Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Νομίζω ότι ονειρεύομαι... [The Byrds, Buffalo Springfield]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058292821" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Νεότερος από χθες</h3><p><strong>The Byrds - Younger Than Yesterday</strong> (Φεβρουάριος 1967, Columbia)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]159497[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star (J. McGuinn, C. Hillman), A2 Have You Seen Her Face (C. Hillman), A3 C.T.A. - 102 (J. McGuinn, R.J. Hippard), A4 Renaissance Fair (D. Crosby, J. McGuinn), A5 Time Between (C. Hillman), A6 Everybody's Been Burned (D. Crosby), B1 Thoughts And Words (C. Hillman), B2 Mind Gardens (D. Crosby), B3 My Back Pages (B. Dylan), B4 The Girl With No Name (C. Hillman), B5 Why (J. McGuinn, D. Crosby)</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Jim McGuinn (ληντ κιθάρα, φωνητικά), David Crosby (ρυθμική κιθάρα, φωνητικά), Chris Hillman (ηλεκτρικό μπάσο, φωνητικά), Michael Clarke (τύμπανα), Hugh Masekela (τρομπέτα A1), Hotep Cecil Barnard (πιάνο A2), Jay Migliori (σαξόφωνο A4), Vern Gosdin (ακουστική κιθάρα A5), Clarence White (κιθάρα A5/B4), Daniel Ray (Big Black) (κρουστά)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή</span>: Gary Usher</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε από τις 28 Νοεμβρίου μέχρι 8 Δεκεμβρίου 1966, στα <em>Columbia Studios</em>, Χόλιγουντ, Καλιφόρνια</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]159498[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"><em>David Crosby, Jim McGuinn, Michael Clarke, Chris Hillman</em> (φωτο <em>Michael Ochs</em>)</p><p></p><p style="margin-left: 20px"><em>Ώστε θέλεις να είσαι αστέρι του ροκ εντ ρολ</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Τότε άκουσε τώρα αυτό που λέω</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Απλά πάρε μια ηλεκτρική κιθάρα</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Και αφιέρωσε λίγο χρόνο για να μάθεις πώς να παίζεις</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Και όταν τα μαλλιά σου χτενιστούν σωστά και τα παντελόνια σου είναι πολύ εφαρμοστά</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Θα είναι εντάξει</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em></em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Μετά ήρθε η ώρα να πας στο κέντρο της πόλης</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Όπου ο ατζέντης δεν θα σ' αφήσει να απογοητευτείς</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Πούλησε την ψυχή σου στην εταιρεία</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Που περιμένουν εκεί να σπρώξουν πλαστική πραμάτεια</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Και σε μια εβδομάδα ή δύο, αν μπεις στα τσαρτ</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Τα κορίτσια θα σε ξεσκίσουν</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em></em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>(Θόρυβοι πλήθους)</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em></em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Τι πληρώνεις για τα πλούτη και τη φήμη σου</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Ήταν όλο ένα παράξενο παιχνίδι;</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Είσαι λίγο παλαβός!