Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μπορείς να περπατήσεις στο νερό; [The Rolling Stones]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058034345" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Εκτός χρόνου...</h3><p><strong>The Rolling Stones - Aftermath</strong> (Απρίλιος 1966, Decca)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]147587[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">η κυκλοφορία στο Ηνωμένο Βασίλειο και η κυκλοφορία στις ΗΠΑ από τη <em>London Records</em></p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Mothers Little Helper - 2:40, A2 Stupid Girl - 2:52, A3 Lady Jane - 3:06, A4 Under My Thumb - 3:20, A5 Doncha Bother Me - 2:35, A6 Goin' Home - 11:35, B1 Flight 505 - 3:25, B2 High And Dry - 2:52, B3 Out Of Time - 5:15, B4 It's Not Easy - 2:35, B5 I Am Waiting - 3:10, B6 Take It Or Leave It - 2:47, B7 Think - 3:10, B8 What To Do - 2:30</p><p>-- Η αμερικάνικη έκδοση παρέλειψε τα "Mothers Little Helper", "Out Of Time", "Take It Or Leave It" και "What To Do" και συμπεριέλαβε το "Paint It Black".</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Mick Jagger (φωνητικά, κρουστά), Keith Richards (κιθάρα, φωνητικά), Brian Jones (κιθάρα, ντούλσιμερ, σιτάρ, πιάνο, όργανο, αρπίχορδο), Bill Wyman (μπάσο, πιάνο, όργανο, αρπίχορδο, μαρίμπα, καμπάνες), Charlie Watts (τύμπανα, κρουστά, μαρίμπα, καμπάνες), Ian Stewart (πιάνο, όργανο, αρπίχορδο), Jack Nitzsche (κρουστά, πιάνο, όργανο, αρπίχορδο)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή</span>: Andrew Loog Oldham</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε στα <em>RCA Studios</em> του Χόλιγουντ, 3-8 Δεκεμβρίου 1965 και 6-9 Μαρτίου 1966. Κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 15 Απριλίου 1966 από την <em>Decca Records</em> και στις ΗΠΑ, 20 Ιουνίου 1966, από τη <em>London Records</em>.</p><hr /><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ένα από τα αγαπημένα θέματα των Stones ήταν το υπερήφανο, ισχυρό, σεξουαλικά επιθετικό αρσενικό, το ματαιόδοξο, εν δυνάμει επικίνδυνο και μοχθηρό σαν την κόλαση, που με τη μαζοχιστική του βιαιότητα συγκαλύπτει ένα εξαιρετικά ευάλωτο εγώ</span></em>». Νταίηβιντ Πιτσάσκι - Η Ποίηση του Ροκ</p><p></p><p>Μέχρι το <em>Aftermath</em> οι <a href="http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=152509" target="_blank"><strong>Rolling Stones</strong></a> εξακολουθούσαν να θεωρούνται οι Βρετανοί-μπλουζ ανακυκλωτές των αμερικάνικων ρυθμ εντ μπλουζ, παρόλο που οι <em>Jagger</em> και <em>Richards</em> είχαν ήδη αρχίσει να επιδεικνύουν τη συνθετική τους δύναμη με επιτυχίες όπως το "<strong>Satisfaction</strong>" και το "<strong>19th Nervous Breakdown</strong>", το σινγκλ που προηγήθηκε της κυκλοφορίας του άλμπουμ.</p><p></p><p>Εδώ, λείπουν οι αναμασώμενοι ύμνοι για αμερικάνικα αυτοκίνητα, μπαρ και αυτοκινητόδρομους και αντικαταστάθηκαν από τραγούδια για νοικοκυρές των προαστίων εθισμένες στα αγχολυτικά, εγκεφαλικά νεκρές κούκλες και τις αλλοιωμένες αξίες της σύγχρονης ζωής. Και αν αυτά τα τραγούδια, που είχαν περάσει με μισογυνιστικούς, ναρκισσιστικούς και ειρωνευτικούς στίχους, αποκάλυψαν ότι οι <em>Stones</em> ήταν μακριά από τα αξιολάτρευτα γκρουπάκια με το φορμαρισμένο μαλλί, αφού τουλάχιστον τώρα διέθεταν τη δική τους ταυτότητα.