Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μουσική από το μεγάλο ροζ [The Band]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058228355" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Η Έλευση του Βασιλείου</h3><p><strong>The Band - Music From Big Pink</strong> (Ιούλιος 1968, Capitol Records)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]156557[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Tears Of Rage (B. Dylan, R.Manuel), A2 To Kingdom Come (J. R. Robertson), A3 In A Station (R. Manuel), A4 Caledonia Mission (J. R. Robertson), A5 The Weight (J. R. Robertson), B1 We Can Talk (R. Manuel), B2 Long Black Veil (M. J. Wilkin, D. Dill,), B3 Chest Fever (J. R. Robertson), B4 Lonesome Suzie (R. Manuel), B5 This Wheel's On Fire (B. Dylan, R. Danko), B6 I Shall Be Released (B. Dylan)</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Rick Danko (μπάσο, βιολί, φωνητικά), Levon Helm (τύμπανα, ντέφι, φωνητικά), Garth Hudson (όργανο, πιάνο, κλαβινέτο, σοπράνο & τενόρο σαξόφωνο), Richard Manuel (πιάνο, όργανο, τύμπανα, φωνητικά), Robbie Robertson (ηλεκτρικές & ακουστικές κιθάρες, φωνητικά)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή / Μηχανικοί / Ζωγραφική εξωφύλλου</span>: John Simon / Don Hahn, Tony May, Shelly Yakus / Bob Dylan</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε, στα <em>A&R Studios</em>, Νέα Υόρκη, στα <em>Capitol Studios</em> και στα <em>Gold Star Studios</em>, Λος Άντζελες</p><p></p><hr /> <p style="margin-left: 80px">«<em><span style="color: Darkorange">Ένα ροζ σπίτι, λουσμένο από τον</span></em></p> <p style="margin-left: 80px"><em><span style="color: Darkorange">ήλιο του Overlook Mountain στο</span></em></p> <p style="margin-left: 80px"><em><span style="color: Darkorange">West Saugerties της Νέας Υόρκης.</span></em></p> <p style="margin-left: 80px"><em><span style="color: Darkorange">Το Big Pink γέννησε αυτή τη μουσική</span></em></p> <p style="margin-left: 80px"><em><span style="color: Darkorange">και αυτά τα τραγούδια στην πορεία του.</span></em></p> <p style="margin-left: 80px"><em><span style="color: Darkorange">Υπήρξε ο πρώτος μάρτυρας αυτού του</span></em></p> <p style="margin-left: 80px"><em><span style="color: Darkorange">άλμπουμ που επινοήθηκε και συντέθηκε,</span></em></p> <p style="margin-left: 80px"><em><span style="color: Darkorange">εκεί μέσα στους τοίχους του.</span></em>»</p><p></p><p>Το 1968, «<em><span style="color: Darkorange">η Αμερική ήταν τυλιγμένη σε μια κουβέρτα οργής</span></em>», έγραψε ο <em>Bob Dylan</em> στα απομνημονεύματά του, <em>Chronicles Volume One</em>, το 2004. «<em><span style="color: Darkorange">Οι σπουδαστές στα πανεπιστήμια κατέστρεφαν σταθμευμένα αυτοκίνητα, έσπαζαν παράθυρα. Ο πόλεμος στο Βιετνάμ έστελνε τη χώρα σε μια βαθιά ύφεση. Οι πόλεις τυλίγονταν στις φλόγες, τα γκλομπ κτυπούσαν</span></em>». Οι αλλεπάλληλες δολοφονίες του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ τον Απρίλιο και του γερουσιαστή Ρόμπερτ Κένεντι τον Ιούνιο, επιβεβαίωσαν ότι η χειρότερη Αμερική βρισκόταν σε πόλεμο με τον εαυτό της, βυθιζόμενη σε μια δολοφονική οργή. «<em><span style="color: Darkorange">Αν έβλεπες τα νέα</span></em>», συνέχισε ο <em>Dylan</em>, «<em><span style="color: Darkorange">θα πίστευες ότι ολόκληρο το έθνος καιγόταν</span></em>».