Music at a high end exhibition.....

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,067
γράψαμε γιά ανθρώπους, γιά μηχανήματα, για όμορφες υπάρξεις που τα γαρνίριζαν αλλά γιά μουσική δεν γράψαμε τίποτα.
Γιατί άραγε?
Μα προφανώς γιατι αυτή απλά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ....

Και τι τραγελαφικό φίλοι μου, μιά έκθεση που υποτίθεται είναι για συσκευές που θα μας προσφέρουν το απόλυτο μέσο γιά την επίτευξη του σκοπού μας που είναι...τι άλλο? το άκουσμα της μουσικής, να είναι κενή μουσικά.

Σε όλες τις αίθουσες, ήταν λαμπερή η παντελής έλλειψη μουσικής ή έστω (γιά να είμαι λιγώτερο κακός) καλής μουσικής.
Οι Pink Floyd και το wall είχαν την τιμητική τους, τα samplers hiendικών φιλέτων αγνώστου πατρός (ή μάλλον συνήθων υπόπτων πατεράδων) επίσης, συνόλων με ένα έως στην καλύτερη περίπτωση 3-4 οργάνων, σπουδή εκθετών και δη ονομαστών εκ του πρώην σοβιετικού μπλοκ, να κατεβάζουν την ένταση διακριτικά και στην πρώτη ευκαιρία και γενικά η φανερή προσπάθεια αποφυγής δύσκολης μουσικής σου έκοβε τη διάθεση γιά ο,τιδήποτε.
Πέραν αυτών εκτός από την προφανή άρνηση να παίξει ο κάθε εκθέτης προσωπικά αντίγραφα δισκάκια (που το καταλαβαίνω απόλυτα) ήταν σε πολλές περιπτώσεις και φανερή η απροθυμία, που έφτανε στην άρνηση στις περισσότερες περιπτώσεις, να ακούσει ο ενδιαφερόμενος άγνωστη, γιά τον εκθέτη, μουσική - ή φευ, δύσκολη μουσική με πολλά όργανα και δεν ξέρω τι άλλο.
Λυπάμαι προσωπικά που ξαναέκανα αυτή τη διαπίστωση γιά τέταρτη συνεχή φορά.
Ευτυχώς που το main event γιά μένα ήταν και είναι πάντα οι άνθρωποι.
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,368
Athens
Πολυ σωστη παρατηρηση.

Με εναν φιλο μου που πηγαμε μαζι στην Hi-End, καταληξαμε γελωντας οτι "αυτα τα συστηματα" παιζουν μονο "αυτη τη μουσικη". Αν τους βαλεις κατι διαφορετικο, αρνουνται να αναπαραγουν...

Πολυ θα ηθελα να ηξερα αν βαζαμε ας πουμε Linking Park ή εστω Nirvana σε ενα τετοιο "πραμα" τι θα ακουγαμε!!
 
Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Πολυ θα ηθελα να ηξερα αν βαζαμε ας πουμε Linking Park ή εστω Nirvana σε ενα τετοιο "πραμα" τι θα ακουγαμε!!

Για τέτοια ακούσματα καλό είναι να περάσετε από την καρέκλα του Τζωρτζάκη... :slapface:

χεχε...


όχι ότι δε παίζει τα υπόλοιπα δηλαδής...
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,426
γράψαμε γιά ανθρώπους, γιά μηχανήματα, για όμορφες υπάρξεις που τα γαρνίριζαν αλλά γιά μουσική δεν γράψαμε τίποτα.
Γιατί άραγε?
Μα προφανώς γιατι αυτή απλά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ....

Και τι τραγελαφικό φίλοι μου, μιά έκθεση που υποτίθεται είναι για συσκευές που θα μας προσφέρουν το απόλυτο μέσο γιά την επίτευξη του σκοπού μας που είναι...τι άλλο? το άκουσμα της μουσικής, να είναι κενή μουσικά.

Σε όλες τις αίθουσες, ήταν λαμπερή η παντελής έλλειψη μουσικής ή έστω (γιά να είμαι λιγώτερο κακός) καλής μουσικής.
Οι Pink Floyd και το wall είχαν την τιμητική τους, τα samplers hiendικών φιλέτων αγνώστου πατρός (ή μάλλον συνήθων υπόπτων πατεράδων) επίσης, συνόλων με ένα έως στην καλύτερη περίπτωση 3-4 οργάνων, σπουδή εκθετών και δη ονομαστών εκ του πρώην σοβιετικού μπλοκ, να κατεβάζουν την ένταση διακριτικά και στην πρώτη ευκαιρία και γενικά η φανερή προσπάθεια αποφυγής δύσκολης μουσικής σου έκοβε τη διάθεση γιά ο,τιδήποτε.
Πέραν αυτών εκτός από την προφανή άρνηση να παίξει ο κάθε εκθέτης προσωπικά αντίγραφα δισκάκια (που το καταλαβαίνω απόλυτα) ήταν σε πολλές περιπτώσεις και φανερή η απροθυμία, που έφτανε στην άρνηση στις περισσότερες περιπτώσεις, να ακούσει ο ενδιαφερόμενος άγνωστη, γιά τον εκθέτη, μουσική - ή φευ, δύσκολη μουσική με πολλά όργανα και δεν ξέρω τι άλλο.
Λυπάμαι προσωπικά που ξαναέκανα αυτή τη διαπίστωση γιά τέταρτη συνεχή φορά.
Ευτυχώς που το main event γιά μένα ήταν και είναι πάντα οι άνθρωποι.

