Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
Νέο ηχοσύστημα - απόψεις / συμβουλές
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Panoramix" data-source="post: 1056636411" data-attributes="member: 36514"><p>Η μικρή απόσταση από πλαινούς και πίσω τοίχους. Ιδιαίτερα σε ηχεία τα οποία έχουν το bass reflex πίσω. Επίσης ρόλο παίζει και η στιβαρότητα κατασκευής της καμπίνας. Ακόμη πολλές φορές ουρές δημιουργούνται από την παρουσία επίπλων κοντά και μακρυά από το ηχείο τα οποία λόγω κατασκευής (κλειστά ή σχεδόν κλειστά έπιπλα) δημιουργούν ένα δεύτερο ηχείο αφού τα ηχητικά κύματα κάποιων χαμηλών συχνοτήτων διαπερνούν το εξωτερικό περίβλημα του επίπλου και μέσα στο έπιπλο κάνουν πάρτυ. Το θέμα της πλευράς σηκώνει πολύ μεγάλη συζήτηση. Το ηχείο ιδανικά πρέπει να απέχει συνήθως 1μ από την πλαινή πλευρά και 0,5μ ή και παραπάνω από την πίσω πλευρά του από τοίχους και να είναι μακρυά από κλειστά έπιπλα. Από την άλλη, η ιδανική θέση ακρόασης πρέπει να σχηματίζει ισοσκελές τρίγωνο με τα ηχεία. δηλαδή στη μικρή σου πλευρά, αφού τα ηχεία θα απέχουν ένα μέτρο από τα πλάγια, θα έχεις ισοσκελές 1,5 άρα η θέση ακρόασης θα βγει σε πολύ παράξενη θέση. όσο ξεφεύγεις από αυτό τον κανόνα τόσο αρχίζουν οι υποχωρήσεις στον ήχο βασικά. Άλλες φορές μικρές άλλες φορές μεγάλες. Το αποτέλεσμα του μπουμαρίσματος είναι το τρομπόνι να ακούγεται σαν κλανιά, το μπάσο σα να παίζει από τη λεκάνη της τουαλέτας και η μποτιά όταν έχει πολλή συχνοτική πληροφορία από τον ηχολήπτη σα στάση του μετρό. Βάλε και την ιδιοσυχνότητα του κάθε χώρου και τα σημεία στα οποία δημιουργεί στάσιμα κύματα (που κατα περίπτωση ενισχύουν τις χαμηλές συχνότητες ή τις ακυρώνουν) και σου βγαίνει ένα παζλ για υπομονετικούς λύτες. Ως προς το χώρο πάντως η τοποθέτηση στη μικρή πλευρά είναι καλύτερη απλά επειδή η μικρή σου πλευρά είναι σχετικά μικρή σε μπλέκει με τα παραπάνω.</p><p>Είναι πολλά. Πάρα πολλά για να γραφτούν σε ένα ποστ. Αν έχεις όρεξη κάνε μια αναζήτηση στο site τη φράση μπουμαρίσματα, μπουμάρω, μπουμάρουν κλπ και θα βρεις ατελείωτο καιμό.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Panoramix, post: 1056636411, member: 36514"] Η μικρή απόσταση από πλαινούς και πίσω τοίχους. Ιδιαίτερα σε ηχεία τα οποία έχουν το bass reflex πίσω. Επίσης ρόλο παίζει και η στιβαρότητα κατασκευής της καμπίνας. Ακόμη πολλές φορές ουρές δημιουργούνται από την παρουσία επίπλων κοντά και μακρυά από το ηχείο τα οποία λόγω κατασκευής (κλειστά ή σχεδόν κλειστά έπιπλα) δημιουργούν ένα δεύτερο ηχείο αφού τα ηχητικά κύματα κάποιων χαμηλών συχνοτήτων διαπερνούν το εξωτερικό περίβλημα του επίπλου και μέσα στο έπιπλο κάνουν πάρτυ. Το θέμα της πλευράς σηκώνει πολύ μεγάλη συζήτηση. Το ηχείο ιδανικά πρέπει να απέχει συνήθως 1μ από την πλαινή πλευρά και 0,5μ ή και παραπάνω από την πίσω πλευρά του από τοίχους και να είναι μακρυά από κλειστά έπιπλα. Από την άλλη, η ιδανική θέση ακρόασης πρέπει να σχηματίζει ισοσκελές τρίγωνο με τα ηχεία. δηλαδή στη μικρή σου πλευρά, αφού τα ηχεία θα απέχουν ένα μέτρο από τα πλάγια, θα έχεις ισοσκελές 1,5 άρα η θέση ακρόασης θα βγει σε πολύ παράξενη θέση. όσο ξεφεύγεις από αυτό τον κανόνα τόσο αρχίζουν οι υποχωρήσεις στον ήχο βασικά. Άλλες φορές μικρές άλλες φορές μεγάλες. Το αποτέλεσμα του μπουμαρίσματος είναι το τρομπόνι να ακούγεται σαν κλανιά, το μπάσο σα να παίζει από τη λεκάνη της τουαλέτας και η μποτιά όταν έχει πολλή συχνοτική πληροφορία από τον ηχολήπτη σα στάση του μετρό. Βάλε και την ιδιοσυχνότητα του κάθε χώρου και τα σημεία στα οποία δημιουργεί στάσιμα κύματα (που κατα περίπτωση ενισχύουν τις χαμηλές συχνότητες ή τις ακυρώνουν) και σου βγαίνει ένα παζλ για υπομονετικούς λύτες. Ως προς το χώρο πάντως η τοποθέτηση στη μικρή πλευρά είναι καλύτερη απλά επειδή η μικρή σου πλευρά είναι σχετικά μικρή σε μπλέκει με τα παραπάνω. Είναι πολλά. Πάρα πολλά για να γραφτούν σε ένα ποστ. Αν έχεις όρεξη κάνε μια αναζήτηση στο site τη φράση μπουμαρίσματα, μπουμάρω, μπουμάρουν κλπ και θα βρεις ατελείωτο καιμό. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
Νέο ηχοσύστημα - απόψεις / συμβουλές
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…