</p><p></p><p>Εκείνο το καλοκαίρι, μετά από μια δεκαετία περιοδείας ως υποστηρικτική ομάδα για άλλους καλλιτέχνες, οι <strong>Band</strong> κυκλοφόρησαν ένα απίστευτο ντεμπούτο, το <strong><span style="color: Dodgerblue">Music from Big Pink</span></strong>. Με την ανάμειξη αμέτρητων επιρροών από κάντρι, γκόσπελ, ροκ, φολκ και ρυθμ εντ μπλουζ σε ισχυρές συνθέσεις, επηρεασμένες και με τη βοήθεια του <em>Bob Dylan</em>, το γκρουπ σφυρηλατούσε ένα άλμπουμ με μια ειλικρινή, χαλαρή αίσθηση, που αγνόησε τις τρέχουσες τάσεις του ψυχεδελικού ροκ. Ο τίτλος του άλμπουμ προέρχεται από ένα <a href="https://avclub.gr/forum/showthread.php/116457-Τοποθεσίες-πίσω-από-τα-εξώφυλλα-διάσημων-άλμπουμ?p=1057067040&viewfull=1#post1057067040" target="_blank"><span style="color: Pink">(ροζ) σπίτι</span></a> κοντά στο Γούντστοκ της Νέας Υόρκης, όπου ζούσαν αρκετά μέλη της μπάντας (<em>Danko, Manuel</em> και <em>Hudson</em>) ενώ έγραφαν και πρόβαραν υλικό για αυτό το άλμπουμ. Ενώ εκεί καταγράφηκαν πολλές ντέμο ταινίες, η τελική ηχογράφηση του άλμπουμ, που παρήγαγε ο <em>John Simon</em>, πραγματοποιήθηκε σε στούντιο στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες. Ταυτόχρονα, ένα μεγάλο μέρος του υλικού που ηγείτο ο <em>Dylan</em> ηχογραφήθηκε και τελικά κυκλοφόρησε από αυτόν, ως <strong><span style="color: Dodgerblue">The Basement Tapes</span></strong> το 1975.</p><p></p><p>Δημιουργός του γκρουπ ήταν ο ντράμερ <strong>Levon Helm</strong>, από τη μεριά του Αρκάνσας του Δέλτα του Μισισίπι, ο οποίος στα τέλη της δεκαετίας του '50, με την καθοδήγηση του <em>Ronnie Hawkins</em>, σχημάτισε το ροκαμπίλι γκρουπ, <em>The Hawks</em>. Το 1958, το γκρουπ μετανάστευσε στο Οντάριο του Καναδά, που είχε μια αναπτυσσόμενη αγορά μουσικής προερχόμενη από τον αμερικάνικο νότο και περιόδευσε εκεί για πολλά χρόνια. Με τον καιρό, προσχώρησαν οι ντόπιοι Καναδοί <strong>Rick Danko</strong>, <strong>Robbie Robertson</strong>, <strong>Richard Manual</strong> και <strong>Garth Hudson</strong>. Όταν ο <em>Hawkins</em> έφυγε για ξεκούραση, το υπόλοιπο συγκρότημα συνέχισε να παίζει σε κλαμπ και σύντομα στράφηκε στυλιστικά περισσότερο προς το μπλουζ. Το 1964, το γκρουπ χωρίστηκε από τον <em>Hawkins</em> και κυκλοφόρησε μερικά σινγκλ ως <em>Levon and the Hawks</em> με τον <em>Helm</em> στα κύρια φωνητικά. Όταν ο <em>Bob Dylan</em> "εξηλεκτρίστηκε" το 1965, στρατολόγησε τους <em>Band</em> ως υποστηρικτικό του γκρουπ και περιόδευσαν τον κόσμο μέσα στο 1966. Ωστόσο, ο <em>Dylan</em> υπέστη ένα σοβαρό ατύχημα με τη μοτοσικλέτα του και δεν ήταν σε θέση να συμμετάσχει για σχεδόν ένα χρόνο. Αποσύρθηκε στην πόλη <em>Catskill</em> του <em>Woodstock</em> και οι <em>Band</em> αποφάσισαν να ενωθούν μαζί του, διακόπτοντας από την περιοδεία για να δοκιμάσουν την τύχη τους στο γράψιμο της δικής τους μουσικής.