιεύτηκε από την αυστραλιανή ιστοσελίδα Gameplayer. Φυσικά, δεν αναφέρεται σε κάποια αξιολόγηση της ποιότητας του παιχνιδιού, αλλά αποτελεί την ομολογία του Kojima για το σε ποιο βαθμό κατάφερε να εκπληρώσει τις αρχικές φιλοδοξίες που είχε για τον τίτλο. Ο Ιάπωνας έχει στο παρελθόν εκφράσει την άποψη πως ακόμη και τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα (όπως η χωρητικότητα του blu-ray) δεν επαρκούν για την ανάπτυξη του Metal Gear Solid 4. Εμείς πάλι θυμόμαστε παρόμοιες δηλώσεις «απογοήτευσης» και κατά την περίοδο του Metal Gear Solid 2, οπότε μάλλον δεν θα έχουμε πρόβλημα με το «1» το κύριου Kojima...


http://www.gamelife.gr/cPages/news/...olid-4-σπρώχνει-στα-άκρα-το-Playstation-3.htm
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,475
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Metal Gear Solid 4 : Guns of the Patriots

«Θυμάμαι να λέω πριν από τρία χρόνια πως θέλουμε να δημιουργήσουμε κάτι επαναστατικό, αλλά στην πραγματικότητα δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι τέτοιο εξαιτίας του επεξεργαστή. Βασικά, χρησιμοποιούμε τον Cell στο όριο του», δήλωσε ο Kojima.

Τσ ,τσ , σαν δεν ντρεπεται , κατσε να το δει ο Blizard αυτο και θα δεις τι εχει να παθει ο πουλημενος στην Microsoft προδοτης...:ROFLMAO:
 

Ch3RoUv1M

AVClub Enthusiast
22 February 2007
785
Athina
Tι ειχε στο μυαλο του δηλαδη?
Ποσο ποιο τελειο μπορουσε να το κανει?
 

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
Δεν γινεται να μην ειναι καλο απλα τεχνικα δεν θα εχει καμια σχεση με αυτα που μας σερβιραν.
Επεφτε πολυ κουτοχορτο με τα CGI που παρουσιαζοντουσαν για in-game.
Συμφωνα με τα τελευταια shots το MGS4 θα ειναι 576p.
 

kpaiss

AVClub Addicted Member
29 November 2006
2,129
Ειναι αυτος που εχει δηλωσει την απογοητευση του για τα πολυ λιγα 50 giga που δεν χωρουν το ονειρο του , οπως και οτι ηθελε ολο το MGS4 να ειναι cinematic και το ps4 δεν το σηκωνει, οπως οτι δεν συζηταει καν οτι μπορει να φτιαχτει αυτο το παιχνιδι στο 360 και αλλα πολλα απο ενα ανθρωπο που το μονο που κανει τα τελευταια δεκα χρονια ειναι να τραβαει πανω του τα φωτα της δημοσιοτητας λεγοντας τραβηγμενα πραγματα.

Οσο υπαρχουν το GT5 και το Uncharted με αυτα τα γραφικα ολα τα αλλα ειναι απλα για να λεγονται χαριν εντυπωσιασμου.....
 

Βασίλης

AVClub Addicted Member
24 July 2007
1,936
Αθηνα
σωστα εδω του φανηκαν λιγα τα 50 gb του blu ray...
παντως σαν παιχνιδι θα αξιζει τον κοπο αν και δεν τρελαινομαι με τα metal gear..θυμαμαι το ξενερωμα με το 3 αλλα και τα απιστευτα γραφικα του 2...
γενικα σαν παιχνιδι ..δεν
πολυ μπλα μπλα (uncharted και παλι uncharted,αυτος ειναι ο ορισμος του videogame)
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
Metal Gear Solid 4 : Guns of the Patriots New Trailer

 

sakisart

Senior Member
17 January 2008
578
Θεσσαλονίκη-Δράμα
Eπιτέλους βγαίνουν κάποια παιχνίδια που εκμεταλεύονται τις δυνατότητες του blu-ray και στο game όπως το MGS4,UNCHARTED,HAZE,GT με πολλά giga.Εγώ είχα πάρει το ps3 πέρυση μόλις είδα το motostorm(14giga χωρίς βίντεο) απίστευτο παιχνίδι και αναμένεται καινουριο το Σεπτέμβρη.Πιστεύω ότι από δω και πέρα θα βγαίνουν κάποια δυνατά παιχνίδια με μεγαλες δυνατότητες τρελά γραφικά και πολλά GIGA(BLU-RAY).
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
New MGS 4 Gameplay Footage from (G4 TV)released.



