Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Nova EON TV / EON+
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Etherovamon" data-source="post: 1058735325" data-attributes="member: 61167"><p>Μόλις με πήρε τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα της Nova για μια παρατήρηση που είχα στείλει για δυο κανάλια</p><p>Αρχίσαμε στραβά με τον τεχνικό,άρχιζε να το παίζει τρελίτσα και ότι εμείς δεν βλέπουμε πρόβλημα και ότι φταίει το stream που μας στέλνει το κανάλι και καταλήγει…..δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι </p><p>Πέφτει εκεί ένα γρήγορο κράξιμο και φτάνουμε με την ευκαιρία και στο WiFi </p><p>Και εμείς επιλέγουμε να μην το ανοίγουμε για τους δικούς μας λόγους σαν εταιρεία…..αλλά άμα θέλετε να πληρώσετε να έρθει ο τεχνικός πολύ ευχαρίστως </p><p>Εκεί άρχισε ο δεύτερος γύρος, όπου ρώτησα γιατί δεν γίνεται γενικά τότε και πρέπει να έρθει τεχνικός και πήρα πάλι απάντηση ότι ειναι απόφαση της εταιρείας και έχει τους λόγους της </p><p>Επισημαίνοντας ότι αυτό αρχίζει να δυσφημεί την υπηρεσία και πως καλό θα ήταν να το δούνε λίγο γιατί ο κόσμος θα αρχίσει να μειώνεται (και το λέω σαν υπέρμαχος της υπηρεσίας) </p><p>Μου λεει αυτο ειναι πρόβλημα της εταιρείας</p><p>Την άποψη μου σαν πελάτη για τα προβλήματα δεν τη λαμβάνετε υπόψιν δηλαδή;</p><p>Φυσικά αλλά η εταιρεία έχει αυτή τη πολιτική </p><p>Εκεί του εξήγησα δυο τρία πραγματάκια για το πως φέρονται στους πελάτες και οτι η υπηρεσία έχει και ανταγωνιστές και καλό θα ήταν να χρησιμοποιούν τα feedback</p><p>Άρχισε τα ίδια βέβαια για τη πολιτική </p><p>Ε κάπου εκεί λέω γεια και το κλείνουμε γιατί θα πήγαινε αλλού η κουβέντα</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Etherovamon, post: 1058735325, member: 61167"] Μόλις με πήρε τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα της Nova για μια παρατήρηση που είχα στείλει για δυο κανάλια Αρχίσαμε στραβά με τον τεχνικό,άρχιζε να το παίζει τρελίτσα και ότι εμείς δεν βλέπουμε πρόβλημα και ότι φταίει το stream που μας στέλνει το κανάλι και καταλήγει…..δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι Πέφτει εκεί ένα γρήγορο κράξιμο και φτάνουμε με την ευκαιρία και στο WiFi Και εμείς επιλέγουμε να μην το ανοίγουμε για τους δικούς μας λόγους σαν εταιρεία…..αλλά άμα θέλετε να πληρώσετε να έρθει ο τεχνικός πολύ ευχαρίστως Εκεί άρχισε ο δεύτερος γύρος, όπου ρώτησα γιατί δεν γίνεται γενικά τότε και πρέπει να έρθει τεχνικός και πήρα πάλι απάντηση ότι ειναι απόφαση της εταιρείας και έχει τους λόγους της Επισημαίνοντας ότι αυτό αρχίζει να δυσφημεί την υπηρεσία και πως καλό θα ήταν να το δούνε λίγο γιατί ο κόσμος θα αρχίσει να μειώνεται (και το λέω σαν υπέρμαχος της υπηρεσίας) Μου λεει αυτο ειναι πρόβλημα της εταιρείας Την άποψη μου σαν πελάτη για τα προβλήματα δεν τη λαμβάνετε υπόψιν δηλαδή; Φυσικά αλλά η εταιρεία έχει αυτή τη πολιτική Εκεί του εξήγησα δυο τρία πραγματάκια για το πως φέρονται στους πελάτες και οτι η υπηρεσία έχει και ανταγωνιστές και καλό θα ήταν να χρησιμοποιούν τα feedback Άρχισε τα ίδια βέβαια για τη πολιτική Ε κάπου εκεί λέω γεια και το κλείνουμε γιατί θα πήγαινε αλλού η κουβέντα [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Nova EON TV / EON+
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…