</p><p></p><p>Με αυτό το ολοκαίνουργιο εγχείρημα, οι <em>Band</em> έκαναν μια συντροφική προσπάθεια να παράγουν τα πιο αντιπροσωπευτικά τραγούδια που μπορούσαν. Ενώ ο <em>Dylan</em> συνέθεσε τρία από τα έντεκα κομμάτια του άλμπουμ και υπήρχε και μια διασκευή, ο <em>Manuel</em> και ο <em>Robertson</em> χώρισαν τα υπόλοιπα καθήκοντα τραγουδοποιού, παραδεχόμενοι αργότερα ότι ήταν μαθητές των διαφόρων προσεγγίσεων του <em>Dylan</em> στη σύνθεση. Ο <em>Dylan</em> έκανε επίσης την εικονογράφηση του εξώφυλλου για το άλμπουμ.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]156558[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058228355, member: 30418"] [HEADING=2]Η Έλευση του Βασιλείου[/HEADING] [B]The Band - Music From Big Pink[/B] (Ιούλιος 1968, Capitol Records) [CENTER][ATTACH=CONFIG]156557._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Tears Of Rage (B. Dylan, R.Manuel), A2 To Kingdom Come (J. R. Robertson), A3 In A Station (R. Manuel), A4 Caledonia Mission (J. R. Robertson), A5 The Weight (J. R. Robertson), B1 We Can Talk (R. Manuel), B2 Long Black Veil (M. J. Wilkin, D. Dill,), B3 Chest Fever (J. R. Robertson), B4 Lonesome Suzie (R. Manuel), B5 This Wheel's On Fire (B. Dylan, R. Danko), B6 I Shall Be Released (B. Dylan) [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Rick Danko (μπάσο, βιολί, φωνητικά), Levon Helm (τύμπανα, ντέφι, φωνητικά), Garth Hudson (όργανο, πιάνο, κλαβινέτο, σοπράνο & τενόρο σαξόφωνο), Richard Manuel (πιάνο, όργανο, τύμπανα, φωνητικά), Robbie Robertson (ηλεκτρικές & ακουστικές κιθάρες, φωνητικά) [COLOR=Indianred]Παραγωγή / Μηχανικοί / Ζωγραφική εξωφύλλου[/COLOR]: John Simon / Don Hahn, Tony May, Shelly Yakus / Bob Dylan Ηχογραφήθηκε, στα [I]A&R Studios[/I], Νέα Υόρκη, στα [I]Capitol Studios[/I] και στα [I]Gold Star Studios[/I], Λος Άντζελες [HR][/HR][INDENT=4]«[I][COLOR=Darkorange]Ένα ροζ σπίτι, λουσμένο από τον ήλιο του Overlook Mountain στο West Saugerties της Νέας Υόρκης. Το Big Pink γέννησε αυτή τη μουσική και αυτά τα τραγούδια στην πορεία του. Υπήρξε ο πρώτος μάρτυρας αυτού του άλμπουμ που επινοήθηκε και συντέθηκε, εκεί μέσα στους τοίχους του.[/COLOR][/I]»[/INDENT] Το 1968, «[I][COLOR=Darkorange]η Αμερική ήταν τυλιγμένη σε μια κουβέρτα οργής[/COLOR][/I]», έγραψε ο [I]Bob Dylan[/I] στα απομνημονεύματά του, [I]Chronicles Volume One[/I], το 2004. «[I][COLOR=Darkorange]Οι σπουδαστές στα πανεπιστήμια κατέστρεφαν σταθμευμένα αυτοκίνητα, έσπαζαν παράθυρα. Ο πόλεμος στο Βιετνάμ έστελνε τη χώρα σε μια βαθιά ύφεση. Οι πόλεις τυλίγονταν στις φλόγες, τα γκλομπ κτυπούσαν[/COLOR][/I]». Οι αλλεπάλληλες δολοφονίες του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ τον Απρίλιο και του γερουσιαστή Ρόμπερτ Κένεντι τον Ιούνιο, επιβεβαίωσαν ότι η χειρότερη Αμερική βρισκόταν σε πόλεμο με τον εαυτό της, βυθιζόμενη σε μια δολοφονική οργή. «[I][COLOR=Darkorange]Αν έβλεπες τα νέα[/COLOR][/I]», συνέχισε ο [I]Dylan[/I], «[I][COLOR=Darkorange]θα πίστευες ότι ολόκληρο το έθνος καιγόταν[/COLOR][/I]». Εκείνο το καλοκαίρι, μετά από μια δεκαετία περιοδείας ως υποστηρικτική ομάδα για άλλους καλλιτέχνες, οι [B]Band[/B] κυκλοφόρησαν ένα απίστευτο ντεμπούτο, το [B][COLOR=Dodgerblue]Music