Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Monoφωνικοι Δίσκοι
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ" data-source="post: 1057423697" data-attributes="member: 4971"><p>John Culshaw, Putting the Record straight, σελ. 132: "All major works would be recorded in stereo, but unbeknown to the artists: in other words, every such project, either at home or abroad, would be covered by a double crew. The <strong>senior</strong> staff, including the producer, would be in the mono control room, where the artists would, as in the past, hear playbacks; but buried elsewhere in the building would be a second crew, working with two-track tape-machines and recording for stereo, usually with a <strong>junior </strong>producer in attendance."</p><p></p><p>και συνεχίζει να εξηγεί τις δυσκολίες που προκαλούσε μιά τέτοια ρύθμιση. Μιλάει επίσης για τους περιορισμούς που προκαλούσε η αδυναμία να δώσουν οδηγίες στους καλλιτέχνες, π.χ. για το που θα σταθούν ώστε να ηχογραφηθεί σωστή στερεοφωνική απεικόνιση. Είναι νομίζω προφανές ότι το μονοφωνικό συνεργείο είχε την καλύτερη θέση, τα καλύτερα τεχνικά μέσα και τους πιο έμπειρους μηχανικούς. </p><p></p><p>Η έκφραση "του πεταματού" πήγαινε στην αντιμετώπιση που είχε η στερεοφωνία από τους μάνατζερ της Decca, όχι στις ικανότητες του John Culshaw και της παρέας του. Γνωρίζω πολύ καλά τους δίσκους της Decca, την ποιότητά τους και την ιστορία της εταιρείας, δεν έχεις το μονοπώλιο της γνώσης Λουκά. Έχω επίσης πολλούς δίσκους της στη συλλογή μου. </p><p></p><p>Υ.Γ. Τα Αγγλικά μου είναι πολύ καλά, σχεδόν τόσο καλά όσο και τα Γερμανικά μου. Διαγράφονται μόνο κείμενα που δεν συνάδουν με τους κανονισμούς του φόρουμ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, post: 1057423697, member: 4971"] John Culshaw, Putting the Record straight, σελ. 132: "All major works would be recorded in stereo, but unbeknown to the artists: in other words, every such project, either at home or abroad, would be covered by a double crew. The [B]senior[/B] staff, including the producer, would be in the mono control room, where the artists would, as in the past, hear playbacks; but buried elsewhere in the building would be a second crew, working with two-track tape-machines and recording for stereo, usually with a [B]junior [/B]producer in attendance." και συνεχίζει να εξηγεί τις δυσκολίες που προκαλούσε μιά τέτοια ρύθμιση. Μιλάει επίσης για τους περιορισμούς που προκαλούσε η αδυναμία να δώσουν οδηγίες στους καλλιτέχνες, π.χ. για το που θα σταθούν ώστε να ηχογραφηθεί σωστή στερεοφωνική απεικόνιση. Είναι νομίζω προφανές ότι το μονοφωνικό συνεργείο είχε την καλύτερη θέση, τα καλύτερα τεχνικά μέσα και τους πιο έμπειρους μηχανικούς. Η έκφραση "του πεταματού" πήγαινε στην αντιμετώπιση που είχε η στερεοφωνία από τους μάνατζερ της Decca, όχι στις ικανότητες του John Culshaw και της παρέας του. Γνωρίζω πολύ καλά τους δίσκους της Decca, την ποιότητά τους και την ιστορία της εταιρείας, δεν έχεις το μονοπώλιο της γνώσης Λουκά. Έχω επίσης πολλούς δίσκους της στη συλλογή μου. Υ.Γ. Τα Αγγλικά μου είναι πολύ καλά, σχεδόν τόσο καλά όσο και τα Γερμανικά μου. Διαγράφονται μόνο κείμενα που δεν συνάδουν με τους κανονισμούς του φόρουμ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Monoφωνικοι Δίσκοι
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…