</p><p></p><p>Διαθέτοντας για πρώτη φορά δεκατέσσερα δικά τους πρωτότυπα τραγούδια, το <strong>Aftermath</strong> ηχογραφήθηκε προς το τέλος μιας εξαντλητικής αμερικάνικης περιοδείας, μ' ένα μεγάλο μέρος του υλικού να αντικατοπτρίζει την τεταμένη ατμόσφαιρα της μπάντας γενικά και τη σχέση αγάπης/μίσους του <strong>Mick Jagger</strong> προς τη φίλη του Κρίσι Σράιμπτον ειδικότερα. Για κάποιους (κυρίως κάποιες), τραγούδια όπως τα "<strong>Under My Thumb</strong>", "<strong>Stupid Girl</strong>" και "<strong>Out Of Time</strong>" αποκάλυψαν μια βαθιά φλέβα μισογυνισμού που ακολουθούσε τη φήμη των <em>Stones</em> εδώ και χρόνια, ενώ ο περιφρονητικός τόνος του "<strong>Mother's Little Helper</strong>" έθιγε κάπως αμφιλεγόμενα ( ; ) την ξαφνική δημοτικότητα των συνταγογραφούμενων ηρεμιστικών μεταξύ των νοικοκυρών και τους πιθανούς κινδύνους υπερδοσολογίας ή εθισμού. Υπήρχε βέβαια και μια άλλη πλευρά του γκρουπ με το εντεκάλεπτο "<strong>Goin' Home</strong>", στο οποίο ροκάρισαν με εντυπωσιακό στυλ.</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Ήταν όλα ένα συνεπακόλουθο του περιβάλλοντός μας</span></em>», εξήγησε ο <em>Keith Richards</em> αργότερα, «<em><span style="color: Darkorange">Ξενοδοχεία και πάρα πολλές χαζογκόμενες. Δεν ήταν όλες χαζές, με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά τότε έτσι το εκλαμβάναμε. Πραγματικά, αυτό έπρεπε να σταματήσει</span></em>».</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><em>Γλυκιά μου Λαίδη Τζέιν<br /> Όταν σε ξαναδώ<br /> Ο υπηρέτης σου είμαι εγώ<br /> Και ταπεινά θα παραμείνω<br /> Απλώς λάβε υπόψη αυτή την έκκληση, αγάπη μου<br /> Με λυγισμένα γόνατα, αγάπη μου<br /> Δεσμεύομαι στη Λαίδη Τζέιν<br /> <br /> Αγαπητή μου Λαίδη Άν<br /> Έκανα ό,τι μπορούσα<br /> Πρέπει να αποχαιρετήσω<br /> Αφού το υποσχέθηκα<br /> Αυτό το παιχνίδι παίζεται, αγάπη μου<br /> Ήρθε η ώρα σου αγάπη μου<br /> Ορκίστηκα πίστη στη Λαίδη Τζέιν<br /> <br /> Ω γλυκιά μου Μαρί<br /> Περιμένω να χαλαρώσεις<br /> Ο χρόνος λιγόστεψε<br /> Για την κυρία σου και μένα<br /> Ο γάμος είναι κοντά αγάπη μου<br /> Η κοινωνική της θέση σωστή αγάπη μου<br /> Η ζωή είναι ασφαλής με τη Λαίδη Τζέιν</em><br /> - Lady Jane (Jagger/Richards)</td><td><p style="text-align: center"> - <strong>Lady Jane</strong> (Lyric Video) -<br /> [MEDIA=youtube]_K6wUa7yjuo[/MEDIA]</p> </td></tr></table><p></p><p>Στο μεταξύ, υπήρξε ευρεία εικασία, σχετικά με την έμπνευση για το τραγούδι "<strong>Lady Jane</strong>": η δισκογραφική τους ετικέτα ισχυριζόταν ότι ήταν για την Τζέιν Σίμουρ, τρίτη σύζυγο του Ερρίκου Η' και ο <em>Jagger</em> προφανώς επέτρεψε στη <em>Shrimpton</em> και στην καυτή αριστοκράτισσα <em>Lady Jane Ormsby-Gore</em> να πιστεύουν ότι ήταν γι' αυτές. Αποδείχθηκε ότι προερχόταν από τον εραστή της Λαίδης Τσάτερλυ και τον όρο του θηροφύλακα για τον κόλπο της ερωμένης του.