</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Τα χρήματα που ήρθαν και η δημόσια αναγνώριση</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Μην ξεχνάς τι είσαι</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Είσαι ένα αστέρι του ροκ εντ ρολ!</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em></em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Λα λα λα λα λα λα, λα λα λα λα λα λα</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>Λα λα λα</em></p> <p style="margin-left: 20px"><em></em></p> <p style="margin-left: 20px"><em>(Θόρυβοι πλήθους)</em></p> <p style="margin-left: 20px">- So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star (J. McGuinn, C. Hillman)</p><p></p><p>Ο <strong>Roger McGuinn</strong> και ο <strong>Chris Hillman</strong> πακέταραν κάθε φθηνό κλισέ για τη ροκ εντ ρολ επιτυχία της στιγμής στο ένδοξο δίλεπτο "<strong>So You Want To Be A Rock 'N’ Roll Star</strong>": τα γρήγορα μαθήματα κιθάρας, τα φτιαγμένα μαλλιά και τα σφιχτά παντελόνια, ο επιδέξιος ατζέντης και τα στελέχη της δισκογραφικής εταιρίας που πωλούν την ψυχή σου, τα κοριτσάκια που ούρλιαζαν. «<em><span style="color: Darkorange">Όμως, ένα κλισέ είναι πραγματικά μια κοινοτοπία που έχει γίνει οδυνηρή, κουραστικά προφανής</span></em>» και ο <em>McGuinn</em> και ο <em>Hillman</em> ήταν πολύ εξοικειωμένοι με το πώς έγιναν οι ίδιοι αστέρια.</p><p></p><p>Ο <em>McGuinn</em> αγόρασε την πρώτη του δωδεκάχορδη κιθάρα <em>Rickenbacker</em>, αφού είδε τον <em>George Harrison</em> να παίζει μια, στην ταινία <em>A Hard Day’s Night</em>. Ο <em>Hillman</em>, που γεννήθηκε με σγουρά μαλλιά, έπρεπε να σιδερώσει τα μαλλιά του για να επιτύχει αυτό το άψογο, ανοιχτόξανθο, φορμαρισμένο αποτέλεσμα. Οι εξοντωτικοί όροι του συμβολαίου των <strong>Byrds</strong> με την <em>Columbia</em> έκαναν την μπάντα να ξεπετάει δίσκους σε ταχύτητα γραμμής συναρμολόγησης. Όταν το <strong><span style="color: Dodgerblue">Younger Than Yesterday</span></strong> (αρχικά με τίτλο <em>Sanctuary</em>) μπήκε στο Τοπ 40 του Μπίλμπορντ στα τέλη Απριλίου του 1967 και προσγειώθηκε στο απογοητευτικό νούμερο 24, το βινυλιακό σκορ των <em>Byrds</em> ήταν τέσσερα άλμπουμ και εννέα σινγκλ σε δύο μόνο χρόνια. Όσο για τις κοριτσίστικες κραυγές, που ακούγονται στο "<em>So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star</em>" ήταν αρκετά αληθινές - γνήσιες Μπερντμάνιακς, ηχογραφημένες από τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων <strong>Derek Taylor</strong> κατά τη διάρκεια της Αγγλικής περιοδείας της μπάντας, το 1965. Από την άλλη, οι υψίσυχνες, καυτές φιοριτούρες της τρομπέτας ακούγονται από τον νοτιοαφρικανό πρόσφυγα <strong>Hugh Masekela</strong>.