Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
IPTV
Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="NikosD" data-source="post: 1058480329" data-attributes="member: 31124"><p>Η ευκολία και η δυνατότητα του Netflix, π.χ με το πάτημα ενός κουμπιού σε ένα τηλεκοντρόλ μιας σχετικά πρόσφατης SmartTV, να έχεις πρόσβαση σε άπειρο περιεχόμενο - κυρίως σειρών αλλά και καλούτσικων ταινιών τώρα τελευταία - με ανάλυση μέχρι και 4Κ, πολυκάναλο ήχο DD και Ελληνικούς υπότιτλους συγχρονισμένους και μεταφρασμένους κατά κανόνα επαγγελματικά (σωστά), έχει αφήσει χιλιόμετρα πίσω και για εμένα οποιαδήποτε άλλη λύση έχω χρησιμοποιήσει προ Netflix και δεν έχει προηγούμενο, ούτε και συναγωνισμό σε σχέση με το πακέτο που προσφέρει (βάζω μέσα και την τιμή) με τους απαραίτητους συμβιβασμούς στην ποιότητα (σε σχέση με το off-line περιεχόμενο)</p><p></p><p>Τις τελευταίες εβδομάδες είναι γεγονός, πως έχω χαλαστεί αρκετές φορές με την ποιότητα της εικόνας, τα στιγμιαία σπασίματα, τα κρασαρίσματα κτλ</p><p></p><p>Θεωρώντας πως τα προβλήματα είναι προσωρινά - λόγω του παγκόσμιου (σχεδόν) lockdown στις χώρες του "Πρώτου Κόσμου" και της απαγόρευσης κυκλοφορίας δεκάδων εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix - προσπαθώ να μην δίνω σημασία στα παραπάνω προβλήματα.</p><p></p><p>Αν βρει ευκαιρία η Netflix και τα "έκτακτα" και "προσωρινά" μέτρα που πήρε υπό πίεση, τα συνεχίσει και μετά και τα κάνει μόνιμα...το ξαναβλέπουμε.</p><p></p><p>Σε κάθε περίπτωση...First World Problems...But problems.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NikosD, post: 1058480329, member: 31124"] Η ευκολία και η δυνατότητα του Netflix, π.χ με το πάτημα ενός κουμπιού σε ένα τηλεκοντρόλ μιας σχετικά πρόσφατης SmartTV, να έχεις πρόσβαση σε άπειρο περιεχόμενο - κυρίως σειρών αλλά και καλούτσικων ταινιών τώρα τελευταία - με ανάλυση μέχρι και 4Κ, πολυκάναλο ήχο DD και Ελληνικούς υπότιτλους συγχρονισμένους και μεταφρασμένους κατά κανόνα επαγγελματικά (σωστά), έχει αφήσει χιλιόμετρα πίσω και για εμένα οποιαδήποτε άλλη λύση έχω χρησιμοποιήσει προ Netflix και δεν έχει προηγούμενο, ούτε και συναγωνισμό σε σχέση με το πακέτο που προσφέρει (βάζω μέσα και την τιμή) με τους απαραίτητους συμβιβασμούς στην ποιότητα (σε σχέση με το off-line περιεχόμενο) Τις τελευταίες εβδομάδες είναι γεγονός, πως έχω χαλαστεί αρκετές φορές με την ποιότητα της εικόνας, τα στιγμιαία σπασίματα, τα κρασαρίσματα κτλ Θεωρώντας πως τα προβλήματα είναι προσωρινά - λόγω του παγκόσμιου (σχεδόν) lockdown στις χώρες του "Πρώτου Κόσμου" και της απαγόρευσης κυκλοφορίας δεκάδων εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix - προσπαθώ να μην δίνω σημασία στα παραπάνω προβλήματα. Αν βρει ευκαιρία η Netflix και τα "έκτακτα" και "προσωρινά" μέτρα που πήρε υπό πίεση, τα συνεχίσει και μετά και τα κάνει μόνιμα...το ξαναβλέπουμε. Σε κάθε περίπτωση...First World Problems...But problems. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
IPTV
Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…