Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Nova.Rep1" data-source="post: 1057195811" data-attributes="member: 45120"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>Καλησπέρα craven,</p><p></p><p>Λυπούμαστε αν έτυχες εσφαλμένης ενημέρωσης αλλά και αντιμετώπισης.</p><p>Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.</p><p></p><p>Σωστά όπως μας αναφέρεις, η ανανέωση του συμβολαίου σου έγινε την 1/8/2014 και βάσει αυτής της ημ/νιας ορίζεται και η λήξη δέσμευσης, 1/8/2015 </p><p></p><p>Για την διαφορά και το λάθος που προέκυψε με τη χρέωση της υπηρεσίας Multiview, θα ενημερώσουμε τα αρμόδια τμήματα ώστε να γίνει και η ανάλογη πίστωση, καθώς θα ενημερωθούν και όλοι οι αρμόδιοι για το παραπάνω γεγονός. </p><p></p><p>Για άλλη μια φορά να σου αναφέρουμε ότι λυπούμαστε για την όλη ταλαιπωρία και την αναστάτωση.</p><p></p><p>Κώστας, Forthnet Support</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nova.Rep1, post: 1057195811, member: 45120"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] Καλησπέρα craven, Λυπούμαστε αν έτυχες εσφαλμένης ενημέρωσης αλλά και αντιμετώπισης. Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη. Σωστά όπως μας αναφέρεις, η ανανέωση του συμβολαίου σου έγινε την 1/8/2014 και βάσει αυτής της ημ/νιας ορίζεται και η λήξη δέσμευσης, 1/8/2015 Για την διαφορά και το λάθος που προέκυψε με τη χρέωση της υπηρεσίας Multiview, θα ενημερώσουμε τα αρμόδια τμήματα ώστε να γίνει και η ανάλογη πίστωση, καθώς θα ενημερωθούν και όλοι οι αρμόδιοι για το παραπάνω γεγονός. Για άλλη μια φορά να σου αναφέρουμε ότι λυπούμαστε για την όλη ταλαιπωρία και την αναστάτωση. Κώστας, Forthnet Support [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…