Μητσο συμφωνω, αλλα οπως ξερεις, ενα δισκακι μπορει να αναδειξει ενα συστημα, ενω ενα αλλο μπορει να το χαντακωσει....

Η μουσικη κατα τ αλλα ηταν απουσα, οπως ηταν αναμενωμενο αλλωστε. Η κραλλ και τα σαμπλερ της ουσερ, δεν ειναι μουσικη βεβαια. Ευτυχως που κραταγε ο Δαμινος ενα καλο δισκακι και ακουσα λιγο τα Ζιγκαλια...Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το να αρνηθει καποιος σε εναν σοβαρα ενδιαφερομενο αγοραστη, την ακροαση συγκεκριμενου σιντιου, εστω και αντιγραφου - κακογραμμενου. Γιατι ?

Αυτοι που καταβαζανε την ενταση (πιθανοτατα) ξερανε τι κανανε. Υπαρχουν παντα οι περιορισμοι των χωρων - δωματιων - αλλωστε, δε χρειαζεται να ακους εκκωφαντικα για να κρινεις ενα συστημα.

Δεν με χαλασε τιποτα, αδιαφορισα για τη χαλια μουσικη, ουτως ή αλλως σιγα μη πηγαινα στη χαιεντ ν ακουσω μουσικη. Περασα καλα στη βολτα στα περιπτερα μαζι σου και με τους αλλους συναδελφους της "μουσικης", καναμε και την κριτικη μας (καλοπιστη παντα:grinning-smiley-043 ) μια χαρα περασαμε.

Τελικα, η παρεα ειναι αυτη που μετραει.....

Χαιρετισμοι-bye- -bye- -bye- -bye-
 

Guest

Established Member
18 June 2006
276
γράψαμε γιά ανθρώπους, γιά μηχανήματα, για όμορφες υπάρξεις που τα γαρνίριζαν αλλά γιά μουσική δεν γράψαμε τίποτα.
Γιατί άραγε?
Μα προφανώς γιατι αυτή απλά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ....

Και τι τραγελαφικό φίλοι μου, μιά έκθεση που υποτίθεται είναι για συσκευές που θα μας προσφέρουν το απόλυτο μέσο γιά την επίτευξη του σκοπού μας που είναι...τι άλλο? το άκουσμα της μουσικής, να είναι κενή μουσικά.

Σε όλες τις αίθουσες, ήταν λαμπερή η παντελής έλλειψη μουσικής ή έστω (γιά να είμαι λιγώτερο κακός) καλής μουσικής.
Οι Pink Floyd και το wall είχαν την τιμητική τους, τα samplers hiendικών φιλέτων αγνώστου πατρός (ή μάλλον συνήθων υπόπτων πατεράδων) επίσης, συνόλων με ένα έως στην καλύτερη περίπτωση 3-4 οργάνων, σπουδή εκθετών και δη ονομαστών εκ του πρώην σοβιετικού μπλοκ, να κατεβάζουν την ένταση διακριτικά και στην πρώτη ευκαιρία και γενικά η φανερή προσπάθεια αποφυγής δύσκολης μουσικής σου έκοβε τη διάθεση γιά ο,τιδήποτε.
Πέραν αυτών εκτός από την προφανή άρνηση να παίξει ο κάθε εκθέτης προσωπικά αντίγραφα δισκάκια (που το καταλαβαίνω απόλυτα) ήταν σε πολλές περιπτώσεις και φανερή η απροθυμία, που έφτανε στην άρνηση στις περισσότερες περιπτώσεις, να ακούσει ο ενδιαφερόμενος άγνωστη, γιά τον εκθέτη, μουσική - ή φευ, δύσκολη μουσική με πολλά όργανα και δεν ξέρω τι άλλο.
Λυπάμαι προσωπικά που ξαναέκανα αυτή τη διαπίστωση γιά τέταρτη συνεχή φορά.
Ευτυχώς που το main event γιά μένα ήταν και είναι πάντα οι άνθρωποι.

