Μόλις αγόρασα την Canon EOS 550D

Γιατί φίλε την έχεις τραβήξει με iso 400 και διάφραγμα 22, οπότε σε συνδυασμό με τις συνθήκες - πρωϊνή θολούρα, χαμηλό επίπεδο φωτισμού, είναι αναμενόμενα τα αποτελέσματα. Όπως και στην δεύτερη που είναι καλύτερη με iso 100 και διάφραγμα 11 - και το βασικότερο, περισσότερο φως. Κλείνοντας το διάφραγμα μέχρι κάποιο σημείο βελτιώνεται η απόδοση του φακού, και έχουμε μεγαλύτερο βάθος πεδίου, αλλά από κάποιο σημείο και μετά η απόδοση χειροτερεύει λόγω περίθλασης (diffraction).
 
Γιατί φίλε την έχεις τραβήξει με iso 400 και διάφραγμα 22, οπότε σε συνδυασμό με τις συνθήκες - πρωϊνή θολούρα, χαμηλό επίπεδο φωτισμού, είναι αναμενόμενα τα αποτελέσματα. Όπως και στην δεύτερη που είναι καλύτερη με iso 100 και διάφραγμα 11 - και το βασικότερο, περισσότερο φως. Κλείνοντας το διάφραγμα μέχρι κάποιο σημείο βελτιώνεται η απόδοση του φακού, και έχουμε μεγαλύτερο βάθος πεδίου, αλλά από κάποιο σημείο και μετά η απόδοση χειροτερεύει λόγω περίθλασης (diffraction).

πες μου ομως σε παρακαλω πως θα μπορουσα να παρω το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα
 
Να 'σαι καλά, και την επόμενη φορά να μας τις βάλεις στην "σωστή" σειρά - ηλιος χαμηλά και μετά πιο ψηλά = ανατολή :flipout:
 
Να 'σαι καλά, και την επόμενη φορά να μας τις βάλεις στην "σωστή" σειρά - ηλιος χαμηλά και μετά πιο ψηλά = ανατολή :flipout:

ahahhaha
cacau με αυτον τον φακο http://www.katerelos.gr/product_info.php?products_id=660 θα εχω καλυτερα αποτελεσματα σε τετοιες ληψεις?
 
Χωρίς is θα έχεις θέμα στο τέρμα ζουμ νομίζω

αν τραβά με φως ημέρας δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Αν και πάλι πέσει η ταχύτητα, ας σηκώσει το iso στο 800 και θα αποκτήσει και πάλι μια αξιοπρεπή ταχύτητα.

και υπόψη ότι τα is/vr συστήματα δεν κάνουν τίποτε σε κινούμενα αντικείμενα.
 
αν τραβά με φως ημέρας δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Αν και πάλι πέσει η ταχύτητα, ας σηκώσει το iso στο 800 και θα αποκτήσει και πάλι μια αξιοπρεπή ταχύτητα.

και υπόψη ότι τα is/vr συστήματα δεν κάνουν τίποτε σε κινούμενα αντικείμενα.

Συμφωνώ, όμως με ένα is σύστημα θα μπορείς να κατέβεις 1-2 stop σε δύσκολες συνθήκες
 
Συμφωνώ, όμως με ένα is σύστημα θα μπορείς να κατέβεις 1-2 stop σε δύσκολες συνθήκες

μπορεί και τρία με ένα καλό φακό. Αλλά λίγοι είναι οι φακοί που δίνουν τρία στοπ στον κάθε τυχόντα. Αυτός που ξέρει πώς να τραβήξει θα τα πάρει τα 3 στοπ αλλά οι άλλοι δύσκολα.

Ποιές είναι οι δύσκολες συνθήκες. Όταν λείπει το φως και έχουμε ακίνητα αντικείμενα και εμείς επίσης είμαστε ακίνητοι. Εκεί ναι, βοηθά. Αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση το is/vr δεν βοηθά. και σε γενικές γραμμές ένας tamron 17-50 2.8 χωρίς οπτική υποβοήθηση έχει συνολικά καλύτερη επίδοση στα σκοτάδια σε σχέση με οποιονδήποτε κιτ με is/vr. Για να μην πούμε και για την ευκολία στην εστίαση που δίνει ένας φωτεινός φακός.