</p><p></p><p>Παρ' όλη την απροκάλυπτη αναίδειά του και την απατηλή κολακεία του, το "<em>So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star</em>" ήταν ένα τραγούδι βαθύτερης, υπαινικτικής ειρωνείας σχετικά με τη χειραγώγηση της βιομηχανίας δίσκων των κατασκευασμένων ποπ γκρουπ. Τη στιγμή της κυκλοφορίας του σινγκλ, οι <em>Monkees</em> ήταν δημοφιλείς και ο <em>Chris Hillman</em> παραδέχεται ότι τους είχε κατά νου όταν συν-έγραφε τους στίχους. Οι <em>Byrds</em> γνώριζαν αρκετά καλά, ότι η επιτυχία δεν ήταν το δύσκολο κομμάτι, είχαν εξάλλου το "<strong>Mr. Tambourine Man</strong>" για να ευχαριστήσουν τη δική τους ξαφνική, καλή τύχη. Αλλά μένοντας συνετοί στο παιχνίδι, βρισκόμενοι στην πρώτη γραμμή (που ήταν το κατόρθωμά τους), ενηλικιώθηκαν σαν μπάντα και σαν ποπ σταρ, τη στιγμή που τα τσαρτ ήταν γεμάτα με επαναστατική λάμψη και οι προδιαγραφές της τέχνης και της εμπορικότητας ανυψώθηκαν, αναθεωρούμενες με φρέσκα λογική σε καθημερινή πια βάση.</p><p></p><p>Σχηματισμένοι περισσότερο από κοινή φιλοδοξία, παρά από αδελφική αγάπη, η αρχική αμοιβαία εμπιστοσύνη των <em>McGuinn</em>, <strong>Gene Clark</strong> και <strong>David Crosby</strong> διήρκεσε τρία χρόνια. Ο <em>Clark</em> έφυγε από την άνοιξη του '66, μετά από δύο μόνο άλμπουμ και ο <em>Crosby</em> απολύθηκε από τους <em>McGuinn</em> και <em>Hillman</em> τον Οκτώβριο του 1967 μετά από έναν μακρύ, σχεδόν ολέθριο πόλεμο επιθυμιών. Το <em>Younger Than Yesterday</em> ήταν το τελευταίο επίσημο άλμπουμ του <em>Crosby</em> με τους <em>Byrds</em> και ως τέτοιο σήμανε το τέλος της πρώτης χρυσής εποχής. Από πολλές απόψεις, είναι επίσης το καλύτερο από τα πρώτα τέσσερα άλμπουμ, μια λαμπρή επίδειξη δύναμης μέσω της ευελιξίας και της διαλογικής ποικιλομορφίας. Τα <strong><span style="color: Dodgerblue">Mr. Tambourine Man</span></strong> και <strong><span style="color: Dodgerblue">Turn! Turn! Turn!</span></strong> είναι πιο μονόπλευρα στο ύφος και το <strong><a href="https://avclub.gr/forum/showthread.php/156730-Αν-μπορείς-να-πιστέψεις-τα-μάτια-και-τα-αυτιά-σου!?p=1057955934&viewfull=1#post1057955934" target="_blank">Fifth Dimension</a></strong> είναι ένας τολμηρός, συχνά όμορφος δίσκος που χαρακτηρίζεται από ζωηρή φαντασία και ριψοκίνδυνο θράσος. Αλλά το <em>Younger Than Yesterday</em> δείχνει τους κλασικούς <em>Byrds</em> στα μέσα της δεκαετίας του '60 σε πλήρη, ώριμο έλεγχο των δυνάμεών τους, γράφοντας και εκτελώντας με σαφήνεια, σιγουριά και ενότητα, παρά τα αναδυόμενα εγώ.</p><p></p><p>Τα δέκα από τα έντεκα τραγούδια της αρχικής δωδεκάιντσης έκδοσης του <em>Younger Than Yesterday</em> κόπηκαν σε εντατικά σέσιον, σ' ένα εντεκαήμερο πανικό από τις 28 Νοεμβρίου έως 8 Δεκεμβρίου του 1966. Το τελευταίο κομμάτι, μια πιο "εξημερωμένη" ανατολίτικη ίντριγκα του "<strong>Why</strong>", ήταν ήδη πάνω από ένα χρόνο παλιό, έχοντας εμφανιστεί σε διαφορετική μορφή ως η Β-πλευρά στο "<em>Eight Miles High</em>". Με την εξαίρεση του "<em>My Back Pages</em>" του <em>Bob Dylan</em>, που επιλέχθηκε από το άλμπουμ του βάρδου, <em>Another Side Of Bob Dylan</em> του 1964 και αναδιαμορφώθηκε (όπως παλιότερα το "<em>Mr. Tambourine Man</em>") από τους <em>Byrds</em> σε χρόνο 4/4, τα νέα τραγούδια ήταν όλα πρωτότυπα.