Μόναχο

Να σου πω..Επειδή δεν είχαμε φέτος απεσταλμένους, περιμένουμε

τα αφιερώματα για την έκθεση του Μονάχου των ιστότοπων του χώρου..
 
Βρέ λές να δούμε φέτος χάι εντ γραμμόφωνα που να παίζουν Καζατζίδη στο πνεύμα της εποχής;
 
Αν εννοείς πλήρη κάλυψη, φωτογραφίες με τους κολλητούς, φωτομοντάζ εν μέσω κορασίδων

κάποια σκόρπια μηχανήματα χωρίς λεζάντες και ατελείωτο χαβαλέ, λυπούμαστε, αλλά αυτό δεν το θεωρούμε

ούτε σοβαρή,ούτε έστω ερασιτεχνικά δημοσιογραφική προσέγγυση..

Ελπίζω να μην επανέλθεις με το ίδιο θέμα.
 
Ανάμεσα στ άλλα αυτό που μου κάνει εντύπωση, τρία χρόνια τώρα απ την πλευρά του εκθέτη, είναι η αυξανόμενη προσέλευση νέων. Και δεν μιλώ για φτασμένους 30άρηδες αλλά για 20άρηδες. Οι οποίοι δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για την υψηλή πιστότητα.
Πως το καταφέρνουν οι μαρκετίερς να χτίζουν αγορά με ορίζοντα 10ετίας για μένα παραμένει μυστήριο και το θαυμάζω.
 
Δεν είχα τον χρόνο ν ακούσω τίποτα εκτός από δύο τρία γειτονικά δωμάτια και δωμάτια φίλων. Γύρισε όμως την έκθεση η σύζυγος που της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Ξεχώρισε κλασσικά TAD :operator: , MBL, Sonus Faber.

Γενική άποψη που επιβεβαίωσαν και συνάδελφοι είναι ότι παίζαμε όλοι κάπως χειρότερα από προηγούμενες χρονιές. Το ρεύμα, η θέση της σελήνης, δεν ξέρω.

Οι εντάσεις αρκετά πιο ψηλά από άλλες χρονιές επίσης με ανοχή απ όλους. Μας πήρε δύο μέρες να το αντιληφθούμε και ν ανεβάσουμε κι εμείς. Ας είναι καλά ο Σάκης Χατζηδημητρίου που μας το επεσήμανε.

Παραλειπόμενα. Στην σειρά που ήμασταν κι εμείς εμφανίστηκε για πρώτη φορά συνάδελφος απ την γειτονική Τουρκία (Absolare). Με το που ξεκίνησε το show έπαιζε με ανοιχτή την πόρτα και εντάσεις αρκετά μεγάλες. Δεν υπολόγιζε όμως τον γείτονα του που έκανε απλά ζέσταμα. Για κακή του τύχη δίπλα του ήταν η Ocean Way με κάτι θηρία αλά JBL. Μετά τις τέσσερις μέρες πρέπει να του είχε μετακινήσει τον τοίχο που τους χώριζε τουλάχιστον δέκα εκατοστά.