Πάντως ο φίλος μας έβαλε φωτο από ηλιοβασίλεμα (είπε σε τέτοιες λήψεις), άρα εξαιρετικά φωτεινό θέμα, και ζήτησε τηλεφακό. Άρα το is/vr στην περίπτωση που μας δείχνει είναι άχρηστο.
 
Για το φωτογραφικό πάντως σκέλος η 2η μου αρέσει και σε τετράγωνο κάδρο με το καραβάκι στο αριστερό 3ο θα "εβρισκε" ας πούμε θέμα.
Οσο για τον θόρυβο της πρώτης και ευκολα φεύγει και προσωπικά δεν τον βρίσκω ενοχλητικό.
 
τελικα αξιζει για τετοιες ληψεις η οχι ο συγκεκριμενος φακος που θελω να παρω?
 
Ναι μια χαρά είναι.
Δε είναι όμως ο φακός που θα σε κάνει να απογειώσεις τις φωτογραφίες σου.
Κυρίως η επαφή σου και η τριβή σου με την τέχνη της φωτογραφίας είναι αυτή που θα το κάνει.
Μετράει να μάθεις τα τεχνικά που είναι απαραίτητα και αλλά κυρίως τα καλλιτεχνικά.
Εμένα με ενέπνευσε όσο δε φαντάζεσαι ένα σεμινάριο πάνω στην ιστορία της φωτογραφίας.
Και γι αυτό θα σου πρότεινα να κάνεις κάτι αντίστοιχο.
Ψάξε βρες ακόμα και στο ιντερνετ κάποιους διάσημους φωτογράφους που δουλέψανε πριν 30-40 + χρόνια και δες δουλειές.
Ψάξε για φωτογραφίες για landscapes αφού σ αρέσει.
Είναι σκέτη έμπνευση για να συνεχίσεις να δουλεύεις και να βελτιώνεσαι.
Μετά θα μπορείς να πάρεις το μάξιμουμ απο τον εξοπλισμό σου.
Πάντως η δεύτερη φωτογραφία σου για αρχάριος ήταν εξαιρετική.
 
Ναι μια χαρά είναι.
Δε είναι όμως ο φακός που θα σε κάνει να απογειώσεις τις φωτογραφίες σου.
Κυρίως η επαφή σου και η τριβή σου με την τέχνη της φωτογραφίας είναι αυτή που θα το κάνει.
Μετράει να μάθεις τα τεχνικά που είναι απαραίτητα και αλλά κυρίως τα καλλιτεχνικά.
Εμένα με ενέπνευσε όσο δε φαντάζεσαι ένα σεμινάριο πάνω στην ιστορία της φωτογραφίας.
Και γι αυτό θα σου πρότεινα να κάνεις κάτι αντίστοιχο.
Ψάξε βρες ακόμα και στο ιντερνετ κάποιους διάσημους φωτογράφους που δουλέψανε πριν 30-40 + χρόνια και δες δουλειές.
Ψάξε για φωτογραφίες για landscapes αφού σ αρέσει.
Είναι σκέτη έμπνευση για να συνεχίσεις να δουλεύεις και να βελτιώνεσαι.
Μετά θα μπορείς να πάρεις το μάξιμουμ απο τον εξοπλισμό σου.
Πάντως η δεύτερη φωτογραφία σου για αρχάριος ήταν εξαιρετική.

θα το ψαξω τωρα επιτοπου αυτο που λες αλλα αν εχεις και ενα link θα ηταν καλυτερα.
εχω ηδη τον 18-135.θεωρεις υπερβολη να παρω και τον 75-300? και γενικα δεν χανω και το ευρυγωνιο με τον 75-300?
 