Είσαι υπέρ του δέοντος αυστηρός και πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο ρε φίλε… :violent-smiley-030:

Δεν καταλαβαίνω γιατί τα 3 ή 4 όργανα δεν κάνουν για αξιολόγηση μηχανών και πρέπει σώνει και καλά να είναι 33. Τα 3-4 όργανα θα δείξουν κάτι και τα 33-34 θα δείξουν κάτι άλλο. Και τα δύο θα δώσουν χρήσιμα συμπεράσματα αλλά τελικά δεν καταλαβαίνω γιατί εκείνη την ώρα θα πρέπει ο εκθέτης να κάνει ότι του πούμε.

Δηλαδή έχετε απαιτήσεις από ένα team ανθρώπων που έχουν περάσει ένα 3-ήμερο ορθοστασίας, να ασχοληθούν μαζί μας όσο εμείς θέλουμε, να παίξουν τις μηχανές ΤΟΥΣ με τον τρόπο που εμείς θέλουμε κι όλα αυτά γιατί? Για να πούμε ο καθένας μας μετά, την δική του π@π@ριά.

Μα είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουμε ότι σε μια έκθεση δεν είναι εφικτό να ακούσεις τα μηχανήματα χωρίς περιορισμούς? Πως έχουμε τέτοιες απαιτήσεις και πως κρίνουμε έτσι εύκολα? Ήταν χαζός να ανεβάσει το volume και αντί να ακούσεις τις μηχανές να ακούσεις τα τονισμένα προβλήματα του δωματίου? Επειδή το ζητάω εγώ πρέπει αυτός να αυτοκτονήσει και να πει μετά ο κάθε ξύπνιος πόσο μάπα έπαιζε ο lam? :slapface:

Το θέμα γούστου της μουσικής επέτρεψέ μου να σου πω ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετο με το hi end και έτσι πρέπει να είναι. Όπως υπάρχουν μη σχετικοί με το σπορ που ακούνε βλακείες έτσι υπάρχουν και σχετικοί που ακούνε αντικειμενικά καλή μουσική (αν υπάρχει ετούτο) και φυσικά και το αντίστροφο. Κατά τα άλλα δεν είναι δυνατόν να μην άκουσε κανείς πουθενά μουσική που να του άρεσε, είτε αυτή ήταν χαϊεντάδικες παραγωγές, είτε ήταν κλασική, είτε ήταν… pink floyd και dire straits που έπαιζε ο ΝΜ κάτω.

Κατά την άποψή μου, καλά κάνει ο κάθε εκθέτης και βάζει να παίζει ότι γουστάρει αυτός με τον τρόπο που νομίζει ο ίδιος (ο τρόπος σηκώνει κριτική) ότι αναδεικνύει τις μηχανές του. Κι εγώ αυτό θα έκανα, σιγά μην δώσω λογαριασμό στον κάθε περίεργο που θέλει να ακούσει ότι του τη δώσει. Εγώ δηλαδή θα ήθελα να βάλω τον Rachmaninoff να παίζει πιάνο σε ηχογράφηση του 1941. Λες να με άφηνε ποτέ κανείς?...


- Ούτως ή άλλως όμως, είμαστε τραγικά… εκτός θέματος (έκθεσης μηχανών)... -bye-
 
Last edited:

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,368
Athens
To θεμα αφορα την μουσικη που ακουγοταν στην εκθεση των μηχανων, αρα ειμαστε τραγικα εντος...
 
Last edited:
27 June 2006
7,771
Στις εκθέσεις δεν ασχολείται κανείς με το ζητούμενο που είναι η μουσική, δυστυχώς. Σου πετάνε μια "προχωρημένη" παραγωγή που έτσι κι αλλιώς θα ακουστεί super ακόμα και σε σύστημα των διόμισι Ευρώ και περιμένουν τα ψαράκια να τσιμπήσουνε. Αμ σιγά που θα μασήσουμε εμείς!

Θυμάμαι, κάποτε σε μια παλιά έκθεση, όταν ήμουν πιο νέος και είχα δίψα για μάθηση(!) καθώς και αντοχές να κουβαλάω από δωμάτιο σε δωμάτιο μια τσάντα cds(!!), έπεισα το "αφεντικό" μεγάλης αντιπροσωπείας πανάκριβων εξωτικών μηχανημάτων να παίξει ενώπιον ορδών λαού Porcupine Tree από τη live ηχογράφηση Coma Divine. Φυσικά πρώτη φορά έβλεπε μπροστά του τέτοιο όνομα(!), αλλά πήρε όλα τα ρίσκα να το παίξει. Με το που τελείωσε το 15λεπτο "Sky moves sideways", κοιτάζει το συνεταίρο με ανοιχτό στόμα και του λέει "καλά ρε Μήτσο, βγαίνουν ακόμα τέτοιες μουσικές???". Το καλό είναι ότι με την άποψη συμφώνησε και η πλειοψηφία των παρευρισκόντων κρίνοντας από τις διαθέσεις και την όρεξη να ακούσουν μέχρι τέλους...

