Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kemmotar" data-source="post: 1057461653" data-attributes="member: 20841"><p><strong>Re: *** Nova official support ***</strong></p><p></p><p>Καλημέρα σας,</p><p>Αντιμετωπίζω πρόβλημα παράνομης ενεργοποίησης κ χρέωσης πακέτου υπηρεσίας nova. Τον Μάιο μου είχε γίνει τηλεφωνική προσφορά για αθλητικό περιεχόμενο ως παλιός συνδρομητής. Επειδή υπήρχε deadline για την προσφορά από τον εκπρόσωπο (3d party) μου είπε πως θα σημείωνε τα στοιχεία μου αλλά θα μπορούσα να καλεσω τηλεφωνικά κ με τα στοιχεία μου να πω πως εντέλει δεν ενδιαφέρομαι. Σημειωτέον στην νεα προσφορά θα είχα και δωρεάν εγκατάσταση κ τοποθέτηση μιας κ έχω μετακομίσει από την επαρχία (όταν ήμουν συνδρομητής) στην Αθήνα. Ολα αυτα πρεπει να ειναι καταγραφηθεντα. Αφού κάλεσα σχεδον αμεσα (πριν τθς 22/5) κ εντέλει αναφερα πως δεν ενδιαφέρομαι για να ξαναγινω συνδρομητής, ουδέποτε παρέλαβα τυχον νέο εξοπλισμό, κάρτα ή υπέγραψα νέο συμβόλαιο, όπως επίσης ουδέποτε μου ταχυδρομήθηκε λογαριασμός στην νέα διεύθυνση όπου θεωρητικά θα γίνονταν ή νέα συνδρομή κ δωρεάν εγκατασταση. </p><p></p><p>Το καλοκαίρι δέχτηκα την πρώτη ενόχληση από εκπρόσωπο της εταιρίας για χρεωστικο ανεξοφλητο υπόλοιπο προς τεράστια έκπληξη μου. Του εξηγησα κ μου είπε πως θα ενημέρωνε το λογιστήριο. </p><p></p><p>Σήμερα 9/9 δέχτηκα ενόχληση από εισπρακτική εταιρία για νέο υπόλοιπο της τάξης των 80,55 . Τους ξαναεξηγησα κ μου είπαν να καλεσω στο 18345. </p><p>Πραγματικά εκεί ή εκπρόσωπος σας κα @ξιωτη, σε τηλ.συνομιλία 27 λεπτών με ενημέρωσε πως έχω υπόλοιπο που αφορά τις περιόδους 22/5-30/6 και 1/7-31/7. </p><p></p><p>Ή "υποτιθέμενη" υπηρεσία μου ήταν ενεργοποιημένη σε διεύθυνση του 2010 στην Κεφαλονιά, ενώ εγώ στην παρούσα χρονική στιγμή διαμένω Αθήνα, όπου θα γίνονταν κ ή δωρεάν εγκατάσταση από συνεργείο σας του εξοπλισμού, κ όπου θα ήταν κ ή νέα διεύθυνση επίδοσης λογαριασμού. </p><p></p><p>1.Ουδέποτε παρέλαβα λογαριασμό,</p><p>2. υπέγραψα κάποια σύμβαση ή συμβόλαιο,</p><p>3. παρότι κάλεσα τηλεφωνικά τον μαιο, για την γνωστοποίηση ότι δεν θέλω να προχώρησει η εταιρια σας με ενεργοποίηση της οποιας υπηρεσιας,</p><p></p><p>Το αποτελεσμα ηταν, ερήμην μου χωρίς να δεχτώ τηλεφωνική ή ηλεκτρονική ενημέρωση (sms,email, κλήση) να ενεργοποιηθεί υπηρεσία χωρίς να έχει γίνει τίποτα από τα παραπάνω....