Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="algedan" data-source="post: 1057195971" data-attributes="member: 12997"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>να τονίσω και εγώ το δικό μου θέμα! που το έψαξα μετά την περίπτωση του φίλου παραπάνω. Συγκεκριμένα στις 22/6 είχα κάνει ανανέωση για ένα χρόνο, μετέπειτα σε αίτηση διακοπής των hd μου είχε τονίστει ότι ανανεώθηκαν δωρεάν για 12 μήνες με την ανανέωση. Πριν λίγο καιρό είχα δει χρέωση και επικοινώνησα με τα παιδιά από το support εδώ (ποστ 1461) τα οποία και επιμελήθηκαν το θέμα μου και θα γινόταν πίστωση. Όντως στις 22/9 μου ήρθαν και εμένα τα μηνύματα του φίλου παραπάνω και έμεινα ήσυχος. Τώρα αφού μπήκα στο e-bill μου βλέπω ξανά χρέωση στα HD και από την πίστωση θα πλήρωνα 38,41!!! ( αντί 39,90- 4,99 τα hd του προηγούμενου μήνα =34,91) ενώ ταυτόχρονα στα στοιχεία συμβολαίου βλέπω <strong><u>ημερομηνία έναρξης 22/09/2014!!!</u></strong>. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει; Δεν συμφώνησα εγώ σε τυχόν "ύπουλη" παράταση, απλώς ζήτησα κάτι που μου είχαν δηλώσει για τις 22/06/2014 και παρακαλώ για τυχόν ενέργεις διορθώματος!!!<span style="color: Gray"></span></p><p><span style="color: Gray"></span></p><p><span style="color: Gray"><span style="font-size: 9px">--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---</span></span></p><p><span style="color: Gray"></span></p><p><span style="color: Gray"></span>σας έστειλα τα στοιχεία μου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="algedan, post: 1057195971, member: 12997"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] να τονίσω και εγώ το δικό μου θέμα! που το έψαξα μετά την περίπτωση του φίλου παραπάνω. Συγκεκριμένα στις 22/6 είχα κάνει ανανέωση για ένα χρόνο, μετέπειτα σε αίτηση διακοπής των hd μου είχε τονίστει ότι ανανεώθηκαν δωρεάν για 12 μήνες με την ανανέωση. Πριν λίγο καιρό είχα δει χρέωση και επικοινώνησα με τα παιδιά από το support εδώ (ποστ 1461) τα οποία και επιμελήθηκαν το θέμα μου και θα γινόταν πίστωση. Όντως στις 22/9 μου ήρθαν και εμένα τα μηνύματα του φίλου παραπάνω και έμεινα ήσυχος. Τώρα αφού μπήκα στο e-bill μου βλέπω ξανά χρέωση στα HD και από την πίστωση θα πλήρωνα 38,41!!! ( αντί 39,90- 4,99 τα hd του προηγούμενου μήνα =34,91) ενώ ταυτόχρονα στα στοιχεία συμβολαίου βλέπω [B][U]ημερομηνία έναρξης 22/09/2014!!![/U][/B]. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να ξέρω τι συμβαίνει; Δεν συμφώνησα εγώ σε τυχόν "ύπουλη" παράταση, απλώς ζήτησα κάτι που μου είχαν δηλώσει για τις 22/06/2014 και παρακαλώ για τυχόν ενέργεις διορθώματος!!![COLOR="Gray"] [SIZE=1]--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---[/SIZE] [/COLOR]σας έστειλα τα στοιχεία μου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…