Nova, Άθλια εξυπηρέτηση και κοροϊδία.Απο την 1 Μαρτίου δεν έχω Eon . Στις 4/3/2023 ήρθε τεχνικός κ διέγνωσε βλάβη στο Eon box και να ζητήσω άμεση αντικατάσταση από το 13700. Από τότε και αφού βαθμολογήθηκε Άριστα,(λάθος μεγάλος) επικοινωνώ με τη νύχτα και όλοι έχουν μια απάντηση "Μην ανησυχείτε,θα το επιληφθώ προσωπικά ". οι απαντήσεις ήταν "να το πριν ελέγξουμε, κλείστε ,ανοιξτε,", ή "το έχει πάρει η εταιρεία courier " ,"Ειναι στην αποθήκη και περιμένουμε να το πάρει η ACS," , "δεν μπορείτε να έρθετε να το πάρετε, έρχεται courier" ,"μπορείτε να το παραλάβετε,σας προωθώ στο αρμόδιο τμήμα " ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ, Φορτώθηκα και το συμβόλαιο Nova-wind (άλλο παραμύθι αυτό,} , "θα σας έρθει μήνυμα για την πορεία του θέματος σας" ...
, ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΜΉΝΥΜΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΧΩ ΊΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ! το μόνο που ήρθε είναι ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 45€ (Αντί 31) χρεώθηκαν κ οι κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών αν κ παίρνω από Nova. Από την αρχή της υπογραφής συμβολαίου Οκτωβρίο 2021 ,η σύνδεση Fiber 100 (, σταθερό, Ίντερνετ,Εον) έγινε 30Δεκεμβριου 2021.. 3 μήνες μετά. ΤΙ ΝΑ ΚΆΝΩ;;;
, ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΜΉΝΥΜΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΧΩ ΊΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ! το μόνο που ήρθε είναι ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 45€ (Αντί 31) χρεώθηκαν κ οι κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών αν κ παίρνω από Nova. Από την αρχή της υπογραφής συμβολαίου Οκτωβρίο 2021 ,η σύνδεση Fiber 100 (, σταθερό, Ίντερνετ,Εον) έγινε 30Δεκεμβριου 2021.. 3 μήνες μετά. ΤΙ ΝΑ ΚΆΝΩ;;;