Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Nova EON TV / EON+
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Constantine_" data-source="post: 1058892554" data-attributes="member: 65796"><p>Καλησπέρα! Θέλω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις γιατί με την Nova δεν βγάζω άκρη...</p><p>Αυτή την στιγμή είμαι συνδρομητής internet, σταθερού και δορυφορικής Nova, με 200mbps ταχύτητα internet από πέρσι, όπου κατά την αναβάθμιση συμβολαίου (από vdsl 100 mbps σε 200 mbps fiber) δεν μου άλλαξαν την δορυφορική Nova σε EON. Πλέον όμως θέλω να καταργήσω εντελώς την δορυφορική εγκατάσταση και να αποκτήσω πρόσβαση στην EON. Αρχικά πήγα σε κατάστημα για να κάνω αυτό το αίτημα όπου λόγω τεχνικού προβλήματος με παρέπεμψαν στην τεχνική υποστήριξη (13700) και μετά η τεχνική υποστήριξη με έστειλε στην εξυπηρέτηση πελατών (13800), όπου η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε πως τέτοιο αίτημα μπορεί να κάνει μόνο το κατάστημα. Οπότε εδώ και 12-13 μέρες υπάρχει ένα φαύλος κύκλος μεταξύ καταστήματος, τεχνικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών. Στο μεταξύ επειδή το κατάστημα δεν μπορούσε να καταχωρήσει το αίτημα αλλαγής εξοπλισμού, έστειλε ένα αίτημα στα κεντρικά της εταιρίας όπου με κάλεσαν χθες και μου είπαν πως ο μόνος τρόπος να πάω στην EON είναι να καταργήσω το υπάρχον συμβόλαιο (όπου θα πληρώσω την ρήτρα αποχώρησης) και μετά να ξανακάνω αίτηση στο καινούριο πρόγραμμα EON+. Σας ακούγεται λογικό κάτι τέτοιο; Παλιοί δορυφορικοί συνδρομητές πως πήγατε στην EON? Κάνατε αναβάθμιση συμβολαίου? πληρώσατε τον εξοπλισμό?. Κάθε απάντηση είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα με το σεντόνι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Constantine_, post: 1058892554, member: 65796"] Καλησπέρα! Θέλω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις γιατί με την Nova δεν βγάζω άκρη... Αυτή την στιγμή είμαι συνδρομητής internet, σταθερού και δορυφορικής Nova, με 200mbps ταχύτητα internet από πέρσι, όπου κατά την αναβάθμιση συμβολαίου (από vdsl 100 mbps σε 200 mbps fiber) δεν μου άλλαξαν την δορυφορική Nova σε EON. Πλέον όμως θέλω να καταργήσω εντελώς την δορυφορική εγκατάσταση και να αποκτήσω πρόσβαση στην EON. Αρχικά πήγα σε κατάστημα για να κάνω αυτό το αίτημα όπου λόγω τεχνικού προβλήματος με παρέπεμψαν στην τεχνική υποστήριξη (13700) και μετά η τεχνική υποστήριξη με έστειλε στην εξυπηρέτηση πελατών (13800), όπου η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε πως τέτοιο αίτημα μπορεί να κάνει μόνο το κατάστημα. Οπότε εδώ και 12-13 μέρες υπάρχει ένα φαύλος κύκλος μεταξύ καταστήματος, τεχνικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών. Στο μεταξύ επειδή το κατάστημα δεν μπορούσε να καταχωρήσει το αίτημα αλλαγής εξοπλισμού, έστειλε ένα αίτημα στα κεντρικά της εταιρίας όπου με κάλεσαν χθες και μου είπαν πως ο μόνος τρόπος να πάω στην EON είναι να καταργήσω το υπάρχον συμβόλαιο (όπου θα πληρώσω την ρήτρα αποχώρησης) και μετά να ξανακάνω αίτηση στο καινούριο πρόγραμμα EON+. Σας ακούγεται λογικό κάτι τέτοιο; Παλιοί δορυφορικοί συνδρομητές πως πήγατε στην EON? Κάνατε αναβάθμιση συμβολαίου? πληρώσατε τον εξοπλισμό?. Κάθε απάντηση είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα με το σεντόνι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Nova EON TV / EON+
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…