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]147588[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">Η <em>Chrissie Shrimpton</em> παρακολουθεί τον <em>Mick</em> καθώς δίνει τα στοιχεία του, στον αστυφύλακα μετά την εμπλοκή του σε σύγκρουση με την <em>Aston Martin DB6</em> του</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058034345, member: 30418"] [HEADING=2]Εκτός χρόνου...[/HEADING] [B]The Rolling Stones - Aftermath[/B] (Απρίλιος 1966, Decca) [CENTER][ATTACH=CONFIG]147587._xfImport[/ATTACH] η κυκλοφορία στο Ηνωμένο Βασίλειο και η κυκλοφορία στις ΗΠΑ από τη [I]London Records[/I][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Mothers Little Helper - 2:40, A2 Stupid Girl - 2:52, A3 Lady Jane - 3:06, A4 Under My Thumb - 3:20, A5 Doncha Bother Me - 2:35, A6 Goin' Home - 11:35, B1 Flight 505 - 3:25, B2 High And Dry - 2:52, B3 Out Of Time - 5:15, B4 It's Not Easy - 2:35, B5 I Am Waiting - 3:10, B6 Take It Or Leave It - 2:47, B7 Think - 3:10, B8 What To Do - 2:30 -- Η αμερικάνικη έκδοση παρέλειψε τα "Mothers Little Helper", "Out Of Time", "Take It Or Leave It" και "What To Do" και συμπεριέλαβε το "Paint It Black". [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Mick Jagger (φωνητικά, κρουστά), Keith Richards (κιθάρα, φωνητικά), Brian Jones (κιθάρα, ντούλσιμερ, σιτάρ, πιάνο, όργανο, αρπίχορδο), Bill Wyman (μπάσο, πιάνο, όργανο, αρπίχορδο, μαρίμπα, καμπάνες), Charlie Watts (τύμπανα, κρουστά, μαρίμπα, καμπάνες), Ian Stewart (πιάνο, όργανο, αρπίχορδο), Jack Nitzsche (κρουστά, πιάνο, όργανο, αρπίχορδο) [COLOR=Indianred]Παραγωγή[/COLOR]: Andrew Loog Oldham Ηχογραφήθηκε στα [I]RCA Studios[/I] του Χόλιγουντ, 3-8 Δεκεμβρίου 1965 και 6-9 Μαρτίου 1966. Κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 15 Απριλίου 1966 από την [I]Decca Records[/I] και στις ΗΠΑ, 20 Ιουνίου 1966, από τη [I]London Records[/I]. [HR][/HR]«[I][COLOR=Darkorange]Ένα από τα αγαπημένα θέματα των Stones ήταν το υπερήφανο, ισχυρό, σεξουαλικά επιθετικό αρσενικό, το ματαιόδοξο, εν δυνάμει επικίνδυνο και μοχθηρό σαν την κόλαση, που με τη μαζοχιστική του βιαιότητα συγκαλύπτει ένα εξαιρετικά ευάλωτο εγώ[/COLOR][/I]». Νταίηβιντ Πιτσάσκι - Η Ποίηση του Ροκ Μέχρι το [I]Aftermath[/I] οι [URL="http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=152509"][B]Rolling Stones[/B][/URL] εξακολουθούσαν να θεωρούνται οι Βρετανοί-μπλουζ ανακυκλωτές των αμερικάνικων ρυθμ εντ μπλουζ, παρόλο που οι [I]Jagger[/I] και [I]Richards[/I] είχαν ήδη αρχίσει να επιδεικνύουν τη συνθετική τους δύναμη με επιτυχίες όπως το "[B]Satisfaction[/B]" και το "[B]19th Nervous Breakdown[/B]", το σινγκλ που προηγήθηκε της κυκλοφορίας του άλμπουμ. Εδώ, λείπουν οι αναμασώμενοι ύμνοι για αμερικάνικα αυτοκίνητα, μπαρ και αυτοκινητόδρομους και αντικαταστάθηκαν από τραγούδια για νοικοκυρές των προαστίων εθισμένες στα αγχολυτικά, εγκεφαλικά νεκρές κούκλες και τις αλλοιωμένες αξίες της σύγχρονης ζωής. Και αν αυτά τα τραγούδια, που είχαν περάσει με μισογυνιστικούς, ναρκισσιστικούς