Βάζοντας το cd ξανά πίσω στη τσάντα και απομακρυνόμουν, σκέφτηκα ότι πάντα κάτι καλό αφήνει πίσω της μια έκθεση...:smile:
 

Guest

Established Member
18 June 2006
276
To θεμα αφορα την μουσικη που ακουγοταν στην εκθεση των μηχανων, αρα ειμαστε τραγικα εντος...

Έτσι όπως το λες, θυμάμαι έναν πιτσιρίκο σε infosystem του 1997 που ήρθε και ήθελε να του βάλω ένα δικό του game να δει σε ποιό από τα μηχανήματα που είχαμε στην σειρά έπαιζε καλύτερα. :ernaehrung004:
 

Guest

Established Member
18 June 2006
276
Re: Απάντηση: Music at a high end exhibition.....

Στις εκθέσεις δεν ασχολείται κανείς με το ζητούμενο που είναι η μουσική, δυστυχώς.
Ευτυχώς εγώ θα έλεγα. Είναι εκθέσεις μηχανών όχι μουσικής. Το περί ορέξεως στη μουσική θα κάλυπτε άνετα αυτό των μηχανών και... μαμά τι μπάχαλο θα είχαμε. Είμαι σίγουρος ότι όταν κάποιοι περνούσαν απ' έξω και άκουσαν Porcupine Tree στην έκθεση που λες, έγραφαν στο αντίστοιχο τότε φόρουμ: Ένας π@π@ρας να δείτε τι π@π@ριές έπαιζε στην έκθεση. Μα πόσο άσχετοι είναι οι τύποι και χαντακώνουν τα μηχανάκια τους.


Σου πετάνε μια "προχωρημένη" παραγωγή που έτσι κι αλλιώς θα ακουστεί super ακόμα και σε σύστημα των διόμισι Ευρώ και περιμένουν τα ψαράκια να τσιμπήσουνε. Αμ σιγά που θα μασήσουμε εμείς!
Υπερβολές... Δεν υπάρχουν τέτοιες παραγωγές που παίζουν καλά παντού όπως δεν υπάρχουν και μηχανάκια με 2,5 γιούρα που παίζουν.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,067
Είσαι υπέρ του δέοντος αυστηρός και πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο ρε φίλε… :violent-smiley-030:

μπαα...μάλλον επιεικής ήμουνα κιόλας....:grandpa:

Δεν καταλαβαίνω γιατί τα 3 ή 4 όργανα δεν κάνουν για αξιολόγηση μηχανών και πρέπει σώνει και καλά να είναι 33. Τα 3-4 όργανα θα δείξουν κάτι και τα 33-34 θα δείξουν κάτι άλλο. Και τα δύο θα δώσουν χρήσιμα συμπεράσματα αλλά τελικά δεν καταλαβαίνω γιατί εκείνη την ώρα θα πρέπει ο εκθέτης να κάνει ότι του πούμε.

το ξέμπλεγμα των οργάνων γιά μένα είναι κεφαλαιώδες και κατά κανόνα γιά μένα ό,τι παίζει τα 30 θα παιξει και τα 3, ενώ το αντίθετο δεν συμβαίνει πάντα. Γιά μένα....ε? Ο εκθέτης πρέπει να κάνει ό,τι του πούμε γιατί υποτίθεται ότι εμείς έχουμε τον παρά. Κοινώς είμαστε potential buyers κοινώς αγοράζουμε, κοινώς είμαστε ο πελάτης, κοινώς έχουμε πάντα δίκιο. Αλλιώς να κάτσει σπίτι του.

Δηλαδή έχετε απαιτήσεις από ένα team ανθρώπων που έχουν περάσει ένα 3-ήμερο ορθοστασίας, να ασχοληθούν μαζί μας όσο εμείς θέλουμε, να παίξουν τις μηχανές ΤΟΥΣ με τον τρόπο που εμείς θέλουμε κι όλα αυτά γιατί? Για να πούμε ο καθένας μας μετά, την δική του π@π@ριά.

ΝΑΙ
γιά τους παραπάνω λόγους.
Δεν πρόκειται να δώσω 10000 ή και 100000 γιά ένα πράμα που δεν θα παίζει τη μουσική μου.