</p><p></p><p></p><p>Παρακαλώ ενημερωστε με για τις οποίες ενέργειες πρέπει να γίνουν προς γρήγορη επίλυση του ζητήματος, χωρίς να εμπλακουν διαφοροι τρίτοι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kemmotar, post: 1057461653, member: 20841"] [b]Re: *** Nova official support ***[/b] Καλημέρα σας, Αντιμετωπίζω πρόβλημα παράνομης ενεργοποίησης κ χρέωσης πακέτου υπηρεσίας nova. Τον Μάιο μου είχε γίνει τηλεφωνική προσφορά για αθλητικό περιεχόμενο ως παλιός συνδρομητής. Επειδή υπήρχε deadline για την προσφορά από τον εκπρόσωπο (3d party) μου είπε πως θα σημείωνε τα στοιχεία μου αλλά θα μπορούσα να καλεσω τηλεφωνικά κ με τα στοιχεία μου να πω πως εντέλει δεν ενδιαφέρομαι. Σημειωτέον στην νεα προσφορά θα είχα και δωρεάν εγκατάσταση κ τοποθέτηση μιας κ έχω μετακομίσει από την επαρχία (όταν ήμουν συνδρομητής) στην Αθήνα. Ολα αυτα πρεπει να ειναι καταγραφηθεντα. Αφού κάλεσα σχεδον αμεσα (πριν τθς 22/5) κ εντέλει αναφερα πως δεν ενδιαφέρομαι για να ξαναγινω συνδρομητής, ουδέποτε παρέλαβα τυχον νέο εξοπλισμό, κάρτα ή υπέγραψα νέο συμβόλαιο, όπως επίσης ουδέποτε μου ταχυδρομήθηκε λογαριασμός στην νέα διεύθυνση όπου θεωρητικά θα γίνονταν ή νέα συνδρομή κ δωρεάν εγκατασταση. Το καλοκαίρι δέχτηκα την πρώτη ενόχληση από εκπρόσωπο της εταιρίας για χρεωστικο ανεξοφλητο υπόλοιπο προς τεράστια έκπληξη μου. Του εξηγησα κ μου είπε πως θα ενημέρωνε το λογιστήριο. Σήμερα 9/9 δέχτηκα ενόχληση από εισπρακτική εταιρία για νέο υπόλοιπο της τάξης των 80,55 . Τους ξαναεξηγησα κ μου είπαν να καλεσω στο 18345. Πραγματικά εκεί ή εκπρόσωπος σας κα @ξιωτη, σε τηλ.συνομιλία 27 λεπτών με ενημέρωσε πως έχω υπόλοιπο που αφορά τις περιόδους 22/5-30/6 και 1/7-31/7. Ή "υποτιθέμενη" υπηρεσία μου ήταν ενεργοποιημένη σε διεύθυνση του 2010 στην Κεφαλονιά, ενώ εγώ στην παρούσα χρονική στιγμή διαμένω Αθήνα, όπου θα γίνονταν κ ή δωρεάν εγκατάσταση από συνεργείο σας του εξοπλισμού, κ όπου θα ήταν κ ή νέα διεύθυνση επίδοσης λογαριασμού. 1.Ουδέποτε παρέλαβα λογαριασμό, 2. υπέγραψα κάποια σύμβαση ή συμβόλαιο, 3. παρότι κάλεσα τηλεφωνικά τον μαιο, για την γνωστοποίηση ότι δεν θέλω να προχώρησει η εταιρια σας με ενεργοποίηση της οποιας υπηρεσιας, Το αποτελεσμα ηταν, ερήμην μου χωρίς να δεχτώ τηλεφωνική ή ηλεκτρονική ενημέρωση (sms,email, κλήση) να ενεργοποιηθεί υπηρεσία χωρίς να έχει γίνει τίποτα από τα παραπάνω.... Παρακαλώ ενημερωστε με για τις οποίες ενέργειες πρέπει να γίνουν προς γρήγορη επίλυση του ζητήματος, χωρίς να εμπλακουν διαφοροι τρίτοι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…