Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Κατασκευές και τεχνικές
Μηχανουργικός τορνος.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Babis K." data-source="post: 1058955901" data-attributes="member: 9"><p>Χθές τον παρέλαβα… σήμερα στήθηκε, καθαρίστηκε, αλφαδιάστηκε και ξεκίνησαν οι δοκιμές.</p><p>Το πρώτο θετικό, σε σχέση με τον 2004V είναι το μέγεθος και το βάρος… άλλο μηχάνημα, πολύ πιό στιβαρό και γεροδεμένο.</p><p>Το αρνητικό είναι ο θόρυβος. Όχι απ’τα γρανάζια και την κίνηση αλλά απ’το μοτέρ.</p><p>Ακόμα και σταματημένο έχει έναν ενοχλητικό βόμβο, όπως κάνουν οι γενήτριες της ΔΕΗ, που είναι αρκετά μεγαλύτερος απ’ ότι ήταν του 2004V.</p><p>Αυτό συμβαίνει γιατί το μοτέρ θα πρέπει να μειώνει στροφές και να κατεβαίνει πολύ χαμηλά αλλά χωρίς να χάνει δύναμη κι αυτό το κάνει αυξομοιώνοντας τα Herz.</p><p>Δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αυτός π θόρυβος, ούτε που ακριβώς οφείλεται, κι όσους ρώτησα έπαιρνα και διαφορετική απάντηση.</p><p>Σημασία έχει οτι ο θόρυβος υπάρχει, εμένα με ενοχλεί, και θα πρέπει να τον συνηθίσω.</p><p></p><p>Πρώτη κατασκευή/μετατροπή ο εργαλειοδέτης.</p><p>Για να ταιριάξει ο Multifux εργαλειοδέτης στον καινούριο τόρνο θα έπρεπε να μεγαλώσει η τρύπα του άξονα, από 18mm στα 20mm.</p><p>[ATTACH]231650[/ATTACH]</p><p></p><p>Φαινόταν πολύ εύκολη αποστολή αλλά, επειδή το μέταλλο ήταν βαμμένο και θεόσκληρο, δεν ήταν και τόσο.</p><p></p><p></p><p>[ATTACH]231654[/ATTACH]</p><p></p><p>Παρ’όλα αυτά η δουλειά έγινε και ο καινούριος εργαλειοδέτης αντικατέστησε τον παλιό. .</p><p></p><p>[ATTACH]231653[/ATTACH][ATTACH]231651[/ATTACH][ATTACH]231652[/ATTACH]</p><p></p><p>[ATTACH]231655[/ATTACH]</p><p></p><p>Η πρώτη δουλίτσα τελείωσε, απο αύριο θα προγραμματιστούν οι καινούριες.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Babis K., post: 1058955901, member: 9"] Χθές τον παρέλαβα… σήμερα στήθηκε, καθαρίστηκε, αλφαδιάστηκε και ξεκίνησαν οι δοκιμές. Το πρώτο θετικό, σε σχέση με τον 2004V είναι το μέγεθος και το βάρος… άλλο μηχάνημα, πολύ πιό στιβαρό και γεροδεμένο. Το αρνητικό είναι ο θόρυβος. Όχι απ’τα γρανάζια και την κίνηση αλλά απ’το μοτέρ. Ακόμα και σταματημένο έχει έναν ενοχλητικό βόμβο, όπως κάνουν οι γενήτριες της ΔΕΗ, που είναι αρκετά μεγαλύτερος απ’ ότι ήταν του 2004V. Αυτό συμβαίνει γιατί το μοτέρ θα πρέπει να μειώνει στροφές και να κατεβαίνει πολύ χαμηλά αλλά χωρίς να χάνει δύναμη κι αυτό το κάνει αυξομοιώνοντας τα Herz. Δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αυτός π θόρυβος, ούτε που ακριβώς οφείλεται, κι όσους ρώτησα έπαιρνα και διαφορετική απάντηση. Σημασία έχει οτι ο θόρυβος υπάρχει, εμένα με ενοχλεί, και θα πρέπει να τον συνηθίσω. Πρώτη κατασκευή/μετατροπή ο εργαλειοδέτης. Για να ταιριάξει ο Multifux εργαλειοδέτης στον καινούριο τόρνο θα έπρεπε να μεγαλώσει η τρύπα του άξονα, από 18mm στα 20mm. [ATTACH alt="IMG_8385.jpeg"]231650[/ATTACH] Φαινόταν πολύ εύκολη αποστολή αλλά, επειδή το μέταλλο ήταν βαμμένο και θεόσκληρο, δεν ήταν και τόσο. [ATTACH alt="IMG_8389.jpeg"]231654[/ATTACH] Παρ’όλα αυτά η δουλειά έγινε και ο καινούριος εργαλειοδέτης αντικατέστησε τον παλιό. . [ATTACH alt="IMG_8388.jpeg"]231653[/ATTACH][ATTACH alt="IMG_8386.jpeg"]231651[/ATTACH][ATTACH alt="IMG_8387.jpeg"]231652[/ATTACH] [ATTACH]231655[/ATTACH] Η πρώτη δουλίτσα τελείωσε, απο αύριο θα προγραμματιστούν οι καινούριες. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Κατασκευές και τεχνικές
Μηχανουργικός τορνος.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…