Μα είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουμε ότι σε μια έκθεση δεν είναι εφικτό να ακούσεις τα μηχανήματα χωρίς περιορισμούς? Πως έχουμε τέτοιες απαιτήσεις και πως κρίνουμε έτσι εύκολα? Ήταν χαζός να ανεβάσει το volume και αντί να ακούσεις τις μηχανές να ακούσεις τα τονισμένα προβλήματα του δωματίου? Επειδή το ζητάω εγώ πρέπει αυτός να αυτοκτονήσει και να πει μετά ο κάθε ξύπνιος πόσο μάπα έπαιζε ο lam? :slapface:

αν ο πελάτης ξέρει από ηχητική χώρου κλπ θα καταλάβαινε εύκολα αν ο λόγος του μπουμαρίσματος οφείλεται που. Αλλά το κολπάκι αυτό να πηγαίνω αδιάφορα προς τον προ και να τσιμπάω λίγο προς τα κάτω κρύβοντας και το χέρι μου δεν μου πήγε από έναν άνθρωπο που πουλάει κάτι ιδιαίτερα ακριβό και περιμένει να πάρει τα χρήματά μου. Επίσης αν, λέω ΑΝ ο χώρος πχ μοιάζει με τον δικό μου, μπορώ ίσως να βγάλω συμπεράσματα με λίγη ένταση επί πλέον. Τέλος δεν ήταν δα τα ηχητικά στο συγκεκριμένο δωμάτιο και τίποτα τέρατα πχ jmlab γιά να σκάσει ο χώρος...

Το θέμα γούστου της μουσικής επέτρεψέ μου να σου πω ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετο με το hi end και έτσι πρέπει να είναι. Όπως υπάρχουν μη σχετικοί με το σπορ που ακούνε βλακείες έτσι υπάρχουν και σχετικοί που ακούνε αντικειμενικά καλή μουσική (αν υπάρχει ετούτο) και φυσικά και το αντίστροφο. Κατά τα άλλα δεν είναι δυνατόν να μην άκουσε κανείς πουθενά μουσική που να του άρεσε, είτε αυτή ήταν χαϊεντάδικες παραγωγές, είτε ήταν κλασική, είτε ήταν… pink floyd και dire straits που έπαιζε ο ΝΜ κάτω.

Δεν είναι άσχετο με το hiend (και μη με βάλεις πάλι να ξαναλέω πόσο βλακώδης είναι ο όρος αυτός). Η μουσική πρέπει να αναπαράγεται σωστά. Εγώ θεωρώ ότι οι μουσικές που σερβιρίζονταν εκεί μέσα ήταν εν πολλοίς καλομαγειρεμένες, διαλεγμένες και οτιδήποτε αλλο σε "μένες" γιά να χαϊδεψουν τα μηχανάκια και κατ επέκταση τα αυτάκια μας.

Κατά την άποψή μου, καλά κάνει ο κάθε εκθέτης και βάζει να παίζει ότι γουστάρει αυτός με τον τρόπο που νομίζει ο ίδιος (ο τρόπος σηκώνει κριτική) ότι αναδεικνύει τις μηχανές του. Κι εγώ αυτό θα έκανα, σιγά μην δώσω λογαριασμό στον κάθε περίεργο που θέλει να ακούσει ότι του τη δώσει. Εγώ δηλαδή θα ήθελα να βάλω τον Rachmaninoff να παίζει πιάνο σε ηχογράφηση του 1941. Λες να με άφηνε ποτέ κανείς?...

Όχι δεν είναι έτσι. Ο εκθέτης, εκθέτει το μηχάνημα. Αν το μηχάνημα είναι φτιαγμένο να παίζει pink floyd δεν θα το πάρω. Απλά γιατί εδώ και αρκετό καιρό δεν ακούω πιά pink floyd. Δυστυχώς έχω και άλλους δίσκους και θέλω να παίζουν και αυτοί καλά.


- Ούτως ή άλλως όμως, είμαστε τραγικά… εκτός θέματος (έκθεσης μηχανών)... -bye-



Είμαστε σαφέστατα ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Εδώ είναι η κατηγορία της μουσικής.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
8,063
Πειραιας
Ευτυχώς που το main event γιά μένα ήταν και είναι πάντα οι άνθρωποι.

Δημητρη μια ειναι η λυση.
Επειδη ο μονος λογος που μαζευτηκαμε ουσιαστικα ηταν να γνωριστουμε,την αλλη φορα να δινουμε αυτα τα ραντεβου με ολους τους φιλους σε ασχετα μερη.
Εφοσον μουσικη δεν ακουμε,ο χωρος ειναι ακαταληλος,οι εκθετες κουρασμενοι,πρεπει να ακους ντε και καλα αυτα που θελουν αυτοι και σε εντασεις που οριζουν οι ιδιοι,ας την χαιρονται λοιπον οι ανθρωποι την εκθεση μονοι τους.
Την αλλη φορα που θα ξαναδωσουμε ραντεβου σε τετοιο μερος εγω θα ερθω να σας δω και δεν θα περασω ουτε το κατωφλι.
Δεν ανεχομαι να υπαρχει αυτος ο υπεροπτισμος ολων αυτων των δηθεν "εκθετων" στην κασιδα του ΠΕΛΑΤΗ.
Αν νομιζουν οτι το μερος δεν ειναι καλο ή για διαφορους λογους χαντακωνονται τα μηχανηματα τους (σαφως και υπαρχει τετοια πιθανοτητα) ή να μην εκθετουν ή να τα εχουν στατικα.
Γιατι ο εκθετης με τα Elac με καλοσωρισε ηταν γελαστος εβαλε να παιξουν δυνατα τα ηχεια του και με ρωτησε αν θελω να ακουσω και κατι αλλο???
Ειχα να πατησω κατι χρονια ,θα κανω αλλα τοσα!!!!
 

