Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="nektar" data-source="post: 1058340489" data-attributes="member: 2039"><p>Καλημέρα.</p><p></p><p>Έχω κάνει αίτηση μεταφοράς 3play υπηρεσίας σε νέα διεύθυνση από 10/5. </p><p>Στις 28/5 ήρθε τεχνικός της Nova για να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό και να ενεργοποιήσει το internet για να διαπιστώσει ότι ο ΟΤΕ έχει παραδώσει σε λάθος κουτί τη γραμμή.</p><p>Δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ και από τότε έχει περάσει 1 εβδομάδα χωρίς να έχω νέα για το πότε θα λυθεί το πρόβλημα εκτός του κλασικού "περιμένουμε τον ΟΤΕ να μας ενημερώσει"</p><p></p><p>Εγώ σαν τελικός καταναλωτής που έχω κάνει αίτηση στη Nova θα έπρεπε να με ενδιαφέρουν τα ενδιάμεσα στάδια και για το αν εμπλέκεται ο ΟΤΕ ή όχι?</p><p>Πόσο ακόμη πρέπει να περιμένω για ένα λάθος που δεν οφείλεται σε μένα καθώς έκανα παραπάνω από έγκαιρα την αίτηση μεταφοράς? Αυτή τη στιγμή δεν έχω internet και δεν μπορώ να δουλέψω καθώς η δουλειά μου εξαρτάται πολύ από το internet. </p><p></p><p>Τα στοιχεία μου στη διάθεσή σας με PM.</p><p></p><p>Ευχαριστώ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nektar, post: 1058340489, member: 2039"] Καλημέρα. Έχω κάνει αίτηση μεταφοράς 3play υπηρεσίας σε νέα διεύθυνση από 10/5. Στις 28/5 ήρθε τεχνικός της Nova για να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό και να ενεργοποιήσει το internet για να διαπιστώσει ότι ο ΟΤΕ έχει παραδώσει σε λάθος κουτί τη γραμμή. Δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ και από τότε έχει περάσει 1 εβδομάδα χωρίς να έχω νέα για το πότε θα λυθεί το πρόβλημα εκτός του κλασικού "περιμένουμε τον ΟΤΕ να μας ενημερώσει" Εγώ σαν τελικός καταναλωτής που έχω κάνει αίτηση στη Nova θα έπρεπε να με ενδιαφέρουν τα ενδιάμεσα στάδια και για το αν εμπλέκεται ο ΟΤΕ ή όχι? Πόσο ακόμη πρέπει να περιμένω για ένα λάθος που δεν οφείλεται σε μένα καθώς έκανα παραπάνω από έγκαιρα την αίτηση μεταφοράς? Αυτή τη στιγμή δεν έχω internet και δεν μπορώ να δουλέψω καθώς η δουλειά μου εξαρτάται πολύ από το internet. Τα στοιχεία μου στη διάθεσή σας με PM. Ευχαριστώ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…