Βασικά βλέποντας το πίνακα με τα στατιστικά παρατηρώ ένα οξύμωρο και αντιφατικό συμβάν.
Πως γίνεται να βάζουμε την Apple και την Samsung στην ίδια κατηγορία με όλους τους άλλους όταν οι δυο τους το ποσοστό των tablet τους με mobile OS είναι κατά πολύ μεγαλύτερο σε αριθμό πωλήσεων από ότι τα αντίστοιχα pc που πουλάνε σε αντίθεση με τους υπόλοιπους OEM που συντριπτικό ποσοστό πουλάνε μόνο pc με Windows.
Είναι δυνατόν να βάζουμε στην ίδια ζυγαριά ένα απόλυτα κλειστό λειτουργικό πχ το iOS με ένα μερικως όπως το Android η που εκ των πραγμάτων λόγο του κλειστού χαρακτήρα τους και του απόλυτου έλεγχο σε software και πολύ συγκεκριμένο hardware με ένα άλλο όπως τα Windows με την πληθώρα κατασκευαστών,προδιαγραφών και σε πολλαπλάσιο βαθμό και τεράστια ποικιλία components από δεκάδες προμηθευτές που εμπλέκονται στην παραγωγή σε επίπεδο software και hardware.
Εγώ το βλέπω λογικό σε ένα μηχάνημα όπως τα Windows όπου επιτελεί x10 περισσότερα πράγματα,έχει διαφορετικό target group και επιτελεί ενα πολλαπλάσιο έργο κάλυψης αναγκών και όπου εμπλέκονται χιλιάδες προμηθευτές hardware υλικού με τα αντίστοιχα drivers υποστήριξης και τροποποιήσεων σε λογισμικό να έχουν πιο αυξημένο ποσοστό αστάθειας η πιθανότητα να αναπτύξουν hardware η software failure η και ταυτόχρονα και τα 2 μαζί.
Από την άλλη βέβαια αυτό που βγάζω συμπέρασμα είναι ότι η MS υπολείπεται από τους όλους τους υπόλοιπους Windows OEM σε εμπειρία σε κατασκευή hardware και στο σωστό πάντρεμα software με hardware πράγμα λογικό μιας και η πρώτη έχει μια 4ετια άντε 5 βαριά βαριά στο χώρο των pc ενώ όλοι οι άλλοι έχουν δεκαετίες στο χώρο αυτό άρα μεγαλύτερη εξειδίκευση και know how.
ΣΤο ίδιο βαθμό η MS υπολείπεται και έναντι της Apple σε επίπεδο full OS συσκευών μιας και η δεύτερη έχει και παραπανω εμπειρία παρα πολλών ετών που ενισχύεται και από το γεγονός ότι είναι και η μια μοναδική που παράγει ένα μοναδικό λειτουργικό για την ίδια αποκλειστικά 100% άρα πιο εύκολο να επιτύχει το σωστό και πιο αποδοτικό δέσιμο hardware που με software μιας και δεν εμπλέκονται τρίτοι στα χωράφια της.
Παρ όλα αυτά όμως δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά στο χώρο των Windows μεταξύ OEM και MS.
Ένα 3-5% διαφορά μεταξύ τους είναι μικρό ποσοστό στο επίπεδο αστοχίας και αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου.
Αυτό βέβαια σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί τα αποτελέσματα των μετρήσεων του οργανισμού και ούτε να αποτελεί εφησυχασμός για την MS που θα πρέπει να αυξήσει τον ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων της και της καλύτερης και αποδοτικότερης συνεργασίας hardware και software ειδικά τους πρώτους μηνες κυκλοφορίας ενός surface όπου ειχαμε έως τώρα αυξημένα κρούσματα αστάθειας κυρίως στο λογισμικού που ταλαιπωρούν σεβαστή μερίδα κόσμου και χαλάνε την εμπειρία χρήσης.
Πχ απαράδεκτο να περιμένουμε 3-6-12 μηνες έως λυθούν τίποτα θέματα με battery drain σε sleep mode η απόσυνδέσεων και freezing σε πληκτρολόγιο η μη απόκριση γραφίδα η οτιδήποτε άλλο που θα μπορούσε να είχε αποφεχθει.
