Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
No Time To Die
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="FINIX" data-source="post: 1058716123" data-attributes="member: 27380"><p>Τακη το σεναριο σιγουρα ειχε θεμα ,αλλα ο σκηνοθετης ειναι ο μαεστρος ,ειναι αυτος που θα αφαιρεσει και θα προσθεσει, ο τελικος απολογητης,,</p><p>αυτος που θα παρει τα πιο πολλα ευσημα η το αντιθετο, το σεναριο ειναι η θεματολογια του πινακα ο σκηνοθετης ο ζωγραφος, μπορει να διαβασεις ενα σεναριο και σχεδον να μην καταλαβεις για πια ταινια προκειται , νομιζω οτι το γνωριζεις καλα αυτο και δεν καταλαβαινω πως το εννοεις ακριβως</p><p>παραθετω επι ευκαιριας ενα αποσπασμα απο την ομιλα, δομη και αφαιρεση στο σεναριο, ενος Ελληνα σκηνοθετη του Λακη Παπασταθη</p><p></p><p>Σε ποιόν ανήκει μια ταινία; Ποιος την υπογράφει; Πώς μένει στην Ιστορία; Ενώ στο θέατρο λέμε ο Γυάλινος Κόσμος του Τένεσσυ Ουίλιαμς, δεν λέμε η Νύχτα του Τσαβατίνι αλλά η Νύχτα του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Η ταινία ανήκει στον σκηνοθέτη. Το σενάριο δεν είναι ανεξάρτητο λογοτεχνικό είδος. Προηγείται κατά κάποιο τρόπο της ταινίας για να προδοθεί απ’ αυτήν ή να γίνει ακριβέστερο, πλουσιότερο, καμιά φορά σε τέτοιο σημείο που να μην αναγνωρίζεται. Αν το σενάριο γεννάει την ανάγκη συναρπαστικών δημιουργικών επενδύσεων που του δίνουν φιλμική μορφή σημαίνει πως είναι ένα καλό σενάριο. Μοιάζει σαν τον λαγό στους αγώνες δρόμου που προηγείται για ένα διάστημα στην κούρσα για να εντατικοποιήσει την απόδοση των αθλητών που πραγματικά συμμετέχουν στον αγώνα. Έτσι γίνεται και με τον αγώνα της ταινίας. *** Θυμάμαι την εποχή που ήμουν στην επιτροπή κρίσεως σεναρίων στο Κέντρο Κινηματογράφου. Είχα διαβάσει εκατοντάδες σενάρια. Όποια απ’ αυτά έγιναν ταινίες σχεδόν δεν τα αναγνώριζα. Ούτε καν η δράση δεν ήταν η ίδια. Κυρίως στις περιπτώσεις που άλλος ήταν ο σκηνοθέτης και άλλος ο σεναριογράφος. Όπου το σενάριο το είχε γράψει ο ίδιος ο σκηνοθέτης κάτι αναγνωρίζεις στην ταινία: κάποιες εμμονές, κάποιες απρόβλεπτες πνευματικότητες, κάποιες περιγραφές.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FINIX, post: 1058716123, member: 27380"] Τακη το σεναριο σιγουρα ειχε θεμα ,αλλα ο σκηνοθετης ειναι ο μαεστρος ,ειναι αυτος που θα αφαιρεσει και θα προσθεσει, ο τελικος απολογητης,, αυτος που θα παρει τα πιο πολλα ευσημα η το αντιθετο, το σεναριο ειναι η θεματολογια του πινακα ο σκηνοθετης ο ζωγραφος, μπορει να διαβασεις ενα σεναριο και σχεδον να μην καταλαβεις για πια ταινια προκειται , νομιζω οτι το γνωριζεις καλα αυτο και δεν καταλαβαινω πως το εννοεις ακριβως παραθετω επι ευκαιριας ενα αποσπασμα απο την ομιλα, δομη και αφαιρεση στο σεναριο, ενος Ελληνα σκηνοθετη του Λακη Παπασταθη Σε ποιόν ανήκει μια ταινία; Ποιος την υπογράφει; Πώς μένει στην Ιστορία; Ενώ στο θέατρο λέμε ο Γυάλινος Κόσμος του Τένεσσυ Ουίλιαμς, δεν λέμε η Νύχτα του Τσαβατίνι αλλά η Νύχτα του Μικελάντζελο Αντονιόνι. Η ταινία ανήκει στον σκηνοθέτη. Το σενάριο δεν είναι ανεξάρτητο λογοτεχνικό είδος. Προηγείται κατά κάποιο τρόπο της ταινίας για να προδοθεί απ’ αυτήν ή να γίνει ακριβέστερο, πλουσιότερο, καμιά φορά σε τέτοιο σημείο που να μην αναγνωρίζεται. Αν το σενάριο γεννάει την ανάγκη συναρπαστικών δημιουργικών επενδύσεων που του δίνουν φιλμική μορφή σημαίνει πως είναι ένα καλό σενάριο. Μοιάζει σαν τον λαγό στους αγώνες δρόμου που προηγείται για ένα διάστημα στην κούρσα για να εντατικοποιήσει την απόδοση των αθλητών που πραγματικά συμμετέχουν στον αγώνα. Έτσι γίνεται και με τον αγώνα της ταινίας. *** Θυμάμαι την εποχή που ήμουν στην επιτροπή κρίσεως σεναρίων στο Κέντρο Κινηματογράφου. Είχα διαβάσει εκατοντάδες σενάρια. Όποια απ’ αυτά έγιναν ταινίες σχεδόν δεν τα αναγνώριζα. Ούτε καν η δράση δεν ήταν η ίδια. Κυρίως στις περιπτώσεις που άλλος ήταν ο σκηνοθέτης και άλλος ο σεναριογράφος. Όπου το σενάριο το είχε γράψει ο ίδιος ο σκηνοθέτης κάτι αναγνωρίζεις στην ταινία: κάποιες εμμονές, κάποιες απρόβλεπτες πνευματικότητες, κάποιες περιγραφές. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
No Time To Die
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…