Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="DJSTAVROS" data-source="post: 1058514285" data-attributes="member: 13571"><p>Την 1η Ιουνίου 2020 έκανα ανανέωση της Nova3PlaySports υπηρεσίας μου για άλλα 2 χρόνια. Λίγες ώρες μετά, το τηλέφωνο μου δεν λειτουργούσε ενώ το Internet παρά την μειωμένη ταχύτητα, δουλεύει κανονικά.</p><p>Εχω καλέσει από την Τρίτη το μεσημέρι το τεχνικό τμήμα της Nova, ενώ έχω αποστείλει αντίστοιχο αίτημα και στο Live Chat. Ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση παρά τις διαβεβαιώσεις πως σήμερα θα με καλούσαν για ραντεβού.</p><p>Σε ενδεχόμενο που δεν με καλέσετε μέχρι και την Παρασκευή 5 Ιουνίου, θα αναγκαστώ να προβώ σε δήλωση υπαναχώρησης της σύμβασης. Είμαι 15 χρόνια πελάτης σας και το να με αφήνετε χωρίς τηλέφωνο αδιαφορώντας, το θεωρώ τουλάχιστον προκλητικό.</p><p></p><p>Μιας που πλέον δεν έχω σταθερό για να καλέσω την εξυπηρέτηση και από το κινητό χρειάζεται μία περιουσία, επιθυμώ να μου αποσταλούν στο Email μου οι όροι της πρόσφατης ανανέωσης της σύμβασης μου καθώς και το έντυπο υπαναχώρησης.</p><p>Ευχαριστώ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DJSTAVROS, post: 1058514285, member: 13571"] Την 1η Ιουνίου 2020 έκανα ανανέωση της Nova3PlaySports υπηρεσίας μου για άλλα 2 χρόνια. Λίγες ώρες μετά, το τηλέφωνο μου δεν λειτουργούσε ενώ το Internet παρά την μειωμένη ταχύτητα, δουλεύει κανονικά. Εχω καλέσει από την Τρίτη το μεσημέρι το τεχνικό τμήμα της Nova, ενώ έχω αποστείλει αντίστοιχο αίτημα και στο Live Chat. Ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση παρά τις διαβεβαιώσεις πως σήμερα θα με καλούσαν για ραντεβού. Σε ενδεχόμενο που δεν με καλέσετε μέχρι και την Παρασκευή 5 Ιουνίου, θα αναγκαστώ να προβώ σε δήλωση υπαναχώρησης της σύμβασης. Είμαι 15 χρόνια πελάτης σας και το να με αφήνετε χωρίς τηλέφωνο αδιαφορώντας, το θεωρώ τουλάχιστον προκλητικό. Μιας που πλέον δεν έχω σταθερό για να καλέσω την εξυπηρέτηση και από το κινητό χρειάζεται μία περιουσία, επιθυμώ να μου αποσταλούν στο Email μου οι όροι της πρόσφατης ανανέωσης της σύμβασης μου καθώς και το έντυπο υπαναχώρησης. Ευχαριστώ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…