send

Μέλος Σωματείου
19 June 2006
30,905
Θεσσαλονίκη
Όχι δεν είναι έτσι. Ο εκθέτης, εκθέτει το μηχάνημα. Αν το μηχάνημα είναι φτιαγμένο να παίζει pink floyd δεν θα το πάρω. Απλά γιατί εδώ και αρκετό καιρό δεν ακούω πιά pink floyd. Δυστυχώς έχω και άλλους δίσκους και θέλω να παίζουν και αυτοί καλά.

μα δεν εκθέτουν, απλώς προάγουν την πώληση των μηχανημάτων τους...

άρα δεν είναι (για να πάω σε ...πονηρές έννοιες) εκθέτες, αλλά προαγωγοί


:flipout: :flipout:

τέλοσπάντων, προφανώς και οι ίδιοι οι αντιπρόσωποι των πλέον ακριβών των μηχανημάτων είναι της άποψης ότι ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα τα επιλέξει τόσο για τον ήχο τους, όσο για το ότι είναι ό,τι ακριβότερο. Αυτό δίνει και μία σαφή εικόνα της εικαζόμενης θέσης τους περί του τι εστί hiend...
 
27 June 2006
7,771
Απάντηση: Re: Απάντηση: Music at a high end exhibition.....

Ευτυχώς εγώ θα έλεγα. Είναι εκθέσεις μηχανών όχι μουσικής. Το περί ορέξεως στη μουσική θα κάλυπτε άνετα αυτό των μηχανών και... μαμά τι μπάχαλο θα είχαμε. Είμαι σίγουρος ότι όταν κάποιοι περνούσαν απ' έξω και άκουσαν Porcupine Tree στην έκθεση που λες, έγραφαν στο αντίστοιχο τότε φόρουμ: Ένας π@π@ρας να δείτε τι π@π@ριές έπαιζε στην έκθεση. Μα πόσο άσχετοι είναι οι τύποι και χαντακώνουν τα μηχανάκια τους.

Αν ήσουν εκεί και έβλεπες πόσοι ερχόντουσαν να ακούσουν κάτι που τους ενδιαφέρει σε ενα καλό πραγματικά μηχάνημα, τότε θα είχες αντίθετη άποψη. Και να ξέρεις είμαι σίγουρος ότι αν τους βάζαμε τη Δούκισα θα πλάκωναν περισσότεροι. Αλλά ξέρουμε... τις μεγαλες τσέπες ψάχνετε να κάνετε σεφτέ...εκείνους που έχουν δικάναλο των 50 χιλ. Ευρώ για να ακούνε 10 δίσκους (πιθανά με τη Δούκισα μέσα)

Υπερβολές... Δεν υπάρχουν τέτοιες παραγωγές που παίζουν καλά παντού όπως δεν υπάρχουν και μηχανάκια με 2,5 γιούρα που παίζουν.

Στα αυτιά του κατ'εμέ απαίδευτου μουσικά, που τα χώνει τρελλά για να έχει διακόσμηση στο σαλόνι του τα περίεργα ηχεία ή τον εξωτικό ενισχυτή ή ή ή, ναι, ακούγονται όλα παντού super.

...
 

Guest

Established Member
18 June 2006
276
Μήτσο μ', σ' απαντάω λίγο στα γρήγορα ανά παράγραφο:

