Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Nova.Rep1" data-source="post: 1057329794" data-attributes="member: 45120"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>Καλησπέρα yan73,</p><p></p><p>Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. </p><p></p><p>Αρχικά θα προτείναμε να ελέγξεις το <a href="http://novago.forthnet.gr/p/faq?lang=el" target="_blank">FAQ</a> της υπηρεσίας όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες. </p><p></p><p>H συσκευή η οποία μας αναφέρεις αφορά Windows Tablet, οπότε καλό είναι να ελέγξεις εάν η αρχιτεκτονική του hardware της συσκευής σου, ακολουθεί τα πρότυπα ενός laptop, καθώς σε η υπηρεσία NovaGO είναι διαθέσιμη προς το παρόν για tablets με Android OS και iOS.</p><p></p><p>Μπορείς να ενημερωθείς για τις υποστηριζόμενες συσκευές, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και την επιλογή "Πως βλέπω;"</p><p></p><p><a href="http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/" target="_blank">http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/</a></p><p></p><p>Θα θέλαμε επίσης να ενημερώσουμε ότι λόγω αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκε χθές 17/3, στο plugin της υπηρεσίας NovaGO, θα χρειαστεί για την σωστή λειτουργία της υπηρεσίας να πραγματοποιήσεις εκ νέου λήψη και εγκατάσταση του plugin. Κατόπιν, θα χρειαστεί να ακολουθήσει και επανεκκίνηση του browser σου. </p><p></p><p>Υπενθυμίζουμε ότι το plugin είναι συμβατό με τις 32-bit εκδόσεις των browsers IE, Chrome και Firefox καθώς επίσης για χρήση σε OS Win8 συνιστάται αποκλειστικά η λειτουργία μέσω των Chrome και Firefox.</p><p></p><p>Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε δυσκολία, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε.</p><p></p><p>Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.</p><p></p><p>Αλέξης, Forthnet Support</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nova.Rep1, post: 1057329794, member: 45120"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] Καλησπέρα yan73, Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Αρχικά θα προτείναμε να ελέγξεις το [URL="http://novago.forthnet.gr/p/faq?lang=el"]FAQ[/URL] της υπηρεσίας όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες. H συσκευή η οποία μας αναφέρεις αφορά Windows Tablet, οπότε καλό είναι να ελέγξεις εάν η αρχιτεκτονική του hardware της συσκευής σου, ακολουθεί τα πρότυπα ενός laptop, καθώς σε η υπηρεσία NovaGO είναι διαθέσιμη προς το παρόν για tablets με Android OS και iOS. Μπορείς να ενημερωθείς για τις υποστηριζόμενες συσκευές, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και την επιλογή "Πως βλέπω;" [URL]http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-go/[/URL] Θα θέλαμε επίσης να ενημερώσουμε ότι λόγω αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκε χθές 17/3, στο plugin της υπηρεσίας NovaGO, θα χρειαστεί για την σωστή λειτουργία της υπηρεσίας να πραγματοποιήσεις εκ νέου λήψη και εγκατάσταση του plugin. Κατόπιν, θα χρειαστεί να ακολουθήσει και επανεκκίνηση του browser σου. Υπενθυμίζουμε ότι το plugin είναι συμβατό με τις 32-bit εκδόσεις των browsers IE, Chrome και Firefox καθώς επίσης για χρήση σε OS Win8 συνιστάται αποκλειστικά η λειτουργία μέσω των Chrome και Firefox. Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε δυσκολία, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας με τα στοιχεία της σύνδεσής σου, μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αλέξης, Forthnet Support [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…