Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Π. Δημήτρης" data-source="post: 1057302171" data-attributes="member: 850"><p><strong>Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p></p><p></p><p> - Στο εδάφιο #2205, και στην προσπάθειά μου να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου αμέσως μετά την έκδοσή του, όπως συνηθίζω, ανέφερα <u>πιθανή δυσλειτουργία</u> του e-bill (νέου account), αφού υφίστατο μηδενική χρέωση στον λογαριασμό μου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πιθανολογώ ότι αυτό συμβαίνει λόγω μετάβασης στη νέα υπηρεσία e-bill / account.</p><p></p><p> - Στο εδάφιο #2209, μετά από απάντηση του support, <u>αναφέρω εκ νέου ότι η υπηρεσία account δυσλειτουργε</u>ί (τουλάχιστον σε ότι αφορά τον δικό μου λογαριασμό), και προθυμοποιήθηκα να αποστείλω "print screen", ώστε να βεβαιωθούν για του λόγου το αληθές.</p><p></p><p> - Στο εδάφιο #2213, και κατόπιν επικοινωνίας μου με την "Εξυπηρέτηση πελατών" της Forthnet (τηλ. 13831),"έκλεισα" το θέμα, αφού ενημερώθηκα ότι το νέο myaccount είναι προς το παρόν beta (και σαφώς φρονώ ότι είναι απόλυτα φυσιολογική η μερική δυσλειτουργία μίας νέας υπηρεσίας.) Μετά από αυτό ζήτησα τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής ο οποίος πρόθυμα μου εκχωρήθηκε.</p><p></p><p> <strong>Παρόλα αυτά το support μου απαντάει:</strong></p><p></p><p> - "σε όσες δοκιμές έχουν γίνει από πλευρά μας, δεν παρατηρούμε κάποια δυσλειτουργία στην εμφάνιση των παραστατικών"</p><p></p><p></p><p> <strong>Μετά βέβαια την αποστολή των "print screens", υπήρξε η παραδοχή ότι όντως τα παραστατικά δεν εμφανίζονται και αυτό θα γίνει τις επόμενες μέρες.</strong></p><p></p><p> Κατόπιν των ανωτέρω, εκτιμώ ότι δεν είναι υπερβολικός και προσβλητικός ο όρος "καχυποψία" (που απλά σημαίνει "έχω υποψία-αμφιβολία για την ορθότητα των λεγομένων σου") αφού συμπερασματικά εξάγεται από το σύνολο των τοποθετήσεων στο παρόν νήμα (κατά την δική μου γνώμη)</p><p></p><p> Δηλαδή αφού πολλάκις γράφω ότι "υπάρχει πρόβλημα" για πιο λόγο θα πρέπει να το αποδείξω; (αποστέλλοντας στοιχεία - print screen για ένα θέμα που θεώρησα ότι έληξε μετά την συνομιλία μου με την "εξυπηρέτηση πελατών)</p><p></p><p> Κατά το λοιπά, βεβαίως, εκτιμώ και σέβομαι τις προσπάθειες και τον μόχθο του support προς εξυπηρέτηση των προβλημάτων-αποριών των φίλων του παρόντος ιστοχώρου.</p><p></p><p> Υ.Γ</p><p></p><p> "εποικοδομητικό γεγονός" : γεγονότα, ανταλλαγές απόψεων, συνομιλίες που γίνονται για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και οι οποίες έχουν κάποια θετική έκβαση.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Π. Δημήτρης, post: 1057302171, member: 850"] [b]Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***[/b] - Στο εδάφιο #2205, και στην προσπάθειά μου να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου αμέσως μετά την έκδοσή του, όπως συνηθίζω, ανέφερα [U]πιθανή δυσλειτουργία[/U] του e-bill (νέου account), αφού υφίστατο μηδενική χρέωση στον λογαριασμό μου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πιθανολογώ ότι αυτό συμβαίνει λόγω μετάβασης στη νέα υπηρεσία e-bill / account. - Στο εδάφιο #2209, μετά από απάντηση του support, [U]αναφέρω εκ νέου ότι η υπηρεσία account δυσλειτουργε[/U]ί (τουλάχιστον σε ότι αφορά τον δικό μου λογαριασμό), και προθυμοποιήθηκα να αποστείλω "print screen", ώστε να βεβαιωθούν για του λόγου το αληθές. - Στο εδάφιο #2213, και κατόπιν επικοινωνίας μου με την "Εξυπηρέτηση πελατών" της Forthnet (τηλ. 13831),"έκλεισα" το θέμα, αφού ενημερώθηκα ότι το νέο myaccount είναι προς το παρόν beta (και σαφώς φρονώ ότι είναι απόλυτα φυσιολογική η μερική δυσλειτουργία μίας νέας υπηρεσίας.) Μετά από αυτό ζήτησα τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής ο οποίος πρόθυμα μου εκχωρήθηκε. [B]Παρόλα αυτά το support μου απαντάει:[/B] - "σε όσες δοκιμές έχουν γίνει από πλευρά μας, δεν παρατηρούμε κάποια δυσλειτουργία στην εμφάνιση των παραστατικών" [B]Μετά βέβαια την αποστολή των "print screens", υπήρξε η παραδοχή ότι όντως τα παραστατικά δεν εμφανίζονται και αυτό θα γίνει τις επόμενες μέρες.[/B] Κατόπιν των ανωτέρω, εκτιμώ ότι δεν είναι υπερβολικός και προσβλητικός ο όρος "καχυποψία" (που απλά σημαίνει "έχω υποψία-αμφιβολία για την ορθότητα των λεγομένων σου") αφού συμπερασματικά εξάγεται από το σύνολο των τοποθετήσεων στο παρόν νήμα (κατά την δική μου γνώμη) Δηλαδή αφού πολλάκις γράφω ότι "υπάρχει πρόβλημα" για πιο λόγο θα πρέπει να το αποδείξω; (αποστέλλοντας στοιχεία - print screen για ένα θέμα που θεώρησα ότι έληξε μετά την συνομιλία μου με την "εξυπηρέτηση πελατών) Κατά το λοιπά, βεβαίως, εκτιμώ και σέβομαι τις προσπάθειες και τον μόχθο του support προς εξυπηρέτηση των προβλημάτων-αποριών των φίλων του παρόντος ιστοχώρου. Υ.Γ "εποικοδομητικό γεγονός" : γεγονότα, ανταλλαγές απόψεων, συνομιλίες που γίνονται για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και οι οποίες έχουν κάποια θετική έκβαση. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…