Νova, Άθλια εξυπηρέτηση και κοροϊδία.

ΕκάτηΛ

New member
Nova, Άθλια εξυπηρέτηση και κοροϊδία.Απο την 1 Μαρτίου δεν έχω Eon . Στις 4/3/2023 ήρθε τεχνικός κ διέγνωσε βλάβη στο Eon box και να ζητήσω άμεση αντικατάσταση από το 13700. Από τότε και αφού βαθμολογήθηκε Άριστα,(λάθος μεγάλος) επικοινωνώ με τη νύχτα και όλοι έχουν μια απάντηση "Μην ανησυχείτε,θα το επιληφθώ προσωπικά ". οι απαντήσεις ήταν "να το πριν ελέγξουμε, κλείστε ,ανοιξτε,", ή "το έχει πάρει η εταιρεία courier " ,"Ειναι στην αποθήκη και περιμένουμε να το πάρει η ACS," , "δεν μπορείτε να έρθετε να το πάρετε, έρχεται courier" ,"μπορείτε να το παραλάβετε,σας προωθώ στο αρμόδιο τμήμα " ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ, Φορτώθηκα και το συμβόλαιο Nova-wind (άλλο παραμύθι αυτό,} , "θα σας έρθει μήνυμα για την πορεία του θέματος σας" ...
, ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΜΉΝΥΜΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΧΩ ΊΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ! το μόνο που ήρθε είναι ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 45€ (Αντί 31) χρεώθηκαν κ οι κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών αν κ παίρνω από Nova. Από την αρχή της υπογραφής συμβολαίου Οκτωβρίο 2021 ,η σύνδεση Fiber 100 (, σταθερό, Ίντερνετ,Εον) έγινε 30Δεκεμβριου 2021.. 3 μήνες μετά. ΤΙ ΝΑ ΚΆΝΩ;;;
 

full speed

New member
7 February 2013
26
ελλαδα η χωρα των λαμογιων και της αρπαχτης.ποιος να τους ελεγξει?παντου πανω κατω τα ιδια ειναι σε καυσιμα τηλεπικοινωνιες σουπερ μαρκετ ρευμα και πολλα αλλα.ασυδωσια και μασα ενα πραγμα τραγικο που μας κανει να νιωθουμε κοροιδα μια ζωη και δικαιολογημενα τριτοκοσμικοι.καλος μου φιλος πηγε στην αλβανια τετραημερο οι δρομοι πεντακαθαροι λακουβες πουθενα ευγενεια και εξυπηρετηση παντου.απιστευτο κι ομως αληθινο αυτοι που εμεις τους γιουχαρουμε ειναι 50 χρονια μπροστα.
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,525
Land of Dystopia
Nova, Άθλια εξυπηρέτηση και κοροϊδία.Απο την 1 Μαρτίου δεν έχω Eon . Στις 4/3/2023 ήρθε τεχνικός κ διέγνωσε βλάβη στο Eon box και να ζητήσω άμεση αντικατάσταση από το 13700. Από τότε και αφού βαθμολογήθηκε Άριστα,(λάθος μεγάλος) επικοινωνώ με τη νύχτα και όλοι έχουν μια απάντηση "Μην ανησυχείτε,θα το επιληφθώ προσωπικά ". οι απαντήσεις ήταν "να το πριν ελέγξουμε, κλείστε ,ανοιξτε,", ή "το έχει πάρει η εταιρεία courier " ,"Ειναι στην αποθήκη και περιμένουμε να το πάρει η ACS," , "δεν μπορείτε να έρθετε να το πάρετε, έρχεται courier" ,"μπορείτε να το παραλάβετε,σας προωθώ στο αρμόδιο τμήμα " ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ, Φορτώθηκα και το συμβόλαιο Nova-wind (άλλο παραμύθι αυτό,} , "θα σας έρθει μήνυμα για την πορεία του θέματος σας" ...
, ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΜΉΝΥΜΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΧΩ ΊΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ! το μόνο που ήρθε είναι ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 45€ (Αντί 31) χρεώθηκαν κ οι κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών αν κ παίρνω από Nova. Από την αρχή της υπογραφής συμβολαίου Οκτωβρίο 2021 ,η σύνδεση Fiber 100 (, σταθερό, Ίντερνετ,Εον) έγινε 30Δεκεμβριου 2021.. 3 μήνες μετά. ΤΙ ΝΑ ΚΆΝΩ;;;
EETT
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,272
χωρις να θελω να σου χαλασω το topic , απλα να αναφερω και εγω οτι εδω και πανω απο ενα μηνα και μετα απο πολλα μυνηματα που εχω στηλει , εχω ζητησει να μου πουν αν υπαρχει προστιμο σε διακοπη και αν ναι ποσο , και το μονο που μου απαντανε ειναι οτι το εχουν προωθσει. παλια μεσα στη βδομαδα με επαιρναν τηλεφωνο.
 