Revived Trailer HD

Aπό το gametrailers μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα εξαιρετικό video,θυμήθηκα απίστευτες στιγμές που είχα περάσεις μαζί με τον Solid.
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,392
t3.large
Πάντως το trailer από το premiere που κατέβηκε στο ps store δεν μου είπε τίποτα...τα γραφικά ήταν πολύ μέτρια και το framerate προβληματικό.
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Progress Report

IGN infiltrates Konami's secret bunker to find out what the future holds for Solid Snake.

O Dave McCarthy από το IGN ταξιδεύοντας στην καρδιά του Παρισιού,δοκίμασε από κοντά την έκδοση του Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots και μας γράφει περισσότερες λεπτομέρειες και εντυπώσεις.

Appropriately enough, the journey to our Parisian destination felt very much like a military operation: waking at the crack of dawn to depart, and, like Snake, carrying only the most essential items about our person (thanks to the already notoriously evil baggage handling system at Terminal 5). Upon our arrival, we were conducted to the hotel equivalent of an underground bunker: a swanky, cavernous basement in which were arrayed about a hundred PS3s, all connected to a high definition telly and surround sound headphones.
metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20080502025214403-000.jpg

The game reunites Snake with some familiar faces, such as Meryl Silverburgh, seen here leading her crack squad, Rat Patrol.

Those headphones gave a crisp, convincing edge to the action, which played out – as you'll know by now if you've seen any of the teaser trailers or read any of IGN's previous coverage – across a dusty, pockmarked, battlefield of the near future. "War has changed," declares Snake, and so has Metal Gear Solid: the feel of the game is initially very different to other Metal Gears. In the absence of the PS2's distinctive textures and the game's trademark fixed cameras, the action is transplanted from empty bases and tranquil jungles to bullet-scarred battle-zones that are brimming with activity, and lengthy Codec conversations conspicuous by their absence. Consequently, playing through the early parts of Guns of the Patriots actually feels like you could be playing any other third-person action game.

Then, however, as the stealth begins to play out and the cut-scenes kick in, and you begin to notice the sort of attention to detail that Hideo Kojima has made his hallmark, it all starts flooding back. Hiding in lockers, or dropping girlie mags, or posing as a statue to avoid detection. The sort of seemingly small but actually far-reaching touches that make the world feel so real – the sort of touches that have been a feature of the Metal Gear series since before Snake started shooting up drinks cabinets back in MGS 2. And it's all supported, here, by the amazing surround sound – the constant hum of helicopters, or the chatter of birds, for example – and the cutting-edge visuals. Look closely, for example, and you'll see Meryl Silverburgh (yes, the Meryl Silverburgh) sporting a bullet-shaped earring.

metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20080502025221449-000.jpg

CQC is as important as ever, but you’ll find some opponents are no pushover – in fact they’ll fight back with their own combat techniques

You'll have already read about a lot of the game's new features: the OctoCamo suit that allows you to blend into the background; the Solid Eye that highlights items and targets, and grants you with infra-red vision whenever you need it; the new Metal Gear Mk. II, who serves as your battlefield assistant; the stealth ring system, which highlights any enemies if you only stop and crouch; and the enormous arsenal of customisable weapons that you can purchase from a mysterious arms dealer called Dreben. One or two features that haven't received much coverage include the Gekkos – the enormous cyborg bipedal monstrosities that star in the game's initial trailer, who move with a sinister athleticism that belies their ungainly hybrid appearance – and the SIXAXIS functionality while you're hiding in bins. But broadly, as the game plays out, you'll find yourself in familiar territory, with the camouflage system and stress gauge in particular, a fine-tuned evolution of features found in previous Metal Gear games (the latter works well to conspire against players who decide on a gung-ho approach, by the way).

The biggest difference, however, is the battlefield context. This is an environment that's alive. It's buzzing with action, and you'll find yourself constantly surrounded by bursts of gunfire, or obscured by clouds of dust thrown up by rockets or grenades. Imagine Call of Duty 4, or Ghost Recon, but instead of going in guns blazing, spearheading the combat and taking charge of battle, your job is to avoid the hotspots, stay clear of confrontation, and sneak around behind the scenes – perhaps casually helping out now and then in order to play off one side in the conflict against the other. All the while avoiding detection.

