Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="pankostas" data-source="post: 1057195059" data-attributes="member: 46018"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>Καλημέρα μια ερώτηση. Έκανα αλλαγή τον 831 με τον 865pvr . Η εγκατάσταση έγινε κανονικά. Το θέμα είναι ότι δεν κάνει ούτε pause ούτε εγγραφη. Πήγα από το κατάστημα forthnet κοίταξαν τον αποκωδικοποιητη και το διαπίστωσαν και αυτοί. Όμως από τα κεντρικά είπαν ότι δεν είναι θέμα αποκωδικοποιητη αλλά θέμα μηχανογραφησης και να περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο. Με πήραν τηλέφωνο Σάββατο απόγευμα κάναμε κάποιες δοκιμές αλλά το αποτέλεσμα το ιδιο. Ο τεχνικός από το τηλέφωνο μου είπε ότι δεν μπορεί να το φτιάξει με εντολές που έστειλε και θα το προωθήσει. Επέμενε ότι είναι θέμα μηχανογραφησης και όχι hardware. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο?Τα παιδιά πάντως από το κατάστημα δεν είχαν κανένα πρόβλημα να μου δώσουν καινουργιο 865. Τώρα πρέπει να περιμένω και δεν ξέρω και γω ποσο.<br/></p><p></p><p>Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον Αλέξη για την άμεση επίλυση του προβλήματος μου. Οντως δεν ηταν θέμα αποκωδικοποιητή. Μπράβο παιδιά!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pankostas, post: 1057195059, member: 46018"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] Καλημέρα μια ερώτηση. Έκανα αλλαγή τον 831 με τον 865pvr . Η εγκατάσταση έγινε κανονικά. Το θέμα είναι ότι δεν κάνει ούτε pause ούτε εγγραφη. Πήγα από το κατάστημα forthnet κοίταξαν τον αποκωδικοποιητη και το διαπίστωσαν και αυτοί. Όμως από τα κεντρικά είπαν ότι δεν είναι θέμα αποκωδικοποιητη αλλά θέμα μηχανογραφησης και να περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο. Με πήραν τηλέφωνο Σάββατο απόγευμα κάναμε κάποιες δοκιμές αλλά το αποτέλεσμα το ιδιο. Ο τεχνικός από το τηλέφωνο μου είπε ότι δεν μπορεί να το φτιάξει με εντολές που έστειλε και θα το προωθήσει. Επέμενε ότι είναι θέμα μηχανογραφησης και όχι hardware. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο?Τα παιδιά πάντως από το κατάστημα δεν είχαν κανένα πρόβλημα να μου δώσουν καινουργιο 865. Τώρα πρέπει να περιμένω και δεν ξέρω και γω ποσο.<br/> Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον Αλέξη για την άμεση επίλυση του προβλήματος μου. Οντως δεν ηταν θέμα αποκωδικοποιητή. Μπράβο παιδιά! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…