Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Asimov" data-source="post: 1057461166" data-attributes="member: 16789"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>Καλησπέρα,</p><p></p><p>Είχα 12μηνη δέσμευση 3play+Novasports που έληγε στις 28/8. Πλήρωσα τον λογαριασμό που αφορούσε τον μήνα Αύγουστο στις 25/8 (ημερομηνία λήξης 28/8). Στις 28/8 ζήτησα τηλεφωνικά την διακοπή των Novasports+HD. Η διακοπή έγινε εντός λίγων ωρών. Στις 30/8 εκδόθηκε ο λογαριασμός μηνός Σεπτεμβρίου, ο οποίος, όπως μου εξήγησε η υπάλληλος που μίλησα στην εξυπηρέτηση πελατών, περιλαμβάνει τέλος πρόωρης διακοπής (!) 9,5 ευρώ περίπου (αφού πρώτα βέβαια μου ανέφερε παραπλανητικά ότι η δέσμευσή μου έληγε στις 14/9, το οποίο ανακάλεσε σε δεύτερο χρόνο). Μόνο μετά από δική μου πίεση και αίτημά μου να με συνδέσει με το λογιστήριο ή με κάποιον προϊστάμενοι, μου είπε ότι έστειλε το αίτημά μου (για πίστωση) στο λογιστήριο, αλλά 1) δεν δεσμεύτηκε για την έγκριση και β) δεν της έχω εμπιστοσύνη, λόγω της παραπλάνησης. Επίσης, σε αίτημά μου για ενημέρωση, μου ανέφερε ορθά-κοφτά ότι η εταιρεία δεν κάνει εξερχόμενες κλήσεις σε πελάτες, το οποίο θεωρώ απαράδεκτο, ιδιαίτερα στην περίπτωση που ευθύνεται για το μπέρδεμα. Τέλος μου ξεκαθάρισε ότι θα πρέπει να πληρώσω το σύνολο του λογαριασμού ως έχει και, αν εγκριθεί το αίτημα μου, να πιστωθεί το ποσό σε επόμενο λογαριασμό, που επίσης θεωρώ απαράδεκτο, εφόσον δεν ευθύνομαι. Θα ήθελα μια καθαρή απάντηση.</p><p></p><p>Ευχαριστώ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Asimov, post: 1057461166, member: 16789"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] Καλησπέρα, Είχα 12μηνη δέσμευση 3play+Novasports που έληγε στις 28/8. Πλήρωσα τον λογαριασμό που αφορούσε τον μήνα Αύγουστο στις 25/8 (ημερομηνία λήξης 28/8). Στις 28/8 ζήτησα τηλεφωνικά την διακοπή των Novasports+HD. Η διακοπή έγινε εντός λίγων ωρών. Στις 30/8 εκδόθηκε ο λογαριασμός μηνός Σεπτεμβρίου, ο οποίος, όπως μου εξήγησε η υπάλληλος που μίλησα στην εξυπηρέτηση πελατών, περιλαμβάνει τέλος πρόωρης διακοπής (!) 9,5 ευρώ περίπου (αφού πρώτα βέβαια μου ανέφερε παραπλανητικά ότι η δέσμευσή μου έληγε στις 14/9, το οποίο ανακάλεσε σε δεύτερο χρόνο). Μόνο μετά από δική μου πίεση και αίτημά μου να με συνδέσει με το λογιστήριο ή με κάποιον προϊστάμενοι, μου είπε ότι έστειλε το αίτημά μου (για πίστωση) στο λογιστήριο, αλλά 1) δεν δεσμεύτηκε για την έγκριση και β) δεν της έχω εμπιστοσύνη, λόγω της παραπλάνησης. Επίσης, σε αίτημά μου για ενημέρωση, μου ανέφερε ορθά-κοφτά ότι η εταιρεία δεν κάνει εξερχόμενες κλήσεις σε πελάτες, το οποίο θεωρώ απαράδεκτο, ιδιαίτερα στην περίπτωση που ευθύνεται για το μπέρδεμα. Τέλος μου ξεκαθάρισε ότι θα πρέπει να πληρώσω το σύνολο του λογαριασμού ως έχει και, αν εγκριθεί το αίτημα μου, να πιστωθεί το ποσό σε επόμενο λογαριασμό, που επίσης θεωρώ απαράδεκτο, εφόσον δεν ευθύνομαι. Θα ήθελα μια καθαρή απάντηση. Ευχαριστώ [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…