Αν πιστευεις οτι χρειαζεσε τα 300mm δεν ειναι υπερβολη.
Βαση των δικων σου αναγκων πρεπει να αποφασισεις τι φακο θελεις.Οταν βγαινω να φωτογραφισω πουλια βαζω εναν τηλεφακο 300χ1,4=420mm(και ειναι λιγα),οταν φωτογραφιζω τα γενεθλια των παιδιων μου χρησιμοποιω τον 24-70.
Καθε φακος εχει τη χρηση του.
Νομιζω ομως οτι πρωτα πρεπει να διαβασεις-κατανοησεις τι σημαινει και πως χρησιμοποιουμε διαφραγμα,ταχυτητα κλειστρου,iso, διοτι αν τα ειχες κατανοησει θα καταλαβενες που οφειλετε ο θορυβος στις φωτογραφιες σου και δεν θα χρειαζοταν να ρωτησεις.
Εμενα παντως με πηρε αρκετο καιρο για να τα καταλαβω.
 
Last edited:
Αν πιστευεις οτι χρειαζεσε τα 300mm δεν ειναι υπερβολη.
Βαση των δικων σου αναγκων πρεπει να αποφασισεις τι φακο θελεις.Οταν βγαινω να φωτογραφισω πουλια βαζω εναν τηλεφακο 300χ1,4=420mm(και ειναι λιγα),οταν φωτογραφιζω τα γενεθλια των παιδιων μου χρησιμοποιω τον 24-70.
Καθε φακος εχει τη χρηση του.
Νομιζω ομως οτι πρωτα πρεπει να διαβασεις-κατανοησεις τι σημαινει και πως χρησιμοποιουμε διαφραγμα,ταχυτητα κλειστρου,iso, διοτι αν τα ειχες κατανοησει θα καταλαβενες που οφειλετε ο θορυβος στις φωτογραφιες σου και δεν θα χρειαζοταν να ρωτησεις.
Εμενα παντως με πηρε αρκετο καιρο για να τα καταλαβω.
δεν τα εχω διαβασει ακομα γιατι οταν βαζω μανουαλ την canon με βοηθαει το exposure level indicator.αλλα την παταω οταν υπαρχει μια δυσκολη ληψη.π.χ. σε καποιο ηλιοβασιλεμα προσπαθω να κεντραρω το exposure level indicator και τρωω ενα γιαουρτι ολο δικο μου γιατι ανοιγω πολυ το διαφραγμα του φακου αθελα μου.
ο 75-300 που θα παρω στα 140 ευρω που τον εχω βρει ειναι καλα?
 
Last edited:
Σχετικά με την ιστορία και την τέχνη της φωτογραφίας θα σου έλεγα να κοιτάξεις εδώ :

http://www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=31363.0

http://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=117.0

Σχετικά τώρα με τα τεχνικά που έχεις πολλές απορίες .. το πρώτο μεγάλο βοήθημα είναι το manual της μηχανής.
Επειδή όμως αυτό σου λέει πχ πως αλλάζεις το διάφραγμα και όχι τι θα γίνει αν το αλλάξεις ...
χρήσιμες πληροφορίες μπορεις να δεις εδώ:

http://www.dpgr.gr/index.php?page=articles

και εδώ

http://www.avclub.gr/forum/forumdisplay.php/119-Φωτογραφία
 
Σχετικά με την ιστορία και την τέχνη της φωτογραφίας θα σου έλεγα να κοιτάξεις εδώ :

http://www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=31363.0

http://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=117.0

Σχετικά τώρα με τα τεχνικά που έχεις πολλές απορίες .. το πρώτο μεγάλο βοήθημα είναι το manual της μηχανής.
Επειδή όμως αυτό σου λέει πχ πως αλλάζεις το διάφραγμα και όχι τι θα γίνει αν το αλλάξεις ...
χρήσιμες πληροφορίες μπορεις να δεις εδώ:

http://www.dpgr.gr/index.php?page=articles

και εδώ

http://www.avclub.gr/forum/forumdisplay.php/119-Φωτογραφία
σε ευαχαριστω πολυ.τσιμπησα τελικα και τον 75-300 :)
 
παιδια καλησπερα.
το mirror lockup το χρησιμοποιει κανεις για να αποφευγει κουνηματα? (μιλαω παντα χωρις τριποδο)
 
Συνήθως το χρησιμοποιείς με τριποδο σε μεγάλους χρόνους έκθεσης. Δεν νομίζω ότι με το χέρι μπορείς να είσαι σταθερός για τόσο μεγάλο διάστημα ώστε να σε απασχολεί αυτο.