It's radically different to sneaking down empty corridors as you might have done in either of the first two Metal Gear Solid games, and different again to crawling around in the undergrowth that featured in the third. As well as taking cover behind walls, or crawling on your belly through air vents, you'll be ducking behind explosions, and using crossfire as a distraction. You'll be dodging across battle-scarred towns and ducking into dank and gloomy cellars. And partway through the game's first act, in a dramatic change of pace you'll find yourself involved in a sustained gun battle with highly agile, elite opponents.

metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20080502025218527-000.jpg

The game’s first act contains a sequence of sustained, intense action that gives a small hint at the variety that follows over the rest of the game.

Maybe that's why the arsenal of weaponry seems so much larger than any other Metal Gear game. Indeed, the Dreben Point system, which allows you to salvage items left on the battlefield to exchange for new weaponry, produces a pronounced shift in tone from the last few Metal Gear games. You can choose to ignore the system completely, of course, but it'll prove difficult because you'll find that the quest for new and enhanced military hardware provides an extra incentive to go after those difficult to reach pick-ups as you rack up ammo and items to help you on your mission.

Aside from the action, the cut-scenes are as lengthy, and crazy, and impressive as ever. From an encounter with a bald monkey in silver pants, to a squad of soldiers acting in destructive harmony that would put most Hollywood action sequences to shame, Kojima-san's cinematic tendencies are as pronounced as ever. There are flashbacks, there is intrigue, there are familiar faces and new people and places. At the risk of spoiling it for you: Liquid Snake is back and he's planning an insurrection.

That risk of spoiling things is a very real one. In fact, Konami's high-profile security has only allowed us to barely scratch the surface of what we saw in Paris. Rest assured that there is more – much, much more – to come. "What I concentrated on the most while creating Metal Gear Solid 4 is that it's the grand finale of the series, and I really took care to end the story in a good way," said Hideo Kojima on the last day of our Parisian operation. And indeed he has. The story is, on one level, simple enough. As Kojima puts it: "The story is quite simple: you have Liquid and Snake goes after him all across the world." But over the course of the game you'll find that it ties up every last loose end, and brings the entire series together to a brilliantly satisfying conclusion.

metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20080502025201544-000.jpg

Character design is one of the traditional strengths of the series, and Guns of the Patriots is no exception.

And that's why Konami is insisting on a tight-lipped approach in advance of the game's launch. After playing the game from start to finish, it's easy to see why. Guns of the Patriots is simply a game that you have to experience for yourself. It's a journey that's more important than its destination, even if that destination happens to be the definitive, ultimate, Metal Gear game. So if you really want to know what it feels like to play Metal Gear Solid 4, make sure to order a copy. And make sure, too, to give yourself a week free from any distractions, so you can sit down and play all of the other Metal Gear games in sequence, because that is the perfect preparation for playing what is, without any doubt, Hideo Kojima's finest hour.
 

sakisart

Senior Member
17 January 2008
578
Θεσσαλονίκη-Δράμα
Πάντως εμένα το online beta μου άρεσε περισσότερο και απ´το call of duty 4 σε online.Σχεδιάσανε απίστευτα τα τοπία.Μάλιστα μου έκανε εντύπωση σε μια πίστα η λάσπη και τα ίνχη απ'τις αρβύλες που αποτυπώνονται είναι άκρως ρεαλιστικό.Μπράβα έκαναν καλή δουλειά.Έχω πάρει το gta iv και δεν το έχω πιάσει ακόμα στα χέρια μου.Ας χαρούμε 7 μέρες ακόμη το MGS4 στο online.:SFGSFGSF:
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
To επίσημο PlayStation περιοδικό της Αγγλίας έχει στις σελίδες του exclusive review από το Metal Gear Solid 4 και βαθμολογείτε φυσικά με το απόλυτο 10.

EDBA7FB7D8A242939E0DC5EF7C15D518.jpg

5FCE5437A57145A39211AFDC49C94CE7.jpg

13959DFA07134F92B3240A312366A151.jpg

1B0FE03473524C748E83DD2ACB1C8081.jpg

53C66E60CEC642CA87AF371419287EE6.jpg

24F378D4437E4224AE35AE8D11141B92.jpg


Πηγή: forums.n4g.com