Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Κατασκευές και τεχνικές
Μηχανουργικός τορνος.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vlad66" data-source="post: 1058956391" data-attributes="member: 53994"><p>Ψάρακας......</p><p></p><p>Είναι διαμπερές.</p><p>Αλλά μόνο όταν η ντίζα είναι πολύ κοντά στο τσοκ (στο collet δλδ) μπορεί να δουλευτεί.</p><p>Άρα κόβω την ντίζα στο μικρότερο δυνατό μήκος.</p><p>Την σειρά των εργασιών την έχω μελετήσει πολύ και μόνο έτσι "μου κάθεται"</p><p></p><p>Σωστά.. μόλις βρω χρόνο θα πάω να αγοράσω διάφορα κοπτικά.</p><p></p><p>Θα φροντίσω να αλλάξω την ορολογία μου, με τα ονόματα έχω ένα θέμα...</p><p></p><p>Η ασφάλεια είναι από χαλασμένο τμήμα βραχίονα που μου έμεινε σαν "δώρο" </p><p>Δεν πρόκειται να μπει σε βραχίονα, το έχω για τις δοκιμές.</p><p>Σε αυτή την κατάσταση ήταν πάντα, ακόμα χειρότερα ήταν τα υπόλοιπα τμήματα... Σταυρός, ουρά, armtube , τα ρουλεμάν του εργοστασίου ήταν λιωμένα, το κολάρο μπροστά κλωτσημένο..</p><p>Δεν ξέρω πως έγινε έτσι, δεν μου έφεραν όλο το πικάπ.</p><p></p><p>Ειδικό κατσαβίδι έχω φτιάξει εδώ και χρόνια και όχι μόνο ένα....</p><p></p><p>Υπάρχουν και έχω.. NSK, SKF και κάτι εγγλέζικα διαφορετικών διαστάσεων όμως.</p><p>Τα SKF τα πέταξα από τα νεύρα μου.. τόσο κακή λειτουργία είχαν.</p><p>Τα NSK κάπου εδώ είναι και αν έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις θα το κάνω.</p><p>Δεν θυμάμαι αν έχουν διαφορά, αν δεν έχουν είναι καλή η ιδέα σου.</p><p>Για την ιστορία να πω ότι ούτε τα NSK ήταν κάτι της προκοπής.</p><p>Και θόρυβο κάνουν και αντίσταση φέρνουν (σε σχέση με τα κεραμικά) , δεν κάνουν για βραχίονα υψηλών απαιτήσεων με λίγα λόγια.</p><p>Τα εγγλέζικα είναι καλά , αλλά δεν υπάρχει πια το εργοστάσιο και αγόρασα τα τελευταία κομμάτια που χρόνια ολόκληρα (μη πω δεκαετίες) ήταν αποθηκευμένα στο μαγαζί που μου πούλησε τα SKF...</p><p>Ξεστοκάρισε δλδ ο τύπος.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vlad66, post: 1058956391, member: 53994"] Ψάρακας...... Είναι διαμπερές. Αλλά μόνο όταν η ντίζα είναι πολύ κοντά στο τσοκ (στο collet δλδ) μπορεί να δουλευτεί. Άρα κόβω την ντίζα στο μικρότερο δυνατό μήκος. Την σειρά των εργασιών την έχω μελετήσει πολύ και μόνο έτσι "μου κάθεται" Σωστά.. μόλις βρω χρόνο θα πάω να αγοράσω διάφορα κοπτικά. Θα φροντίσω να αλλάξω την ορολογία μου, με τα ονόματα έχω ένα θέμα... Η ασφάλεια είναι από χαλασμένο τμήμα βραχίονα που μου έμεινε σαν "δώρο" Δεν πρόκειται να μπει σε βραχίονα, το έχω για τις δοκιμές. Σε αυτή την κατάσταση ήταν πάντα, ακόμα χειρότερα ήταν τα υπόλοιπα τμήματα... Σταυρός, ουρά, armtube , τα ρουλεμάν του εργοστασίου ήταν λιωμένα, το κολάρο μπροστά κλωτσημένο.. Δεν ξέρω πως έγινε έτσι, δεν μου έφεραν όλο το πικάπ. Ειδικό κατσαβίδι έχω φτιάξει εδώ και χρόνια και όχι μόνο ένα.... Υπάρχουν και έχω.. NSK, SKF και κάτι εγγλέζικα διαφορετικών διαστάσεων όμως. Τα SKF τα πέταξα από τα νεύρα μου.. τόσο κακή λειτουργία είχαν. Τα NSK κάπου εδώ είναι και αν έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις θα το κάνω. Δεν θυμάμαι αν έχουν διαφορά, αν δεν έχουν είναι καλή η ιδέα σου. Για την ιστορία να πω ότι ούτε τα NSK ήταν κάτι της προκοπής. Και θόρυβο κάνουν και αντίσταση φέρνουν (σε σχέση με τα κεραμικά) , δεν κάνουν για βραχίονα υψηλών απαιτήσεων με λίγα λόγια. Τα εγγλέζικα είναι καλά , αλλά δεν υπάρχει πια το εργοστάσιο και αγόρασα τα τελευταία κομμάτια που χρόνια ολόκληρα (μη πω δεκαετίες) ήταν αποθηκευμένα στο μαγαζί που μου πούλησε τα SKF... Ξεστοκάρισε δλδ ο τύπος..... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Κατασκευές και τεχνικές
Μηχανουργικός τορνος.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…