1. Δεν είσαι επιεικής. Είσαι πολύ αυστηρός, σε σημείο που μπερδεύουμε την αξιολόγηση μηχανών με την αξιολόγηση μουσικής. Το ζητούμενο είναι το πρώτο γι αυτό και νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος για μια τέτοια κουβέντα. Αυτό γιατί ο τρόπος που θα διαλέξει ο καθένας να κάνει αυτήν την αξιολόγηση είναι μοναδικός. Ως μοναδικός, εγώ ο εκθέτης προτιμώ να επιλέξω τον δικό μου με βάση την δική μου εμπειρία, γνώση, γούστο, εμπορικό συμφέρον και δεν θα κάνω τον dj σε 10000 κόσμο που θα περάσει από τους χώρους μου.
2. Εγώ (παράδειγμα) παίζω 20 χρόνια γκάιντα και αν δεν ακούσω γκάιντα από ένα σύστημα δεν μπορώ να αξιολογήσω σωστά τις χροιές της. Πως σου φαίνεται αυτό κύριε εκθέτη μου? Κάνε μια τούμπα, βάλε την γκάιντα να παίζει (αφού διώξεις όλους τους άλλους) και βάλε κι ένα καφέ. Έχω τον «παρά» και πρέπει να με σέβεσαι. Ο πελάτης δεν έχει δίκιο σε μια έκθεση και ο εκθέτης δεν είναι υποχρεωμένος να υποστεί τον κάθε περίεργο. Αν θέλεις να ακούσεις πραγματικά ένα σύστημα πήγαινε πάρτο στο σπίτι σου. Άλλο η έκθεση και άλλο η εξυπηρέτηση και η καλή καρδιά του υπαλλήλου-αντιπροσώπου. Μήπως από πότε οι εκθέσεις είναι και σημεία πώλησης?
3. Αν περιμένεις να βγάλεις σοβαρά συμπεράσματα από την έκθεση για μηχανές και να ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ με βάση αυτήν την εμπειρία σου, αυτό που παίζει καλά τις μουσικές ΣΟΥ (και γι αυτό ανοίγεις και το θέμα δηλαδή), χαιρέτα μου τον πλάτανο. Εδώ ζούμε μήνες με συστήματα και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Ξανασκέψου το…
4. Εγώ ο εκθέτης, δεν θα ρωτάω στην πόρτα όποιον μπαίνει ΑΝ ξέρει από ηχητική χώρου, ούτε θα ζητάω συγγνώμη από τον καθένα εξηγώντας τους λόγους για το μπουμάρισμα ή το ξύρισμα, έτσι ώστε να μην είναι αυστηροί μαζί μου. Είναι εντελώς παράλογο το αίτημά σου διότι για τα δικά ΜΟΥ μηχανήματα, άσε με να ξέρω ΕΓΩ αν ο χώρος κάνει ή δεν κάνει και συνεπώς να χειριστώ το volume αναλόγως. Κανένας χώρος δεν μοιάζει ηχητικά με εκείνους. Είναι καραοφθαλμοφανές ότι δεν ζούμε σε… δωμάτια ξενοδοχείου. Σχεδόν όλοι οι χώροι εκεί μπορούν να σκάσουν ΑΝΕΤΑ και με ηχειάκια βάσης. Απόδειξη ένα νιάνιαρο σε κάποιο περίπτερο που έπαιζε λες και είχες βάλει 801.
5. Οι μoυσικές επιλέχτηκαν με βάση τα γούστα των εκθετών και φυσικά με βάση το πόσο κολακεύουν ή όχι τις μηχανές τους. Που ακριβώς βρίσκεις το κακό? Δηλαδή εσύ τι προτείνεις? Δημοψήφισμα? Αφού ούτως ή άλλως ο ξερόλας που θα μπει μέσα θα αποκτήσει με μιας άποψη για μηχανή 60 χιλιάδων ευρώ και θα είναι σε θέση να διατυμπανίζει πόσο μάπα ή καλά έπαιξε αυτή. Μα φυσικά και είναι άσχετο το γούστο στην μουσική με το χόμπι του λεγόμενου... hi end. Αν είναι δυνατόν να τσουβαλιάσουμε έτσι τον κόσμο ρε φιλαράκ.
6. Εκεί είναι ο πλέον ακατάλληλος χώρος για να κρίνεις αν το μηχάνημα είναι φιαγμένo για να παίζει pink floyd ή όχι. Ειδικά δε, όταν πας να ακούσεις ένα σύστημα πρώτη φορά στην ζωή σου και έχεις και άποψη (όπως όλοι μας) για το πως πρέπει να στηθεί, σε τι ένταση να παίζει και με ποιά μουσική. Εγώ θα άκουγα και την γνώμη του εκθέτη. Δεν είναι σώνει και καλά όλοι ένοχοι μέχρις αποδείξεως του εναντίου…

- Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν συνεννοούμαστε.
Αν μια έκθεση είναι ο πλέον ακατάλληλος χώρος για αξιολόγηση μηχανών (κάτι γενικώς αποδεκτό), γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί η μουσική τόσο πολύ? Μήπως γιατί κάπου πρέπει να ρίξουμε τις ευθύνες ούτως ή άλλως?
- Επίσης, το volume είναι εντελώς άλλο θέμα συζήτησης…
 
Last edited:

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
valhala , τα μηχανήματα υπάρχουν για να ακούμε μουσική . Με δεδομένο ότι όλοι εσείς ( είδες σε βάζω μέσα -bye- ) γνώστες , επαϊοντες και χαϊεντάκηδες λέτε συνήθως ( και έχετε δίκαιο ) ότι το καλό σύστημα παίζει τα πάντα , τότε ουδείς εκθέτης πρέπει να φοβάται να βάλει οποιαδήποτε μουσική (και να υποβάλλει το σύστημα του στην δοκιμασία της ).

