Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Nova.Rep1" data-source="post: 1057159209" data-attributes="member: 45120"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>Καλησπέρα sas11097,</p><p></p><p>Αρχικά θα χρειαστεί να ελέγξεις τις απαιτήσεις συστήματος ώστε να επιβεβαιώσεις αν το laptop που χρησιμοποιείς πληροί τις προϋποθέσεις σωστής λειτουργίας.</p><p></p><p>Σε αυτό το <a href="http://www.forthnet.gr/FAQ.aspx?a_id=7143" target="_blank">link</a> θα βρεις διάφορες πληροφορίες που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.</p><p></p><p>Συγκεκριμένα στην παράγραφο 13, θα βρείς πληροφορίες που αφορούν τις απαιτήσεις συστήματος.</p><p></p><p>Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί απεγκατάσταση του plugin και εκ νέου εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων / cookies στον browser που χρησιμοποιείς.</p><p></p><p>Επίσης καλό είναι να πραγματοποιηθεί update με τους πρόσφατους drivers της κάρτας γραφικών σου και να γίνει απενεργοποίηση του firewall/antivirus.</p><p></p><p>Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.</p><p></p><p>Αλέξης, Forthnet Support</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nova.Rep1, post: 1057159209, member: 45120"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] Καλησπέρα sas11097, Αρχικά θα χρειαστεί να ελέγξεις τις απαιτήσεις συστήματος ώστε να επιβεβαιώσεις αν το laptop που χρησιμοποιείς πληροί τις προϋποθέσεις σωστής λειτουργίας. Σε αυτό το [URL="http://www.forthnet.gr/FAQ.aspx?a_id=7143"]link[/URL] θα βρεις διάφορες πληροφορίες που ίσως να σου φανούν χρήσιμες. Συγκεκριμένα στην παράγραφο 13, θα βρείς πληροφορίες που αφορούν τις απαιτήσεις συστήματος. Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί απεγκατάσταση του plugin και εκ νέου εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων / cookies στον browser που χρησιμοποιείς. Επίσης καλό είναι να πραγματοποιηθεί update με τους πρόσφατους drivers της κάρτας γραφικών σου και να γίνει απενεργοποίηση του firewall/antivirus. Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου. Αλέξης, Forthnet Support [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…