mikess71

Established Member
1 July 2022
143
Βριλήσσια
Έχω ζητήσει ηλεκτρονικά στο site της nova το συμβόλαιό μου πολλές φορές και απλά τίποτα.. Και πράγματι υπάρχουν οδηγίες αναλυτικά πως πρέπει να το κάνεις και τις ακολούθησα. Μου έρχονται μυνήματα στο email τύπου "Ευχαριστούμε σύντομα θα σας εξυπηρετήσουμε.." Δεν είναι δικαίωμά μου να έχω όποια ώρα ζητήσω το συμβόλαιό μου? Κάπου διάβασα στο site τους οτι πρέπει να γράψουμε και τον λόγο που το θέλουμε.. Στην cosmote δεν είχα τέτοια..
 

mikess71

Established Member
1 July 2022
143
Βριλήσσια
Ένας λόγος που έφυγα από την cosmote ήταν γιατί όταν έπαιρνα στο 13888 για κάποιο πρόβλημα, έπρεπε να πάρω μετά τις 11 για να μην περιμένω πολύ. Όμως το έλυναν. Όταν πήγα στην Nova μου έκανε εντύπωση που ο χρόνος αναμονής είναι 2 λεπτά μόνο και αν.. Τους λες το πρόβλημα και το καταγράφουν, όμως δεν ξέρω τελικά τι γράφουν... Άκρη δεν έχω βρει..
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,272
στην ουσια δεν υπαρχει τμημσ για εξυπηρέτηση. εμενα απλα δεν μου απαντανε σε αυτο που τους ρωτησα.ετσι γουσταρουν και δεν μου απαντανε , και δυστηχως δεν γνωριζω καποιο τροπο ωστε να τους αναγκασω να μου απαντησουν. οποτε δεν θα καθομαι αλλο να σκαω και απλα θα περιμενω να τελειωσει το κολοσυμβολαιο κα να παω οτε. ειναι απλα τραγικοι.
 

mikess71

Established Member
1 July 2022
143
Βριλήσσια
Έχω ζητήσει ηλεκτρονικά στο site της nova το συμβόλαιό μου πολλές φορές και απλά τίποτα.. Και πράγματι υπάρχουν οδηγίες αναλυτικά πως πρέπει να το κάνεις και τις ακολούθησα. Μου έρχονται μυνήματα στο email τύπου "Ευχαριστούμε σύντομα θα σας εξυπηρετήσουμε.." Δεν είναι δικαίωμά μου να έχω όποια ώρα ζητήσω το συμβόλαιό μου? Κάπου διάβασα στο site τους οτι πρέπει να γράψουμε και τον λόγο που το θέλουμε.. Στην cosmote δεν είχα τέτοια..
Για να μην είμαστε άδικοι, τελικά μου έστειλαν το συμβόλαιο ηλεκτρονικά, ακολουθώντας τις οδηγίες του site την nova..
 
  • Like
Reactions: zapper and pirovola

alcatgalatsi

New member
16 February 2011
34
ΓΑΛΑΤΣΙ
Χρήστης nova από το 1999 ...τι μου έκαναν τα λαμόγια ... με πήραν τηλ από το τμήμα προσφορών ότι θα κάνουν προσφορά για μείωσή τιμή από 25 ε σε 16.50 ε ( nova foul Pac / sat) για 6 μήνες και μετά 25 ε για 18 μηνες, συμφώνησα ...αλλά δεν μου είπαν οτι χάνονται τα ψηφιακά έξτρα που έχει ο 3001 ( pvr + nova cinema 3 το αισθησιακό πρόγραμμα ) έκανα υπαναχώρηση τους έστειλα επιστολή , τηλέφωνα με χρέωση γιατί δεν έχω κιν.. η σταθερό nova .. .το μόνο που είπαν είναι ότι η παλιά nova , αφμ , ψηφιακά ΤΕΛΟΣ δηλ πέτσες... ΠΑΙΔΙΑ όποιοι έχετε NOVA SAT ME 3001 ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ PVR ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...η παλιά NOVA AND ...
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