</p><p></p><p>Αλλά όπως και το φημισμένο <em>White Album</em> των <em>Beatles</em>, ήταν ένα τεκμήριο τεσσάρων ισχυρών θελήσεων, το <em>Younger Than Yesterday</em> υπήρξε ένας δίσκος ξεχωριστών, ιδιαίτερα ανταγωνιστικών εκφράσεων - <em>McGuinn, Crosby</em> και ο ξαφνικά παραγωγικός <em>Hillman</em> - φορτιζόμενοι όλοι από τις ίδιες ενέργειες που αργότερα θα τους συνέτριβαν. Ο <em>Hillman</em> διοχέτευσε την πρώιμη μπλούγκρας εμπειρία του και τη νέα μελωδική στάση, στην ποπ ενέργεια του "<strong>Have You Seen Her Face</strong>" και στο "<strong>The Girl With No Name</strong>" που εξιστορείται μια αποτυχημένη σχέση και διαθέτει τον καλεσμένο κιθαρίστα, μετέπειτα μέλος, <a href="https://avclub.gr/forum/showthread.php/149250-Ο-εραστής-του-βάλτου?p=1057650417&viewfull=1#post1057650417" target="_blank"><em>Clarence White</em></a>. Το ανώνυμο κορίτσι στον τίτλο ήταν στην πραγματικότητα ένα πραγματικό πρόσωπο, η <em>Julia Brigden (Girl Freiberg)</em>.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]159499[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058292821, member: 30418"] [HEADING=2]Νεότερος από χθες[/HEADING] [B]The Byrds - Younger Than Yesterday[/B] (Φεβρουάριος 1967, Columbia) [CENTER][ATTACH alt="YoungerThanYesterday.jpg"]159497[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star (J. McGuinn, C. Hillman), A2 Have You Seen Her Face (C. Hillman), A3 C.T.A. - 102 (J. McGuinn, R.J. Hippard), A4 Renaissance Fair (D. Crosby, J. McGuinn), A5 Time Between (C. Hillman), A6 Everybody's Been Burned (D. Crosby), B1 Thoughts And Words (C. Hillman), B2 Mind Gardens (D. Crosby), B3 My Back Pages (B. Dylan), B4 The Girl With No Name (C. Hillman), B5 Why (J. McGuinn, D. Crosby) [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Jim McGuinn (ληντ κιθάρα, φωνητικά), David Crosby (ρυθμική κιθάρα, φωνητικά), Chris Hillman (ηλεκτρικό μπάσο, φωνητικά), Michael Clarke (τύμπανα), Hugh Masekela (τρομπέτα A1), Hotep Cecil Barnard (πιάνο A2), Jay Migliori (σαξόφωνο A4), Vern Gosdin (ακουστική κιθάρα A5), Clarence White (κιθάρα A5/B4), Daniel Ray (Big Black) (κρουστά) [COLOR=Indianred]Παραγωγή[/COLOR]: Gary Usher Ηχογραφήθηκε από τις 28 Νοεμβρίου μέχρι 8 Δεκεμβρίου 1966, στα [I]Columbia Studios[/I], Χόλιγουντ, Καλιφόρνια [CENTER][ATTACH alt="CrosbyMcGuinnClarkeHillmanByMichaelOchs.jpg"]159498[/ATTACH] [I]David Crosby, Jim McGuinn, Michael Clarke, Chris Hillman[/I] (φωτο [I]Michael Ochs[/I])[/CENTER] [INDENT][I]Ώστε θέλεις να είσαι αστέρι του ροκ εντ ρολ Τότε άκουσε τώρα αυτό που λέω Απλά πάρε μια ηλεκτρική κιθάρα Και αφιέρωσε λίγο χρόνο για να μάθεις πώς να παίζεις Και όταν τα μαλλιά σου χτενιστούν σωστά και τα παντελόνια σου είναι πολύ εφαρμοστά Θα είναι εντάξει Μετά ήρθε η ώρα να πας στο κέντρο της πόλης Όπου ο ατζέντης δεν θα σ' αφήσει να απογοητευτείς Πούλησε την ψυχή σου στην εταιρεία Που περιμένουν εκεί να σπρώξουν πλαστική πραμάτεια Και σε μια εβδομάδα ή δύο, αν μπεις στα τσαρτ Τα κορίτσια θα σε ξεσκίσουν (Θόρυβοι πλήθους) Τι πληρώνεις για τα πλούτη και τη φήμη σου Ήταν όλο ένα παράξενο παιχνίδι; Είσαι λίγο παλαβός! Τα χρήματα που ήρθαν και η δημόσια