Επίσης , εγώ με το φτωχό μου το μυαλό , πιστεύω ότι ο σοβαρός επαγγελματίας δεν θα έπρεπε να εκθετει τα μηχανήματα του σε χώρο , ο οποίος δεν θα ήταν ούτε του γούστου του , ούτε τεχνικά ορθός για να τα αναδείξει. Οπερ εστί μεθερμηνευόμενο , αμα δεν σ' αρέσει ο χώρος , βρες καλύτερο ή μην πάς τα προϊόντα σου στην έκθεση . Τηρουμένων των αναλογιών ο πολιτικός μηχανικός κρίνεται για την σταθερότητα της οικοδομής που ανεγείρει . Αμα ο οικοπεδούχος θέλει οικοδόμημα τέτοιου σχήματος που μπορεί να κατακρημνισθεί ανα πάσα στιγμή , φταίει ο μηχανικός εάν δεχθεί.

Ο,τι και να πείς , στο βάθος κι εσύ ξέρεις ότι οι χαϊεντάκηδες ακούν "φιλέτα" , ήτοι καταπληκτικές ηχογραφήσεις αδιάφορης μουσικής .

Τέλος καλά κάνουν όσοι εκθέτες παίζουν κλασική , διότι ως γνωστόν η κλασική είναι το δυσκολότερο μουσικό είδος για να αναπαραχθεί σωστά .
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,067
έχεις δίκιο Νίκο μου.
Αλλά είναι το δίκιο του πωλητή.

Εγώ είμαι ο πελάτης.

Και καταληκτικά απαντώ στο ερώτημα "γιατί πρέπει να μας απασχολεί η μουσική τόσο πολύ"

γιατί είναι το ζητούμενο.




(έγραφα μαζί με το Ντοκ....)
 

Guest

Established Member
18 June 2006
276
Ναι ρε σεις, η μουσική είναι το ζητούμενο αλλά όχι σε μια έκθεση...

Αν πάω στον χώρο του αντιπροσώπου, στο μαγαζί του, ή αν πάρω τα μηχανήματά του στο σπίτι μου, ας κάνω ότι καταλαβαίνω με δαύτα.

Η έκθεση είναι μια βιτρίνα. That's all...

Το ότι οι χαϊεντάκηδες ακούνε συνήθως φιλέτα που λέει ο φίλος κος Ντοκατζής, είναι εξαιρετικό δείγμα την έλλειψης μουσικής παιδείας. Το φαινόμενο είναι φυσικά γενικό. Οι συσχετισμοί με τις ακριβές μηχανές γίνονται συνήθως από αυτούς που δεν τις έχουν και προφανώς ψάχνουν να βρουν ψεγάδια στους έχοντες.

Μόνο που εγώ θα έβαζα μέσα στους χαϊεντάκηδες κι εσένα και τον Παναγιωτίδη. Και μην με ρωτάς γιατί, ξέρω εγώ… :flipout: :flipout: :flipout:
 

Guest

Established Member
18 June 2006
276
p.s. Ρε χαμένε μην λες ότι είμαι "πωλητής" γιατί κάποιοι θα νομίζουν ότι πουλάω audio-video και θα μου κρεμάσουν κουδούνια... :flipout: :flipout:
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
24,975
Αθήνα
Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Γιατι ο εκθετης με τα Elac με καλοσωρισε ηταν γελαστος εβαλε να παιξουν δυνατα τα ηχεια του και με ρωτησε αν θελω να ακουσω και κατι αλλο???

Γιατί ο εκθέτης των Elac, εκτός απο επαγγελματίας, είναι πάνω απ' όλα χομπίστας και βεβαίως μέλος και πρώην διαχειριστής του Avclub... :music-smiley-005:
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,156
Ημουν σίγουρος (πριν ακόμα πάω στην έκθεση, από τις προηγούμενες εμπειρίες μου) ότι γενικά αυτά που θα ακούμε είναι "εύκολα" ακούσματα. Τόσο για τα αυτιά μας όσο (κυρίως) και για τα μηχανήματα.

Ετσι κατέβασα τη μισή δισκοθήκη μου κάτω για να φτιάξω ένα cd με επιλογές δύσκολες (Τζωρτζάκη style, ξέρετε τώρα). Ο,τι πιο βρώμικο, σύνθετο και ασυμπίεστο είχα, το έχωσα. Και μετά ντράπηκα να ζητήσω να το ακούσω σε κάποια από τα συστήματα που πιστεύω ότι θα το έπαιζαν άνετα...