djnivo

New member
23 July 2023
4
Καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα, με το έτσι θέλω ένα ωραίο πρωινό,ξαφνικά δεν έχω καμία διαθέσιμη υπηρεσία,ούτε τηλ ούτε internet.Η γραμμή είναι στο όνομα της κουνιάδος μου καθαρά για επαγγελματικους λόγους.Τους κάλεσε κανονικά στην εξυπηρέτηση πελατών,στην αρχή μας είπαν ότι έγινε συστημικο λάθος,άλλος υπάλληλος ότι έκανε αίτηση φορητοτητας.Εκανε το εξής λάθος να κάνει από την αρχή άλλο συμβόλαιο στις 20 Ιουνίου με αποτέλεσμα να μην έχει ενεργοποιηθεί ακόμη,μπορεί να ακυρωθεί το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία,σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Οι ανύπαρκτοι θα έπρεπε να λέγονται. Και στην λέξη Εον λείπει από μπροστά το γράμμα Π για να ολοκληρωθεί
. Είναι δυνατόν να καταγράφεται η κλήση σου, να τους ζητάς πόσο είναι το πέναλτυ αποχώρησης και να σε κάνουν μπαλάκι μεταξύ 4-5 ατόμων και να σου λένε προωθούμε το αίτημα σας κα στο τέλος να μην ενημερώνουν ποτέ τον καταναλωτή; Τα ξέρει ο Εετ αυτές τις πρακτικές που ακολουθεί η Nova σε βάρος των καταναλωτών; Το έσπασα το συμβόλαιο και περιμένω να με συνδέσουν στην κοσμοτε.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

mikess71

Established Member
1 July 2022
143
Βριλήσσια
Έκανες αίτηση αλλαγή φορητότας στην cosmote? Με την nova δεν θα βρεις άκρη. Θα σου πούνε στο τέλος να επισκευτείς ένα κατάστημα nova για να σου δώσουν λύση. Έχω την εντύπωση ότι αυτή η τακτική γίνεται από τότε που έγινε η ένωση με την wind (μεγάλη nova)..
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Έκανες αίτηση αλλαγή φορητότας στην cosmote? Με την nova δεν θα βρεις άκρη. Θα σου πούνε στο τέλος να επισκευτείς ένα κατάστημα nova για να σου δώσουν λύση. Έχω την εντύπωση ότι αυτή η τακτική γίνεται από τότε που έγινε η ένωση με την wind (μεγάλη nova)..
Τι λύση να δώσουν; Τους λες θέλω να πάω και αλλού και σου λένε γιατί; Λες και δεν έχω το δικαίωμα επιλογής. Ας τα βρουν πρώτα με τον Βαγγέλη που μας έβαλαν εμάς στη μέση για να έχουν τη συνείδηση τους καθαρή και μετά ξαναμιλάμε. Δεν μας ειδοποίησαν καν τότε για τα κανάλια που έβγαλαν.
 

Chris#

Established Member
18 December 2020
183
Οι ανύπαρκτοι θα έπρεπε να λέγονται. Και στην λέξη Εον λείπει από μπροστά το γράμμα Π για να ολοκληρωθεί
. Είναι δυνατόν να καταγράφεται η κλήση σου, να τους ζητάς πόσο είναι το πέναλτυ αποχώρησης και να σε κάνουν μπαλάκι μεταξύ 4-5 ατόμων και να σου λένε προωθούμε το αίτημα σας κα στο τέλος να μην ενημερώνουν ποτέ τον καταναλωτή; Τα ξέρει ο Εετ αυτές τις πρακτικές που ακολουθεί η Nova σε βάρος των καταναλωτών; Το έσπασα το συμβόλαιο και περιμένω να με συνδέσουν στην κοσμοτε.
Τη ρήτρα τη γράφει πάνω στο συμβόλαιο που θα έπρεπε να έχεις.
Αν δεν το έχεις, γραπτά μέσω της φόρμας επικοινωνίας ζητάς να σου αποστείλουν το συμβόλαιο.
Αν δεν απαντήσουν μέσα σε 2 μέρες, κάνε καταγγελία στην ΕΕΕΤ πως ΔΕΝ σου έχουν δώσει το συμβόλαιο και παρότι το ζήτησες εξακολουθούν να μην στο δινουν.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Τη ρήτρα τη γράφει πάνω στο συμβόλαιο που θα έπρεπε να έχεις.
Αν δεν το έχεις, γραπτά μέσω της φόρμας επικοινωνίας ζητάς να σου αποστείλουν το συμβόλαιο.
Αν δεν απαντήσουν μέσα σε 2 μέρες, κάνε καταγγελία στην ΕΕΕΤ πως ΔΕΝ σου έχουν δώσει το συμβόλαιο και παρότι το ζήτησες εξακολουθούν να μην στο δινουν.
Μου έστειλαν στο messenger ότι είναι 8 ευρώ. Έχω ζητήσει 3-4 φορές τηλεφωνικά με καταγεγραμμένες κλήσεις, αλλά όλο μου λένε ότι θα με κάνουν παραπομπή και με πάνε από τον Άννα στον Καιαφα. Τέλος πάντων το έχω γραπτώς οπότε όλα καλά.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