αναγνώριση Μην ξεχνάς τι είσαι Είσαι ένα αστέρι του ροκ εντ ρολ! Λα λα λα λα λα λα, λα λα λα λα λα λα Λα λα λα (Θόρυβοι πλήθους)[/I] - So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star (J. McGuinn, C. Hillman)[/INDENT] Ο [B]Roger McGuinn[/B] και ο [B]Chris Hillman[/B] πακέταραν κάθε φθηνό κλισέ για τη ροκ εντ ρολ επιτυχία της στιγμής στο ένδοξο δίλεπτο "[B]So You Want To Be A Rock 'N’ Roll Star[/B]": τα γρήγορα μαθήματα κιθάρας, τα φτιαγμένα μαλλιά και τα σφιχτά παντελόνια, ο επιδέξιος ατζέντης και τα στελέχη της δισκογραφικής εταιρίας που πωλούν την ψυχή σου, τα κοριτσάκια που ούρλιαζαν. «[I][COLOR=Darkorange]Όμως, ένα κλισέ είναι πραγματικά μια κοινοτοπία που έχει γίνει οδυνηρή, κουραστικά προφανής[/COLOR][/I]» και ο [I]McGuinn[/I] και ο [I]Hillman[/I] ήταν πολύ εξοικειωμένοι με το πώς έγιναν οι ίδιοι αστέρια. Ο [I]McGuinn[/I] αγόρασε την πρώτη του δωδεκάχορδη κιθάρα [I]Rickenbacker[/I], αφού είδε τον [I]George Harrison[/I] να παίζει μια, στην ταινία [I]A Hard Day’s Night[/I]. Ο [I]Hillman[/I], που γεννήθηκε με σγουρά μαλλιά, έπρεπε να σιδερώσει τα μαλλιά του για να επιτύχει αυτό το άψογο, ανοιχτόξανθο, φορμαρισμένο αποτέλεσμα. Οι εξοντωτικοί όροι του συμβολαίου των [B]Byrds[/B] με την [I]Columbia[/I] έκαναν την μπάντα να ξεπετάει δίσκους σε ταχύτητα γραμμής συναρμολόγησης. Όταν το [B][COLOR=Dodgerblue]Younger Than Yesterday[/COLOR][/B] (αρχικά με τίτλο [I]Sanctuary[/I]) μπήκε στο Τοπ 40 του Μπίλμπορντ στα τέλη Απριλίου του 1967 και προσγειώθηκε στο απογοητευτικό νούμερο 24, το βινυλιακό σκορ των [I]Byrds[/I] ήταν τέσσερα άλμπουμ και εννέα σινγκλ σε δύο μόνο χρόνια. Όσο για τις κοριτσίστικες κραυγές, που ακούγονται στο "[I]So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star[/I]" ήταν αρκετά αληθινές - γνήσιες Μπερντμάνιακς, ηχογραφημένες από τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων [B]Derek Taylor[/B] κατά τη διάρκεια της Αγγλικής περιοδείας της μπάντας, το 1965. Από την άλλη, οι υψίσυχνες, καυτές φιοριτούρες της τρομπέτας ακούγονται από τον νοτιοαφρικανό πρόσφυγα [B]Hugh Masekela[/B]. Παρ' όλη την απροκάλυπτη αναίδειά του και την απατηλή κολακεία του, το "[I]So You Want To Be A Rock 'N' Roll Star[/I]" ήταν ένα τραγούδι βαθύτερης, υπαινικτικής ειρωνείας σχετικά με τη χειραγώγηση της βιομηχανίας δίσκων των κατασκευασμένων ποπ γκρουπ. Τη στιγμή της κυκλοφορίας του σινγκλ, οι [I]Monkees[/I] ήταν δημοφιλείς και ο [I]Chris Hillman[/I] παραδέχεται ότι τους είχε κατά νου όταν συν-έγραφε τους στίχους. Οι [I]Byrds[/I] γνώριζαν αρκετά καλά, ότι η επιτυχία δεν ήταν το δύσκολο κομμάτι, είχαν εξάλλου το "[B]Mr. Tambourine Man[/B]" για να ευχαριστήσουν τη δική τους ξαφνική, καλή τύχη. Αλλά μένοντας συνετοί στο παιχνίδι, βρισκόμενοι στην πρώτη γραμμή (που ήταν το κατόρθωμά τους), ενηλικιώθηκαν σαν μπάντα και σαν ποπ σταρ, τη στιγμή που τα τσαρτ ήταν γεμάτα με επαναστατική λάμψη και οι προδιαγραφές της τέχνης και της εμπορικότητας ανυψώθηκαν, αναθεωρούμενες με φρέσκα λογική σε καθημερινή πια βάση. Σχηματισμένοι περισσότερο από κοινή φιλοδοξία, παρά από αδελφική αγάπη, η αρχική αμοιβαία εμπιστοσύνη των [I]McGuinn[/I], [B]Gene Clark[/B] και [B]David Crosby[/B] διήρκεσε τρία χρόνια. Ο [I]Clark[/I] έφυγε από την άνοιξη του '66, μετά από δύο μόνο άλμπουμ και ο [I]Crosby[/I] απολύθηκε από τους [I]McGuinn[/I] και [I]Hillman[/I] τον Οκτώβριο του 1967 μετά από έναν μακρύ, σχεδόν ολέθριο πόλεμο επιθυμιών. Το [I]Younger Than Yesterday[/I] ήταν το τελευταίο επίσημο άλμπουμ του [I]Crosby[/I] με τους [I]Byrds[/I] και ως τέτοιο σήμανε το τέλος της πρώτης χρυσής εποχής. Από πολλές απόψεις, είναι επίσης το καλύτερο από τα πρώτα τέσσερα άλμπουμ, μια λαμπρή επίδειξη δύναμης μέσω της ευελιξίας και της διαλογικής ποικιλομορφίας. Τα [B][COLOR=Dodgerblue]Mr. Tambourine Man[/COLOR][/B] και [B][COLOR=Dodgerblue]Turn! Turn! Turn![/COLOR][/B] είναι πιο μονόπλευρα στο ύφος και το [B][URL='https://avclub.gr/forum/showthread.php/156730-Αν-μπορείς-να-πιστέψεις-τα-μάτια-και-τα-αυτιά-σου!?p=1057955934&viewfull=1#post1057955934']Fifth Dimension[/URL][/B] είναι ένας τολμηρός, συχνά όμορφος δίσκος που χαρακτηρίζεται από ζωηρή φαντασία και ριψοκίνδυνο θράσος. Αλλά το [I]Younger Than Yesterday[/I] δείχνει τους κλασικούς [I]Byrds[/I] στα μέσα της δεκαετίας του '60 σε πλήρη, ώριμο έλεγχο των δυνάμεών τους, γράφοντας και εκτελώντας με σαφήνεια, σιγουριά και ενότητα, παρά τα αναδυόμενα εγώ. Τα δέκα από τα έντεκα τραγούδια της αρχικής δωδεκάιντσης έκδοσης του [I]Younger Than Yesterday[/I] κόπηκαν σε εντατικά σέσιον, σ' ένα εντεκαήμερο πανικό από τις 28 Νοεμβρίου έως 8 Δεκεμβρίου του 1966. Το τελευταίο κομμάτι, μια πιο "εξημερωμένη" ανατολίτικη ίντριγκα του "[B]Why[/B]", ήταν ήδη πάνω από ένα χρόνο παλιό, έχοντας εμφανιστεί σε διαφορετική μορφή ως η Β-πλευρά στο "[I]Eight Miles High[/I]". Με την εξαίρεση του "[I]My Back Pages[/I]" του [I]Bob Dylan[/I], που επιλέχθηκε από το άλμπουμ του βάρδου, [I]Another Side Of Bob Dylan[/I] του 1964 και αναδιαμορφώθηκε (όπως παλιότερα το "[I]Mr. Tambourine Man[/I]") από τους [I]Byrds[/I] σε χρόνο 4/4, τα νέα τραγούδια ήταν όλα πρωτότυπα. Αλλά όπως και το φημισμένο [I]White Album[/I] των [I]Beatles[/I], ήταν ένα τεκμήριο τεσσάρων ισχυρών θελήσεων, το [I]Younger Than Yesterday[/I] υπήρξε ένας δίσκος ξεχωριστών, ιδιαίτερα ανταγωνιστικών εκφράσεων - [I]McGuinn, Crosby[/I] και ο ξαφνικά παραγωγικός [I]Hillman[/I] - φορτιζόμενοι όλοι από τις ίδιες ενέργειες που αργότερα θα τους συνέτριβαν. Ο [I]Hillman[/I] διοχέτευσε την πρώιμη μπλούγκρας εμπειρία του και τη νέα μελωδική στάση, στην ποπ ενέργεια του "[B]Have You Seen Her Face[/B]" και στο "[B]The Girl With No Name[/B]" που εξιστορείται μια αποτυχημένη σχέση και διαθέτει τον καλεσμένο κιθαρίστα, μετέπειτα μέλος, [URL='https://avclub.gr/forum/showthread.php/149250-Ο-εραστής-του-βάλτου?p=1057650417&viewfull=1#post1057650417'][I]Clarence White[/I][/URL]. Το ανώνυμο κορίτσι στον τίτλο ήταν στην πραγματικότητα ένα πραγματικό πρόσωπο, η [I]Julia Brigden (Girl Freiberg)[/I]. [CENTER][ATTACH alt="ClarkeHillmanCrosbyMcGuinn.jpg"]159499[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Νομίζω ότι ονειρεύομαι... [The Byrds, Buffalo Springfield]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…