from Big Pink[/COLOR][/B]. Με την ανάμειξη αμέτρητων επιρροών από κάντρι, γκόσπελ, ροκ, φολκ και ρυθμ εντ μπλουζ σε ισχυρές συνθέσεις, επηρεασμένες και με τη βοήθεια του [I]Bob Dylan[/I], το γκρουπ σφυρηλατούσε ένα άλμπουμ με μια ειλικρινή, χαλαρή αίσθηση, που αγνόησε τις τρέχουσες τάσεις του ψυχεδελικού ροκ. Ο τίτλος του άλμπουμ προέρχεται από ένα [URL="https://avclub.gr/forum/showthread.php/116457-Τοποθεσίες-πίσω-από-τα-εξώφυλλα-διάσημων-άλμπουμ?p=1057067040&viewfull=1#post1057067040"][COLOR=Pink](ροζ) σπίτι[/COLOR][/URL] κοντά στο Γούντστοκ της Νέας Υόρκης, όπου ζούσαν αρκετά μέλη της μπάντας ([I]Danko, Manuel[/I] και [I]Hudson[/I]) ενώ έγραφαν και πρόβαραν υλικό για αυτό το άλμπουμ. Ενώ εκεί καταγράφηκαν πολλές ντέμο ταινίες, η τελική ηχογράφηση του άλμπουμ, που παρήγαγε ο [I]John Simon[/I], πραγματοποιήθηκε σε στούντιο στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες. Ταυτόχρονα, ένα μεγάλο μέρος του υλικού που ηγείτο ο [I]Dylan[/I] ηχογραφήθηκε και τελικά κυκλοφόρησε από αυτόν, ως [B][COLOR=Dodgerblue]The Basement Tapes[/COLOR][/B] το 1975. Δημιουργός του γκρουπ ήταν ο ντράμερ [B]Levon Helm[/B], από τη μεριά του Αρκάνσας του Δέλτα του Μισισίπι, ο οποίος στα τέλη της δεκαετίας του '50, με την καθοδήγηση του [I]Ronnie Hawkins[/I], σχημάτισε το ροκαμπίλι γκρουπ, [I]The Hawks[/I]. Το 1958, το γκρουπ μετανάστευσε στο Οντάριο του Καναδά, που είχε μια αναπτυσσόμενη αγορά μουσικής προερχόμενη από τον αμερικάνικο νότο και περιόδευσε εκεί για πολλά χρόνια. Με τον καιρό, προσχώρησαν οι ντόπιοι Καναδοί [B]Rick Danko[/B], [B]Robbie Robertson[/B], [B]Richard Manual[/B] και [B]Garth Hudson[/B]. Όταν ο [I]Hawkins[/I] έφυγε για ξεκούραση, το υπόλοιπο συγκρότημα συνέχισε να παίζει σε κλαμπ και σύντομα στράφηκε στυλιστικά περισσότερο προς το μπλουζ. Το 1964, το γκρουπ χωρίστηκε από τον [I]Hawkins[/I] και κυκλοφόρησε μερικά σινγκλ ως [I]Levon and the Hawks[/I] με τον [I]Helm[/I] στα κύρια φωνητικά. Όταν ο [I]Bob Dylan[/I] "εξηλεκτρίστηκε" το 1965, στρατολόγησε τους [I]Band[/I] ως υποστηρικτικό του γκρουπ και περιόδευσαν τον κόσμο μέσα στο 1966. Ωστόσο, ο [I]Dylan[/I] υπέστη ένα σοβαρό ατύχημα με τη μοτοσικλέτα του και δεν ήταν σε θέση να συμμετάσχει για σχεδόν ένα χρόνο. Αποσύρθηκε στην πόλη [I]Catskill[/I] του [I]Woodstock[/I] και οι [I]Band[/I] αποφάσισαν να ενωθούν μαζί του, διακόπτοντας από την περιοδεία για να δοκιμάσουν την τύχη τους στο γράψιμο της δικής τους μουσικής. Με αυτό το ολοκαίνουργιο εγχείρημα, οι [I]Band[/I] έκαναν μια συντροφική προσπάθεια να παράγουν τα πιο αντιπροσωπευτικά τραγούδια που μπορούσαν. Ενώ ο [I]Dylan[/I] συνέθεσε τρία από τα έντεκα κομμάτια του άλμπουμ και υπήρχε και μια διασκευή, ο [I]Manuel[/I] και ο [I]Robertson[/I] χώρισαν τα υπόλοιπα καθήκοντα τραγουδοποιού, παραδεχόμενοι αργότερα ότι ήταν μαθητές των διαφόρων προσεγγίσεων του [I]Dylan[/I] στη σύνθεση. Ο [I]Dylan[/I] έκανε επίσης την εικονογράφηση του εξώφυλλου για το άλμπουμ. [CENTER][ATTACH=CONFIG]156558._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μουσική από το μεγάλο ροζ [The Band]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…