και ειρωνευτικούς στίχους, αποκάλυψαν ότι οι [I]Stones[/I] ήταν μακριά από τα αξιολάτρευτα γκρουπάκια με το φορμαρισμένο μαλλί, αφού τουλάχιστον τώρα διέθεταν τη δική τους ταυτότητα. Διαθέτοντας για πρώτη φορά δεκατέσσερα δικά τους πρωτότυπα τραγούδια, το [B]Aftermath[/B] ηχογραφήθηκε προς το τέλος μιας εξαντλητικής αμερικάνικης περιοδείας, μ' ένα μεγάλο μέρος του υλικού να αντικατοπτρίζει την τεταμένη ατμόσφαιρα της μπάντας γενικά και τη σχέση αγάπης/μίσους του [B]Mick Jagger[/B] προς τη φίλη του Κρίσι Σράιμπτον ειδικότερα. Για κάποιους (κυρίως κάποιες), τραγούδια όπως τα "[B]Under My Thumb[/B]", "[B]Stupid Girl[/B]" και "[B]Out Of Time[/B]" αποκάλυψαν μια βαθιά φλέβα μισογυνισμού που ακολουθούσε τη φήμη των [I]Stones[/I] εδώ και χρόνια, ενώ ο περιφρονητικός τόνος του "[B]Mother's Little Helper[/B]" έθιγε κάπως αμφιλεγόμενα ( ; ) την ξαφνική δημοτικότητα των συνταγογραφούμενων ηρεμιστικών μεταξύ των νοικοκυρών και τους πιθανούς κινδύνους υπερδοσολογίας ή εθισμού. Υπήρχε βέβαια και μια άλλη πλευρά του γκρουπ με το εντεκάλεπτο "[B]Goin' Home[/B]", στο οποίο ροκάρισαν με εντυπωσιακό στυλ. «[I][COLOR=Darkorange]Ήταν όλα ένα συνεπακόλουθο του περιβάλλοντός μας[/COLOR][/I]», εξήγησε ο [I]Keith Richards[/I] αργότερα, «[I][COLOR=Darkorange]Ξενοδοχεία και πάρα πολλές χαζογκόμενες. Δεν ήταν όλες χαζές, με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά τότε έτσι το εκλαμβάναμε. Πραγματικά, αυτό έπρεπε να σταματήσει[/COLOR][/I]». [TABLE] [TR] [TD][I]Γλυκιά μου Λαίδη Τζέιν Όταν σε ξαναδώ Ο υπηρέτης σου είμαι εγώ Και ταπεινά θα παραμείνω Απλώς λάβε υπόψη αυτή την έκκληση, αγάπη μου Με λυγισμένα γόνατα, αγάπη μου Δεσμεύομαι στη Λαίδη Τζέιν Αγαπητή μου Λαίδη Άν Έκανα ό,τι μπορούσα Πρέπει να αποχαιρετήσω Αφού το υποσχέθηκα Αυτό το παιχνίδι παίζεται, αγάπη μου Ήρθε η ώρα σου αγάπη μου Ορκίστηκα πίστη στη Λαίδη Τζέιν Ω γλυκιά μου Μαρί Περιμένω να χαλαρώσεις Ο χρόνος λιγόστεψε Για την κυρία σου και μένα Ο γάμος είναι κοντά αγάπη μου Η κοινωνική της θέση σωστή αγάπη μου Η ζωή είναι ασφαλής με τη Λαίδη Τζέιν[/I] - Lady Jane (Jagger/Richards)[/TD] [TD][CENTER] - [B]Lady Jane[/B] (Lyric Video) - [MEDIA=youtube]_K6wUa7yjuo[/MEDIA][/CENTER][/TD] [/TR] [/TABLE] Στο μεταξύ, υπήρξε ευρεία εικασία, σχετικά με την έμπνευση για το τραγούδι "[B]Lady Jane[/B]": η δισκογραφική τους ετικέτα ισχυριζόταν ότι ήταν για την Τζέιν Σίμουρ, τρίτη σύζυγο του Ερρίκου Η' και ο [I]Jagger[/I] προφανώς επέτρεψε στη [I]Shrimpton[/I] και στην καυτή αριστοκράτισσα [I]Lady Jane Ormsby-Gore[/I] να πιστεύουν ότι ήταν γι' αυτές. Αποδείχθηκε ότι προερχόταν από τον εραστή της Λαίδης Τσάτερλυ και τον όρο του θηροφύλακα για τον κόλπο της ερωμένης του. [CENTER][ATTACH=CONFIG]147588._xfImport[/ATTACH] Η [I]Chrissie Shrimpton[/I] παρακολουθεί τον [I]Mick[/I] καθώς δίνει τα στοιχεία του, στον αστυφύλακα μετά την εμπλοκή του σε σύγκρουση με την [I]Aston Martin DB6[/I] του[/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μπορείς να περπατήσεις στο νερό; [The Rolling Stones]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…