Και δυστυχώς για την MS το Surface Pro 4 και το Book έχουν το κύριο βάρος και ευθύνη για τις αρνητικές μετρήσεις του οργανισμού στο surface brand μιας και συνέπεσαν την κυκλοφορία τους με τα νέα Windows 10 που κακά τα ψέμματα ειχαν πολλές παιδικές ασθένειες και αυτό επηρέασε αρνητικά την εμπειρία χρήσης για πολύ μεγάλο διάστημα κοντά 1 έτους έως η επετειακή έκδοση λύσει πολλά θέματα όπως φυσικά ωριμάσουν οι drivers υποστήριξης.
Αυτά ως μια παρατήρηση σε σχέση με τις μετρήσεις του συγκεκριμένου οργανισμού που τα περισσότερα που αναφέρει ως προβλήματα που μπορούν να αντιμετωπίσουν οι χρήστες αφορούν κυρίως σε θέματα software και drivers και έλλειψη κατάλληλου και optimized πάντρεμα τους.
Βέβαια θα κάνω και μια ένσταση ότι ο οργανισμός δεν μπορεί να προεξοφλεί ότι τα νέα surface οι κάτοχοι τους θα αντιμετωπίσουν αντίστοιχα θέματα με μόνη κριτήριο ότι οι προκάτοχοι είχαν θέματα.
Δηλαδή η έρευνα αφορούσε περίοδο 14 με αρχές 17 και αφού την άνοιξη φετος βγήκαν το νέο surface pro όπως και το surface laptop.
Και το να βγάζει ένα τελικό συμπέρασμα ότι όλα τα surface από εδώ και πέρα είναι δυνητικά ευάλωτα σε διαφορά προβλήματα είναι εσφαλμένη και να προεξοφλεί την πορεία τους που μόλις άρχισε εδώ και 2-3 μηνες που όπως παραδέχεται ο ίδιος ο οργανισμός τα μηνύματα που λαμβάνει είναι πολύ θετικά.
https://www.windowscentral.com/micr...m_medium=superfeature&utm_campaign=navigation
Τώρα ως προς την εμπειρία μου με surface τα τελευταία 4 έτη.
Το Pro 2 το ειχα κανα εξάμηνο και ήταν άψογο όλο το διάστημα που το ειχα.
Το Pro 3 το ειχα 15 μηνες κα εξίσου άψογο όλο το διάστημα στην κατοχή μου.
Επίσης ειχα στην κατοχή μου και το μικρό το Surface 3 οπου ένα εξάμηνο άψογο εξίσου έως το δώσω.
Αντίθετα Το Pro 4 το ειχα επι 7 μηνες που όμως μου εμφάνισε πρόβλημα με την μπαταρία,ξύπνησα μια ημέρα το άνοιξα στην δουλειά και παρατήρησα ότι είχε απωλέσει ξαφνικά σχεδόν το 1/3 της συνολικής χωρητικότητας του και ειχα ξαφνικά ένα 35% battery wear ενώ όλο το διαστημα ήταν στο 5%
Έκανα ένα καλιμπραρίσμα 2-3 πλήρης φορτιση-αποφόρτιση επόμενες 1-2 ημέρες μπάσκετ και στρώσει αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Το έστειλα στην MS μέσω αυτοματοποιημένο RMA όπου ήρθε η UPS και το παρέλαβε και τους το παρέδωσε μετά λίγες ημέρες.
Μέσα σε 4 ημέρες παρέλαβα καινούργιο σε αντικατάσταση και όλα άψογα έως το δώσω μετά κανα μήνα ,διότι ήθελα μετά 3 έτη συνεχή με Pro 2/3/4 να δοκιμάσω κάτι καινούργιο.
Έτσι φτάνουμε στο Surface Book που το έχω τώρα ένα εξάμηνο όπου όλα βαίνουν καλως έως τώρα.
Άρα ανεξάρτητα τα προβλήματα που μπορεί ο καθένας να αντιμετωπίσει παίζει ρόλο και το after sales support όπου έως σήμερα η MS έχει δείξει άψογα αντανακλαστικά,αποτελεσματικότητα και συνέπεια και αυτά μετράνε πολύ στον κόσμο Εξ ου καταλαμβάνει ένα τεράστιο μερίδιο στην προτίμηση των καταναλωτών στα 2 σε 1 προϊόντα.
Sent from my iPad using Tapatalk